price ooper beshak jaaye lekin seller puraani jo purchase ki hoti wo bhi new rate pr dety ye to totally unfair hai
2026-08-26 01:39:05
13
☠️⃝🖤 𝑺𝒉𝒆𝒓𝒚𝒂𝒓 ༒ :
yaar yeh 16 gb ram Kitne ki hai ab
2026-08-28 12:20:41
1
Rage :
Yar Pakistani 30k me PC tower btoe please 🥺
2026-08-30 11:59:33
0
wajeeh Ul Hassan :
ab 1 lakh se ouper kii hai 😭
2026-08-31 10:30:29
0
M.Aaban :
bhai ye gaming card mujhay koi ledo
2026-08-25 20:06:51
0
ملک محمد حسّان 🚩 :
mene jo 65 ki lagaye wo 125 ki sale horahi
2026-08-26 16:43:14
2
Aqib shah arts :
where is your shop
2026-08-30 10:32:26
0
HALE :
bhai free PC Ho jai Ga jani
2026-08-26 20:07:58
0
AQz!عبدالقدوس :
just pay advance to reserve the price
2026-08-25 19:50:40
0
🏅 AHMAD 🏆 :
mene 35k ki le thi ab 140k 😂😂😂
2026-08-28 05:18:55
0
Hassan Quershi :
bhai arc b580 hai ap ka pas
2026-08-26 09:50:29
0
Faimy ᯓ 〽️🕊️ :
ye cloud computing ki waja se mhengy ho gaye hai. cloud computing tezi se barh rahi hai tho RAM ka demand ziyada ho gya hai aur wazih baat hai demand ziyada hoga tho rate b hype hogi. mere pas 8gb ram hai mojay 8gb aur chahiye par 🥹
2026-08-25 20:48:58
0
✨️ ƬᎪᎽᎽᎪƁ ᎥjᎪᏃ ✨️ :
mara pass 2gb ddr 3 hy kitna ki ho gi 😁
2026-08-27 09:06:50
0
YOUSAFیوسف :
mai ne bhi اپنا ddr5 16gb ram wala pc sell kardiya or ab new pc bane ka سوچا to ddr3 16gb ram utne mai arahi hai
2026-08-25 20:20:42
0
Samiullah Graphic designer :
Assalam u allikum
120k pc build ram mairay pas hai 2133 mhz speed ki 8*4 sticks .
2026-08-27 15:04:34
0
:
first
2026-08-25 18:57:55
0
Beast.x.Edits :
for sale
2026-08-28 11:32:45
0
Faizan pubg 👑🥀 :
😁😁😁
2026-08-25 20:03:41
0
راجاجی😈 :
😂😂😂
2026-08-25 19:53:32
0
𝑓𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑖𝑙ℎ𝑜𝑢𝑒𝑡𝑒 :
😁😁😁
2026-08-26 05:30:03
0
To see more videos from user @techair.pk, please go to the Tikwm
homepage.