@drmozammilshamsher.com: "دوا نہیں کھانی" نہ کھائیں بس 4 کام کرنے پڑیں گے۔ لیکن اگر 2 مہینے بعد بھی رات کو نیند نہ آئے اور دل گھبرائے... تو پھر دوا مانگنا کمزوری نہیں، ضروری ہے۔ ؟ کمنٹ میں بتائیں اپنی رائے 👇 #ڈاکٹر_رانا_مزمل #انزائٹی #MentalHealth #HealthTips #stitch مزید معلومات کیلئے http://drmozammilshamsher.com/

Dr.Rana Mozammil Shamsher Khan
Dr.Rana Mozammil Shamsher Khan
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 25 August 2026 15:45:31 GMT
247763
8556
460
1779

Music

Download

Comments

shaafridi11
Umar afridi (I S F ) :
you are right 100
2026-09-05 21:51:06
0
ayankhan1133333
AYAN 1133 :
Good speech sir
2026-09-05 19:01:35
1
atlas.khan837
Atlas khan :
sir agr gastric problem ho rha khany k bad pait pait Phol jata hai gas sir KO charh jay ghabrahat becheni ho to is k ly mdcne advice Kar dain
2026-09-04 17:19:22
0
juttmunda7890
Jutt Munda :
your great dr
2026-09-04 21:21:04
0
azmatalichattha
🇨 🇭 🇦 🇹 🇹 🇭 🇦💫 :
dr sb mein ny anxiety khud sy hi theek kar li hy
2026-08-25 18:52:03
6
realheersheikh93
Heer shk9393 official :
mujhe tu eski video dekh kr hi anxiety ho rhi hai😂
2026-08-26 08:04:00
8
zarajutt156
zara :
mery dimag main batain chlti hy nend nhi aai sad rahti hn stress bth zaida hy gusa be bth ata hy rona be bth ata hy
2026-08-26 05:38:27
9
atifateeq45
Atif Ateeq :
Dr sab idhr me jis Dr k pas jaon to wo mujhy nind ki tablets dia diaty hen ab me koi medicine nai khat just khany k bad walk karta hon or ap ka lamby sans wala harba buhat jaldi asar karta he just thora kabaz ka issue he wo nai jan chorta is k bary me kuch bata saqty he Dr sab
2026-08-25 18:55:07
1
user059166092
Alhamdullilah ✨ :
AP se check karwana ho to number Bata de please online
2026-08-28 13:08:44
1
user8731461001201
user8731461001201 :
abi abi b moji sakht qasm k anixyte horahehe 2 sal se hi aj cantrol nhi horaha8hours guzr gaye hi
2026-08-28 23:29:08
1
mubi3201
mubashar iqbal 12 :
bhot brother nice
2026-08-26 04:16:22
1
millmalka
kishwar Malik :
بہت خوب!
2026-08-27 13:41:14
1
calmworld34
calmworld34 :
good sir
2026-08-26 03:58:52
1
mjan4256
mjan :
allah apko lambi zindagi di me tang agia ho inxity c
2026-08-27 08:49:15
1
zafariqbal2056
zafariqbal2056 :
medicine zaroori ha main pressure ki 12 saal se ley raha hoon
2026-08-27 13:24:02
1
noeltony1
Adan jani :
mojay bi asa hota ha ma bi Sialkot may rahty ho koi hal
2026-08-28 11:00:31
1
new.attari.moblie
new attari moblies :
good
2026-08-27 10:24:34
1
saim78_
M Saim :
jazakAllah
2026-08-27 07:17:19
1
mlikali765
Mlik zada :
doctr sahb main 5 sal se is ki dawa kha rhi hon jb doctr band krwata us k bad 2 mah thek rehti hon phr panic attack phly se bhi ziyda shadeed aty hai ab to sans har waqt khanch k leti hon 😭
2026-08-31 01:22:23
0
hamzabutt472
Hamza Butt :
sir 1 min ma heart 140 tak hota ha buhat tabyiat khrab hoti ha..
2026-08-27 17:24:29
1
_007.ae
Shahroz.Mughal :
Best Dr ♥️
2026-08-25 20:12:42
1
boiz990
BOIZ99 :
bottle be nahi peeny
2026-09-04 15:10:58
1
purbash1234.com
بنت -E- يوسف❤️‍🩹🥀 :
السلام و علیکم میری والده کی ڈیتھ کے بعد طبیعت بہت خراب رہتی ہے ٹینشن لی تھی اور جوڑوں میں درد رہنے لگا کوئی بھی دوائی اثر نہیں کرتی کیا علاج ہے سر جواب پلیز
2026-08-26 02:05:11
1
hakkk444
HAK :
sir mje overthinking ki bimari he or bhht shadeed he mood swings hote he ek dam se me kehti hu sans b na lu exapro 6 mnths se le ri hu
2026-08-28 09:40:53
1
To see more videos from user @drmozammilshamsher.com, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About