@dreamssg52: pak army new vacancy announce #for #you #unfreeze #my #account

♕🅓🅡🅔🅐🅜⚡🅢🅢🅖♕
♕🅓🅡🅔🅐🅜⚡🅢🅢🅖♕
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 26 August 2026 04:56:45 GMT
5106
471
97
39

Music

Download

Comments

notyourshayan11
@notyour —shayan :
inshallah iam selected in this batch previous batch unfit from flat foot
2026-08-30 14:13:36
1
jawadkhan.tiktok.82
Jawad Khan 82 :
Mera 25 age ha me apply karskta ho
2026-08-31 05:58:38
0
m.awaiso1
M.awais :
bhai is ma nursing assistant ma apply hu Jai ga? btana Thora SA
2026-08-29 07:34:41
0
farazbughio80
🔥 FarazBughio80🔥 :
bhai many 26 a m apply kiya h April m abhi tk letter nhi mela h 5 month hogae h kiya m 26b m aplly karo ya letter ka wait batao plzzzz
2026-08-28 17:46:53
1
jino.099
Jin🥰 :
Bhai mri hight 5.6 sa kam kiya mi apply kr skhta hu matrix qualification ha 🥰
2026-08-28 02:07:03
1
mrasifkhan510
ISI💖•BraNd :
26A ma apply kia ta call letter be aiy taa but nahi qai taa
2026-08-26 16:52:47
1
mahertoseef0873
💫❥͜⁸⁰⁴𝄟🇲aher g࿐✌️ :
Bhai Kia ya announced ho Gai ha
2026-08-27 19:03:31
1
niaziofficail99
Ahsan✨ بھکرالا :
inshallah is bar ak seet Meri hogi 🥰
2026-08-28 07:28:05
1
pakarmyboy067
CUTE BOY :
brother Kon konse city ma hoge barthe
2026-08-27 08:43:23
1
asad78678618
⚜️Malik Asad⚜️ :
Bhai Mera Latter rezrw me he 26A ki Latter aye ga
2026-08-27 14:58:08
1
user1075219584130dureshi
Faisal Qureshi :
sar ap number to sand karo plz
2026-08-26 07:27:37
1
rajashani52520
💫راجہ ارسلان 👑 :
Bhi kasam Sa Kal hi latter ayia ha
2026-08-27 03:55:25
1
adeelboss8081
Army🇵🇰. boy 🧑🏻‍✈️ :
bhai pahle 26 A walon ko lete to ane do
2026-08-26 19:54:09
0
gurmanibaloch767
گـورمـانـی بـلوچ🦅👑 :
Bhai kab AE ge vecance
2026-08-26 05:54:55
1
kingkiduniya4
Najeeb Bhutta :
ma na army ma apply kia ta g our writing test ho gia ha our running ka D G Khan jhn ha 28 ko g
2026-08-26 14:30:07
0
miraj_malak
COM ریڈ 🚩 :
clerk k vaccine hay
2026-08-26 18:10:51
0
malikwaqasgarwah
Malik Waqas Garwah :
inshaallah ones again
2026-08-26 14:17:03
1
pakarmyboy067
CUTE BOY :
brother mane 3 month pahly apply kiya tha koi medical ke call nahi aaee dosre bar apply kar sakh ta ho ya nahi
2026-08-28 04:36:01
1
malik_sameeer_awan
MALIK 🥷😎 :
karachi ma kb sa start ha
2026-08-26 15:49:17
0
moeedfiaz
𓆩𝐌𝐎𝐄𝐄𝐃𓆪 :
Kya ye such hai
2026-08-26 13:46:18
0
muhammadsajidsial804oiff
MuhammadSajid Sial 804 Officol :
بھائی جی اس میں 25 سال پہلے لوگ اپلائی کر سکتے ہیں
2026-08-28 18:25:25
1
is_devils_back_
ɪ ꜱ ᴅ ᴇ ᴠ ɪ ʟ ꜱ ʙ ᴀ ᴄ ᴋ :
y real ha
2026-08-29 22:24:34
1
user8821859552599
ali :
bhai 17 age wale apply kar sagte Hain ya nhi ??
2026-08-30 01:54:27
0
shoaib.ahmed.99
it's Lashari 😎 :
post konsi Hy
2026-08-30 17:05:32
1
medicle_student
WAY TO JANNAH❤️‍🩹 :
bhai kub ayegi
2026-08-31 06:08:36
0
To see more videos from user @dreamssg52, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About