@samixstreets: 📍 Husainabad Food Street FT. Freak in Fry 🔥 #karachi #food #karachiites #pakistan #tiktokkekhanay

Sami X Streets
Sami X Streets
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 25 August 2026 21:31:57 GMT
209763
5325
77
1079

Music

Download

Comments

rabiatalha09
rabiatalha09 :
moth watering😋
2026-08-31 16:10:01
0
alijawaid267
SPECIALAGENT :
bhai ye fast food choro thora mir raza or victims azil or ayat nor or sb ka liya niklo kch tu khayal kro tea stalls pr rsh or protest mein itna km log ye kya ho gya jarachi ko
2026-08-30 17:33:49
1
humwas1719
𝘞𝘢𝘴𝘴𝘢𝘺🌚 :
taste buhut awesome ha but price day by day uppar Jara hn inka🙂🙂🙂
2026-08-25 21:36:54
21
hamza_khan_21
H A M Z A ✨ :
Honestly, burger bilkul pasand nahi aaya. Taste disappointing tha aur price bhi kaafi zyada tha. Itni high price ke mukable mein quality aur taste dono better hone chahiye thay. Overall experience unsatisfactory raha. 👎
2026-08-27 15:14:38
11
sohailatlas1
Mr handSome😎 :
is it halal
2026-08-25 22:59:39
4
stfu_affi19
This is Affan🥷 :
broo maine b food vlogger kaa review dekh k try kiyaa thaa and latterly 100% disappointed matlb 1200 mai beef Wthhh and taste fazool
2026-08-27 06:08:13
1
iamkashan07
ک🪐 :
burger shurger ka name suna hy?
2026-08-26 11:43:39
3
zishii12345
zishii12345 :
prices are too high
2026-08-26 12:12:05
0
annuuukhan
Amna Wajahat :
JB hum jaty hain toh hame q nh n8lta aise jese dikhaty hai ye JB bhi gaye bakeas hi bana gya h or paise west hi hove
2026-08-27 14:38:08
2
ruparani635
skoon :
v yummy 😋 bht dur prta hai but only freak k beef burger k lie jati 😘
2026-08-29 15:26:04
0
maqsoodaliii0
Maqsood.Ali :
bohat or bohat zada expensive rate hai..
2026-08-29 19:41:15
0
ashuukhan02
Zain کی hun یار🫀🥰 :
craving hone lagi mujhe too😳😁
2026-08-31 10:05:32
0
56criclover56
wasay :
phela wala 2000 se kam ka nhi hai
2026-08-26 10:11:06
1
shoaib.malik47932
shoaib malik :
bhook lag gai mujhe to ye Dakh k 😁😁
2026-08-29 14:51:22
0
yousal.khan
یوسال خاں :
koi ni jaana tasteless khaana ,, turkish taste pheeka pheeka hr cheez ,, meri puri family me se 8 members me se ksi 1 ko psnd ni aaya ... just waste of money ....
2026-08-28 14:05:32
2
usama_meo...715
Baba Yaga. :
to much expensive he
2026-08-29 14:25:51
0
marianaz22212
babybear🐻 :
jab inkay pass jao tou asy bana kay nhi duty jaisay videos may dikhyy hay ap log
2026-08-25 21:41:30
1
mazz.badar
Mazz Badar :
mujhay bhi inka beef bilkul Samaj nhi aya
2026-08-28 19:53:04
0
sonu.qazi11
sonu qazi :
wah 👍👍👍
2026-08-27 15:29:26
0
ghulamwali01
GHULAM WALI SHAIKH :
parking problem haa buss
2026-08-27 16:18:22
0
kashanasghar248
👑کاشان خان 👑 :
no 👎dekhny ma axha h taste ma 0 h
2026-08-28 23:45:41
0
tahiraazeem79
tahira azeem :
Maine b liya mager paise barbad hue mere 1700 ka burger mager ek take ka b ni ha issue acha chill try fry ka beef burger and ha
2026-08-29 19:52:36
2
parfactmahandi
m :
Bhai Khana kasy ha wo b Bata daty 😳
2026-08-27 17:44:44
0
maqsod151
MAQSOOD AHMED :
too expensive
2026-08-28 07:13:31
0
asmakaleem8
Asma Kaleem :
prize bhi bata diya karo take koi jay nahi na test khas tha fast end last time gai thi
2026-08-25 22:13:20
1
To see more videos from user @samixstreets, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About