bro ya October or November 2 month hoti ha open agr bnda November my jama kry tu hojy ga???
2026-08-25 19:06:18
4
Nishi :
bhi first paper fail ho jy to kia kry
2026-08-27 18:49:06
5
nchuadrynchuadry :
plzzz guide me
2026-08-29 15:39:22
3
Malik Abdulla :
kitne hone chaiye bas itna bta do bhai
2026-08-25 22:50:32
3
🖤M 🖤Z 🖤K 🖤 :
Bhai agar koi Saudi Arabia sy ana chahy to woh kaisy a sakta Hy please reply
2026-08-26 18:08:05
3
Muhammad Hassan :
veery 1 visa hi kddaa dy
2026-08-26 05:11:26
2
🇵🇰مخلص✈️مخلص🇸🇦 :
السلام علیکم میری محمد اسماعیل سعودی عرب سے اگر اپ اس بارے میں میری ہیلپ کر سکتے ہیں تو پلیز مہربانی کریں میں اس وقت سعودی عرب میں ہوں اگر میری ہیلپ کر سکتے ہیں تو اپ بھی تو وہی موجود ہیں نا جواب لازما دینا ہے اپ کو مہربانی
2026-08-26 16:31:00
2
𝓢𝔂𝓮𝓭 𝓕𝓪𝓱𝓪𝓭 𝓐𝓵𝓲 💕 :
jinka pehlay se apply huwa ho unka kia hisab hai woh kab tak aa saktay Hain Italy sponsorship walay ?
2026-08-28 16:47:18
3
Mr,Manj :
Band kab hotay
2026-08-29 14:52:56
2
slint girl :
Kitna
2026-08-27 12:17:36
3
〈Hidden Rage〉 :
education kitne ho
2026-08-28 11:45:28
1
Muhammad Ali Khan :
normal pay
2026-08-28 13:16:12
1
Asher'ali, jutt :
Hello. G. Bollo
2026-08-31 11:56:41
1
Mohammad❤️❤️❤️❤️ :
hi
2026-08-29 11:07:25
1
Adnan Abbasi :
Good
2026-08-26 19:26:40
1
Mohammad❤️❤️❤️❤️ :
how are you
2026-08-29 11:07:33
1
چوہدری نورالحسن بیگ نمبردار🐺 :
Koi agent do trusted
2026-08-29 11:35:14
2
Dr---Ch😎 :
bro wo to study Vizay hi mil sakte hain
2026-08-25 19:50:24
3
k 😍 :
please help me 😭
2026-08-28 09:11:02
2
only Me :
but kaha ee ay gi italy se sponsership ??
2026-08-26 07:19:00
2
تاجدار مرکزالحسان (۱۲۷ رب) :
deanky lgany ka tarika btao
2026-08-27 08:48:58
1
@Abdullah@writes :
Kitne ka mille ga visa,,,
2026-08-26 13:59:16
1
chakwal :
sab fake hai
2026-08-26 09:34:09
0
To see more videos from user @samarraaj, please go to the Tikwm
homepage.