@qaher008: Aisi love marriage jisme maa baap ki duaien or razamandi shamil na ho🥹🫠🤧💗#novelistqueen👑🦋🤍 #bookishgurl👀😩📚 #safak_shiekhzadii #love_arrange_marriage #viral_video
glta ha love marriage b bht achi Hoti ha har jhag Sath data ha har bura bolna wal ka moun bnd kra data ha or Pyar b bht krta ha kyun k UN ko pata hota UN k lawa in ka ab koi nhi bhai allhumdilallah say humri Love marriage ha or 2 sal hona wal ha or beta b ha bht achi life ha ye nHi k lari nHi Hoti bht Hoti ha par mana b lata ha wo khud or mjy rota hua dekha k khud b Rona lga jata 🥰Allah pak Mera hubby ko Meri b Zindagi day ameen
2026-08-31 15:10:29
8
𝑀𝑎𝑟𝑦𝑎𝑚🪽 :
This is totally wrong jis era main hum fall kar rahey hain udhr arrange marriages bhi sai nahi ja rahi yeh sab aik mard par depend karta hay kay how he treat her wife love marriage ho yan arrange marriage it doesn't matter...
2026-08-31 19:38:14
1
م💕 :
namaz parhe or dua kare k Allah pak sb bachiyo k naseeb axhe kare ameeen Love or arrange ko choren
2026-08-31 18:17:59
3
miss is jaam❤️🔥 :
pehly arrange marriage asi thi
phr second love marriage asi hogai 😳😳
2026-08-31 17:58:45
1
ᥫ᭡𝐶𝐴𝑁𝐷𝑌 𝐻𝑈𝑅𝑇🌺 :
love marriage ya arrange merrige naseeb ki bat h Jesa lilkha huta h wo he huta h
2026-08-26 08:24:05
806
zimal Fatima 🥰💓💞❤️💕 :
Allhumdulilah Meri arrange marriage esi hai. Allah pak ap sab ki duao se hmesha esy hi rakhy itna piyar
2026-08-31 17:41:19
2
Unknown :
aisy nhi kehty naseeb ki bat hoti hy or allah hr lrki k naseeb achy kry Meri sister ki arrange hy or unka first waly jesa hal hy
2026-08-31 17:46:19
1
FADIMUGHAL4575 :
YA SAB KUCH JHOT HA JITNA PYAR PASSANDIDA SHAKS KARTA HA UTNA ARENGE MARIGE WALA NHI KR SAKTA ❤️
2026-08-31 13:48:45
34
docter Fatima Faisal :
na love na arrange bs larki ka nasb acha hu
2026-08-26 11:13:00
89
shine by ruqqaya :
that's why i Love arrange marriage
2026-08-26 16:04:52
22
it's me maira :
lakin mujha to love marriage karni ha chae ya sab kam Karna para
2026-08-26 14:04:45
22
im sad girl 🕊🥀🥺 :
nhi yaar love merige mast hai
2026-08-26 17:17:39
11
jutt di jutti 🫠 🔥🔥 :
but I love marriage 🤩
2026-08-26 16:55:55
6
Cute Girl❤️ :
ajkl arrange marriage mei b yahi Hal hai🥀🥺
2026-08-26 12:24:53
5
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
ربیع الاول کے مہینے کے صدقے اللّٰہ تعالٰیٰ ہر بہن بیٹی کے نصیب اچھے کرے۔ آمین ثم آمین
2026-08-27 08:26:25
37
im sad girl 🕊🥀🥺 :
hum to love merriage kara gha🤲
2026-08-26 17:19:34
5
jiaa🫀 :
naseeb ka game hai Zara Kuch arrange b kamyab ho jati Kuch love meh b zalil ho jaty just muqadar ki game hai
2026-08-27 07:36:08
7
👑💗..( IQUU RAJPUT )..🤭🌸 :
love marriage hi qbool hai bas Jo bhi ho wo naseeb hai 🥰
2026-08-26 08:53:05
10
khanzadii😎😎 :
arrange marriage formality k liye sab kuch krty hai just logo ko dekhay k hum khush hai sukoon nhi hota real me or love marriage me sab kuch pata hota hai thori der ki larai phir sy razi ho jaty hai or arrange marriage me to phir bat baro tak punch jati hai
2026-08-26 15:31:33
8
___♥︎سیـــاہ بَخـتـــ♥︎___ :
Qismat ka Naam Sona hay?
2026-08-27 03:43:50
52
˚₊· ͟͟͞͞➳❥𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 ❤ :
I still choose love marriage..... because I Know about my man
2026-08-27 09:01:38
34
🕸🖤𝗙𝗔𝗜𝗭𝗔🤍🕸 :
phr bhi love marriage🥰
2026-08-26 05:13:32
62
cutie pie 💓 :
arrange marriage q ke love ne to dhoka de dia🙃
2026-08-26 09:11:37
5
To see more videos from user @qaher008, please go to the Tikwm
homepage.