@dr.mianazeem: 🩸 Pre-diabetes ko ignore karna mehnga par sakta hai! Pre-diabetes mein blood sugar normal se zyada hoti hai, lekin diabetes ki range tak nahi pohanchi hoti. Dr. Mian Azeem explain kar rahe hain: 🔹 Pre-diabetes kya hoti hai? 🔹 Kya pre-diabetes ko reverse/control kiya ja sakta hai? 🔹 Diet aur exercise ka kya role hai? 🔹 Diabetes se pehle warning signs ko kaise identify karein? ⚠️ Pre-diabetes diabetes ki guarantee nahi — lekin ek important warning hai. Is stage par lifestyle changes aur proper medical guidance bohat matter karti hai. 📞 0321-7400166 📍 Azeem Poly Clinic, Mubarak Complex, Sargodha #Prediabetes #DiabetesPrevention #BloodSugar #DiabetesAwareness #DrMianAzeem
mara pass accu check ka galocometer hai ur agar mare mother lab sa check karwayn TU un 100 tak hoti hai lakin gulocometer pa 135 aaa rhi Hoti hai is ka kiya krain
2026-08-26 10:00:35
1
vhorairfan5 :
tnks 🤣🤣🤣
2026-08-29 05:40:54
0
Farzana Muneeb :
6.7 ha HBA 1c
2026-08-27 05:21:10
1
konain :
Asslam u Alaikum.jee min pre dabite hun.mire help krin
2026-08-28 16:22:37
0
3970300 :
Mine stay 5.6 since three years now
2026-08-27 17:38:03
0
Shariq Shazad :
bhi mra glucose 99 ayea Hy nahr muh kia Suger hy
2026-08-25 22:47:30
0
ASIF Cj :
dr saab fasting 140
midicn py shift ho jao
2026-08-28 04:27:34
0
muhammed :
sir mara fasting ki 125 sy 135 b hoti khany k bad 101.110 tak hoti is ka kia karin
2026-08-25 20:20:27
0
Fareeha khan :
g Mai nay ana hai Mari sugar 6.6 hai Mai nay control karni hai please help
2026-08-28 05:28:52
0
🔥𝙉 💔𝙎🔥 :
2026-08-26 21:52:29
0
Zubair attari :
Meri tu nadhty k bad bhi 101 istra Hoti hy nadhty s phly 89 ..90
2026-08-27 02:30:00
0
Atiya imran :
13 ha to
2026-08-27 17:35:26
0
BASIT ALI :
Sir agar walk to 2 hiso mn devide karn 15mint lunch ka baad and 15mint dinner ka baad toh same effective rahegi ya kam faida hoga plz guide
2026-08-27 22:20:11
0
بخش :
140 me
2026-08-26 04:05:40
0
sara :
meri hba1c 5.9 ai ha. mujy kia krna chahey?
2026-08-28 09:44:33
0
GHKGHASNAT19 :
geo
2026-08-26 10:20:02
0
Bhatti poshak mehal kamalia :
je ap se keasay rabta kerain contact nbr ??????
2026-08-28 04:54:47
0
bstyou :
No is not 99 is 250 the say 10 year ago 250 have range
2026-08-26 04:47:34
0
Farheen Khan :
book appointment
2026-08-26 06:44:30
0
PARAMJIT :
🍇 are sweet can we eat ?
2026-08-27 10:24:13
0
qwertyui_300 :
🥰🥰🥰
2026-08-28 03:57:26
0
Gold Smith :
😁😁😁
2026-08-26 19:57:29
0
Rehan Ahmed :
❤️❤️❤️
2026-08-25 13:09:03
0
To see more videos from user @dr.mianazeem, please go to the Tikwm
homepage.