@panasonicmy: Stress bila rasa berpeluh, berhabuk & lemas kat dalam rumah sendiri? 🥵📖 Time nak chill pun tak selesa! Nasib baik ada Panasonic nanoe™ X Air Conditioner! Sekali tekan iAUTO-X, terus sejuk 8∘C dalam masa 30 saat je! Bukan tu je, ada perlindungan 24 jam nanoe™ X yang basmi bakteria, virus & kotoran udara. Baru lah syok nak bersantai kat rumah! ❄️✨ #PanasonicMalaysia #nanoeX #iAUTOX #SejukPantas #UdaraBersih