@aks.e.mehtab:

🩷 عکسِ مہتاب
🩷 عکسِ مہتاب
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 25 August 2026 14:46:18 GMT
617266
33108
492
1160

Music

Download

Comments

pakizah.aqeel
Engineer Pakizah Aqeel :
Jisne Pura drama Dekha bss Wohi smjh Sakta hai iss scene Ka dard 💔
2026-08-26 03:15:51
962
allahkibandi251
No name for me :
This scene made me cry a whole damn night
2026-09-03 18:45:15
0
muhammadyar964
muhammadyar964 :
superb acting
2026-09-03 16:25:44
0
positiveenergy720
Mama's Princess :
m n y drama dekha th m boht roi th end p
2026-09-03 19:51:28
1
mano20.0
.. :
is scene ny sb ko rulaya tah .. jitna sb kehty thy us k sth bura ho jb howa to sb ko rona a gaya yau scene personally may bht br repeat kr k dekah
2026-08-25 18:36:28
500
mehrooaliansari
Mehroo Ali Officiall 🖤 :
end h is scen pr mard ki vafa ka💔
2026-08-26 02:58:27
245
i_jazzy
Jazzy💸💲 :
please bring back neelum muneer 😩😩😩
2026-08-25 17:14:00
104
wefour23
churails :
best drama one of best dill moom ka dia
2026-09-03 11:49:24
1
annutistic47
Syeda Anعmta :
Neelum nailed it 🔥
2026-08-25 18:11:56
154
malharsheikh2
💕ام کاظم،💕 :
best scene
2026-09-03 20:04:44
0
munna.sharif.munn5
hashir king 👑 :
I love Neelum Muneer and I miss her so much who wants to see Neelum Muneer in Pakistani drama again🥰🥰🥰
2026-08-29 16:50:09
0
panda1212121212
Panda :
Explained this scene plz someone
2026-08-25 18:14:40
10
_midnight.wav
𝓐𝓭𝓪 𓍼 :
Iss scene par kya hua tha?
2026-08-25 23:40:19
33
sherni12945818
SherNi129458 :
3br Dekha h ye drama...... bOht roi thi men ic scene pe......it was heart touching 🥺
2026-08-27 10:33:05
10
moizurrehman95
〽️🌀❗💤 :
Uff Allah Kia scene tha ye
2026-08-25 16:43:14
18
mohtarma__01
🚩 :
me boht roi thi
2026-08-25 17:47:32
18
maryamhabib99
Maryam Habib :
uffff bht emotional scene ha
2026-08-25 21:43:43
10
12four49
😁😁😁 :
mai hud buhat roi thi.....phoot phoot k
2026-08-25 17:53:24
5
mr_humza_khanjii
Humza_خان جی :
yrrr koi dram b is scene ko beat nhi kr saka ub tk
2026-08-25 23:58:53
16
orangeflamingo123
Orange flamingo :
Uuuff this scene 😭😭😭
2026-08-25 17:28:05
5
arain.zaddi
Silent Girl 🕊️ :
drama name Kiya ha...
2026-08-26 07:49:13
6
user5095593025107
user5095593025107 :
mujhe to abhi b yeh scene feel ker k Rona Aya hai..mind blowing
2026-08-25 21:31:35
9
lailarajpoot1026
Laila Rajpoot 🚩 :
qasmy yd h abe tk sbko rulya tha is sence na 🥺
2026-08-25 21:41:46
6
faryal.khan7632
Faryal Khan :
bht acha drama tha Neelam ne bht achi acting ki thi is me
2026-08-26 15:56:41
5
azigar00
⚔️بAZIGAR 🥷 :
Mera bohot fev he ye drama aur Yasir bhai
2026-08-29 20:00:06
2
To see more videos from user @aks.e.mehtab, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About