@samarraaj: Repost vedio#foryourpage #repost #fyp #viral @🌸تہمینہ🌺

Dj SaMaR29😉
Dj SaMaR29😉
Open In TikTok:
Region: IT
Tuesday 25 August 2026 17:13:47 GMT
79127
4609
109
1054

Music

Download

Comments

najeeb.raza2
🇵🇰پردیسی لوگ🇸🇦🇸🇦🇸🇦 :
passsy kittny arrange krny pr skty hn saudia sy plz kindly inform krna
2026-08-26 07:22:23
2
saudia.ka.rider
Rana Rohan :
Bhai nmber to dee do
2026-08-27 01:08:42
2
mamirrajpoot05
꧁༒☬𝓐𝓜𝓘𝓡☬༒꧂ :
bro ya October or November 2 month hoti ha open agr bnda November my jama kry tu hojy ga???
2026-08-25 19:06:18
4
user7876323696214
Nishi :
bhi first paper fail ho jy to kia kry
2026-08-27 18:49:06
5
nchuadrynchuadry
nchuadrynchuadry :
plzzz guide me
2026-08-29 15:39:22
3
malikabdulla72
Malik Abdulla :
kitne hone chaiye bas itna bta do bhai
2026-08-25 22:50:32
3
m.z.k.kalyar
🖤M 🖤Z 🖤K 🖤 :
Bhai agar koi Saudi Arabia sy ana chahy to woh kaisy a sakta Hy please reply
2026-08-26 18:08:05
3
mirxahassan6886
Muhammad Hassan :
veery 1 visa hi kddaa dy
2026-08-26 05:11:26
2
user699534071
🇵🇰مخلص✈️مخلص🇸🇦 :
السلام علیکم میری محمد اسماعیل سعودی عرب سے اگر اپ اس بارے میں میری ہیلپ کر سکتے ہیں تو پلیز مہربانی کریں میں اس وقت سعودی عرب میں ہوں اگر میری ہیلپ کر سکتے ہیں تو اپ بھی تو وہی موجود ہیں نا جواب لازما دینا ہے اپ کو مہربانی
2026-08-26 16:31:00
2
syed_fahadali056
𝓢𝔂𝓮𝓭 𝓕𝓪𝓱𝓪𝓭 𝓐𝓵𝓲 💕 :
jinka pehlay se apply huwa ho unka kia hisab hai woh kab tak aa saktay Hain Italy sponsorship walay ?
2026-08-28 16:47:18
3
atifrana007
Mr,Manj :
Band kab hotay
2026-08-29 14:52:56
2
muqdasi
slint girl :
Kitna
2026-08-27 12:17:36
3
leaderimrankhan833
〈Hidden Rage〉 :
education kitne ho
2026-08-28 11:45:28
1
muhammad.ali.khan3212
Muhammad Ali Khan :
normal pay
2026-08-28 13:16:12
1
user7243711543363
Asher'ali, jutt :
Hello. G. Bollo
2026-08-31 11:56:41
1
besttiktok274
Mohammad❤️❤️❤️❤️ :
hi
2026-08-29 11:07:25
1
adnanabbasi951
Adnan Abbasi :
Good
2026-08-26 19:26:40
1
besttiktok274
Mohammad❤️❤️❤️❤️ :
how are you
2026-08-29 11:07:33
1
chaudhary_noor404
چوہدری نورالحسن بیگ نمبردار🐺 :
Koi agent do trusted
2026-08-29 11:35:14
2
dr786654
Dr---Ch😎 :
bro wo to study Vizay hi mil sakte hain
2026-08-25 19:50:24
3
mkashi85047825942
k 😍 :
please help me 😭
2026-08-28 09:11:02
2
onlymy193
only Me :
but kaha ee ay gi italy se sponsership ??
2026-08-26 07:19:00
2
tajdaremarkazalehsan
تاجدار مرکزالحسان (۱۲۷ رب) :
deanky lgany ka tarika btao
2026-08-27 08:48:58
1
babakahero
@Abdullah@writes :
Kitne ka mille ga visa,,,
2026-08-26 13:59:16
1
waseemraja485
chakwal :
sab fake hai
2026-08-26 09:34:09
0
To see more videos from user @samarraaj, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About