@dr.mianazeem: 🩸 Pre-diabetes ko ignore karna mehnga par sakta hai! Pre-diabetes mein blood sugar normal se zyada hoti hai, lekin diabetes ki range tak nahi pohanchi hoti. Dr. Mian Azeem explain kar rahe hain: 🔹 Pre-diabetes kya hoti hai? 🔹 Kya pre-diabetes ko reverse/control kiya ja sakta hai? 🔹 Diet aur exercise ka kya role hai? 🔹 Diabetes se pehle warning signs ko kaise identify karein? ⚠️ Pre-diabetes diabetes ki guarantee nahi — lekin ek important warning hai. Is stage par lifestyle changes aur proper medical guidance bohat matter karti hai. 📞 0321-7400166 📍 Azeem Poly Clinic, Mubarak Complex, Sargodha #Prediabetes #DiabetesPrevention #BloodSugar #DiabetesAwareness #DrMianAzeem

Dr Mian Azeem | Diabetologist
Dr Mian Azeem | Diabetologist
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 25 August 2026 13:04:37 GMT
109492
2919
46
381

Music

Download

Comments

maher.shahbaz.bho
Maher Shahbaz Bhonana :
before 6.4 now 5.7 after 3 month with diet
2026-08-25 19:18:26
3
lordmirza
✭Lo͞ʀ͞d's✭میرزا :
haba1c was 14 now 7.2 in just 60 days
2026-08-26 09:41:51
1
syedzadii653
syedzadii :
mara pass accu check ka galocometer hai ur agar mare mother lab sa check karwayn TU un 100 tak hoti hai lakin gulocometer pa 135 aaa rhi Hoti hai is ka kiya krain
2026-08-26 10:00:35
1
vhorairfan5
vhorairfan5 :
tnks 🤣🤣🤣
2026-08-29 05:40:54
0
farzana.muneeb
Farzana Muneeb :
6.7 ha HBA 1c
2026-08-27 05:21:10
1
kunain72
konain :
Asslam u Alaikum.jee min pre dabite hun.mire help krin
2026-08-28 16:22:37
0
white.lilies41
3970300 :
Mine stay 5.6 since three years now
2026-08-27 17:38:03
0
shariq.shazad
Shariq Shazad :
bhi mra glucose 99 ayea Hy nahr muh kia Suger hy
2026-08-25 22:47:30
0
asifmahmood668
ASIF Cj :
dr saab fasting 140 midicn py shift ho jao
2026-08-28 04:27:34
0
shahzadahmed3048
muhammed :
sir mara fasting ki 125 sy 135 b hoti khany k bad 101.110 tak hoti is ka kia karin
2026-08-25 20:20:27
0
fareeha_khan3
Fareeha khan :
g Mai nay ana hai Mari sugar 6.6 hai Mai nay control karni hai please help
2026-08-28 05:28:52
0
nadeem.n.s.1
🔥𝙉 💔𝙎🔥 :
2026-08-26 21:52:29
0
zubair_attari0
Zubair attari :
Meri tu nadhty k bad bhi 101 istra Hoti hy nadhty s phly 89 ..90
2026-08-27 02:30:00
0
rajjputqueen2
Atiya imran :
13 ha to
2026-08-27 17:35:26
0
basitaliroongho
BASIT ALI :
Sir agar walk to 2 hiso mn devide karn 15mint lunch ka baad and 15mint dinner ka baad toh same effective rahegi ya kam faida hoga plz guide
2026-08-27 22:20:11
0
user9987931345046
بخش :
140 me
2026-08-26 04:05:40
0
user8381630902567
sara :
meri hba1c 5.9 ai ha. mujy kia krna chahey?
2026-08-28 09:44:33
0
gmhghasnat19
GHKGHASNAT19 :
geo
2026-08-26 10:20:02
0
bhattiposhakmehal
Bhatti poshak mehal kamalia :
je ap se keasay rabta kerain contact nbr ??????
2026-08-28 04:54:47
0
bstyou
bstyou :
No is not 99 is 250 the say 10 year ago 250 have range
2026-08-26 04:47:34
0
farheen.khan164
Farheen Khan :
book appointment
2026-08-26 06:44:30
0
pramjitpammo0
PARAMJIT :
🍇 are sweet can we eat ?
2026-08-27 10:24:13
0
qwertyui_300
qwertyui_300 :
🥰🥰🥰
2026-08-28 03:57:26
0
gold.smith951
Gold Smith :
😁😁😁
2026-08-26 19:57:29
0
rehanahmed494
Rehan Ahmed :
❤️❤️❤️
2026-08-25 13:09:03
0
To see more videos from user @dr.mianazeem, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About