@hasifahryg: sek keb vs sek antarabangsa. Yang mana satu yang terbaik?

Dr Hasifah|Mom of 5
Dr Hasifah|Mom of 5
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 26 August 2026 07:08:41 GMT
261847
7630
278
872

Music

Download

Comments

chidayah1707
hid@yah17🦀🌹 :
Guru SK kami terlatih dgn pedagogi dan pelbagai kemahiran.. saya bangga jadi guru sekolah kerajaan..
2026-08-26 10:11:15
613
adawiahaziz
Ada Aziz :
The extra money boleh donate kat sekolah utk program2. Insyaallah akan lebih berkat, lebih ramai anak-anak dpt manfaat.
2026-08-26 15:33:20
231
lady_alpha8
Seri :
Almost all cikgu SK or SMK dlu cemerlang SPM dan sambung ke IPTA. Sekolah swasta, biasanya cikgu2 pun dr IPTS. Mmg cikgu SK are better in terms of academic.
2026-08-26 10:09:59
131
ara_nasir
ARA NASIR :
I suggest pn buat report SISPA POSITIVE kepada sekolah kebangsaan tersebut. Tahniah untuk anak-anaknya puan.tahniah buat sekolah dan guru-gurunya 🙂🌹
2026-08-26 08:55:39
460
nadiafaouzi5
Nadia Faouzi :
Rasa motivasi betul bila dgr feedback mcm ni 🥹 stay strong teachers
2026-08-26 23:16:07
130
yaabaidura
| Yaa Baidura | :
sebiji mcm anak i sis.. 3y bayar beribu tp xde hasil.. we decide tukar sekolah, now kt SK Alhamdulillah dia happy, g sekolah pun semangat hari² even panas tp dia happy nk belajar.. syukur
2026-08-26 08:54:08
232
ainy_aly
AINY ALY :
anak dr sama dgn anak saya..dari private school saya tukar ke sek keb...1bulan mmg byk perubahan..dr introvert ke extrovert..mcm2 dia masuk pertandingan sek dan menang...kdg2 persekitaran sekolah memainkan peranan dlm minat anak2...yg penting merrka minat utk beljar
2026-08-26 09:10:45
93
akuelahpauh
Akuelah Pauh :
selalu orang pandang enteng benda percuma..percayalah, quality guru yg dihasilkan kerajaan ni standard dia tinggi, sama macam misi kerajaan, blueprint untuk latihan selalu diupdate..cuma masalah untuk mengawal disiplin je org atas xnak terima..yang buli bagi nasihat je
2026-08-26 08:40:55
97
user72338831077456
kucing oyen 😺 :
yuran anak tu boleh derma untuk sek baru tu hahahaha.... gurau jer.... kak pun seronok dengar cerita you..
2026-08-26 08:05:35
42
flytodamo0n
flytodamo0n :
Sk teachers come frm background bdk pandai2 taw. Spm dorg kbnykn straight A sbb nk msk ipg kena bersaing2 kot..
2026-08-27 11:13:51
130
acinananaa
ACiNa :
bila anak2 ni faham apa yg dorg belajar, baru la dorg ni suka & semangat nk study. bkn sbb malas ke apa. puncanya sbb tak faham je & kdg dorg pon taktau nk explain apa yg dorg tak phm tu
2026-08-26 08:31:33
114
mutiashop121
MutiaShop :
congrats mummy, noah and kakak🤩🤩🤩
2026-08-26 07:28:16
2
madamhaza81
Hazaruliza Hassan :
One more thing, I tak pernah judge sesebuah sekolah tu sbb yang penting anak kita. Diorng yang nak belajar. Pentadbiran & guru di SK akan sentiasa berubah. Ini pandangan saya sbg seorang guru SK.
2026-08-26 09:21:30
36
rayyanjourney8
rayyanjourney8 :
ckp je sbb mampu kak tapi bukan nada riak ITU shja, huhu ktorg faham je
2026-08-27 04:35:52
9
sarahtubin
ST :
sekolah gov byk activity n competition tu yg seronok....
2026-08-26 09:40:33
13
mdshamsidah
SHAMSIDAH MD SAAD :
sekolah kerajaan ni ok sebenarnya ..cgu nya ok...yg buat tak ok..bila budak2 nakal..pemalas...kurang ajar...d backup...sampai cgu hilang sabar ...sampai kan cgu kdg guna kekerasan...sbb ada murid2 yg mmg kurang ajar tahap gaban d sekolah...tpi bila d rumah , dia jadi anak baik..tu yg kdg parents tak percaya pun anak jahat d sekolah
2026-08-26 09:01:51
27
halim8289
halim8289 :
Sy pelik dgn parent skrg yg terover protective. Sedangkan diorang berjaya pon dgn sistem education yg sama. Knp bila turn ank2 parent x boleh percaya proses yg sama?
2026-08-28 01:52:39
8
ashsmsdn11
Ashsmsdn11 :
back then kita (born 80's) semua sek keb. we are doing well.. my kids sek keb did very well too
2026-08-27 05:27:05
8
nazfa3128
Raspberry Pi :
You are good storyteller Dr. I smp dengar smp habis.
2026-08-26 11:50:30
6
littlestepedu
Little Steps Education :
Smpai habis I dengarr n really happy n terinspirasiii. 😍 yg sgtt suka bila u xmltkkan kesalahan pada cikgu atau SEK 100% bila anak² xdpatt seperti apa yg kita harapkan n apa yg kita plan. apa pndgan u bila ad sbgian parent yg salahkan SEK atau cikgu dalam kes mcm ni.. Xblh terima yg anak xada apa² pngkatan dalam pembljaran. mltakkan ckgu2 &SEK 100% untuk pendidikan anak2.
2026-08-26 07:52:32
103
panda_1801
panda_ :
masya Allah.. itulah kan. kita cuba plan yang kita rasa terbaik untuk anak kita. tapi sesungguhnya Allah lebih tahu😭
2026-08-26 08:05:40
26
hasran85
Laparbidas😁 :
anak2 Sy sekolah biasa je... alhamdulillah semua top student....skrg sorg Sy hantar msk tahfiz belajar bahasa arap dn hafal al Quran dn ambk fast track SPM.
2026-08-26 16:08:13
7
ainanas4
Ainanas :
sbnrye budak lg belajar dgn cabaran. kite ni sbg mak2 kalo bole nk bg jln yg paling mudah paling lancar utk ank kite.. tp caya la budak lebih belajar dlm keadaan paling sukar. tgk je la mak2 zmn dulu.." pandai2 kau la. kau nk berjaya kau blaja kau xblaja kau sendiri yg ssh" so kire bole kata berdikari sendiri utk belajar sesuatu
2026-08-26 15:16:40
12
loujayn660
Loujayn :
I think, pedagogy cikgu ni. Dengan BBM nya. Pastu, cikgu nampak problem nya kt mana. So, cikgu tackle konsep and basic yg student tak fham.
2026-08-26 08:07:55
38
ibunayesha
Sal :
sek keb biasanya menyerlahkan kelebihan yg ada pd murid2. padat dgn mcm2 aktiviti. anak2 yg jenis suka berkawan mmg akan enjoy hr2 ke sekolah & bersaing secara sihat dgn kawan2
2026-08-26 08:29:14
21
To see more videos from user @hasifahryg, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About