funny x penah mention myanmar yg actively the reason yg diorang jadi stateless lol, asyik MY je problem 😂
2026-08-27 02:16:28
432
teacherfazakejaya :
setuju. tak boleh samakan P dengan R. ada je orang R yang tinggal Dan berjuang di Arakan tu. yang hanyut tu lari Dari medan perang.
2026-08-27 05:40:50
124
Mi :
kesimpulannya plestin berjuang dan berusaha nk bangun negara sendiri. tp roro...
2026-08-26 13:24:17
111
Shahdedebot :
betul.. bukti semasa pun ada waktu kita bawak balik rakyat p sekejao hari tu dekat wisma putra... lepas sigat je dia orang terus nak balik... tak nak duduk lama dalam wisma putra tu... tapi r lepas duduk sini sekejap terus tak nak balik...
2026-08-26 23:52:41
102
SyarifahHaneem :
sy agree dgn pendapat awk
2026-08-26 15:21:21
106
bbudibudi0 :
ada org ckp roro lawan kt arakan.ye ye je.pemimpin pon roro takleh pilih.mmg betul takde perancangan n nk amik kesempatan kebaikan org
2026-08-27 11:42:37
16
Anifa :
Setuju!
2026-08-26 21:40:38
9
Hakim Mohamad :
2026-08-27 01:02:18
0
akakurungDhiaCottonKB :
nk share. channel 106 astro oasis. ada 1 program host dia ustaz wadi anuar. dia cerita psl akhir zaman. baja,y&m etc. salah 1 ayat yg sy ingat , dia kata negara P akan jd pusat dunia. semua ekonomi akan bertumpu ke situ 1 masa nanti. best program tu
2026-08-27 10:26:35
4
Ila Madil :
jauh beza . kompom
2026-08-27 16:32:29
1
Mawar21 :
Betul
2026-08-27 21:11:54
0
matnaim :
versi asia
2026-08-26 15:34:20
2
zainab rahman :
Btul. Di klinik saya ramai org rohingya dtg.. bila sy tanya bila nak balik myanmar, diorang ckp bila perang dh hbis baru balik. Padahal diorang langsung tak melawan utk pertahankan tempat asal diorang. Memang takkan balik lah sampai bila2
2026-08-26 17:56:00
47
Crazy but not rich🇲🇾❤🇵🇸 :
Depa habis studi terus balik berjuang negara dia.. Malah ada yg viva Dr sana dan stay dia sana utk bangunkan negara dia.. Student uum.. Malu wei org kita pun x semangat belajar walaupun dok di negara aman..
2026-08-27 06:41:07
4
daisy :
bagai langit dengan bumi oiii
2026-08-26 13:08:35
35
Aduka Megat Parwira :
Melayu dulu lawan Jepun, guna senjata British. Ada bantuan aset ketenteraan dari British... Palestine, sama ada bantuan persenjataan dari Iran dan dana dari Qatar.... Rohingya? siapa bantu? berjuang sendirian..itu pun dilabel pengganas.
2026-08-27 11:36:42
1
ngoh :
Depa ni asyik nak menyalahkan Malaysia je😏
2026-08-27 10:16:00
2
afiq zikri :
dorg tk mcm P...dorg cm I🥺...
2026-08-27 12:40:26
1
takmiyyah :
it might be true what you are saying. It's people. but vouching genocide, or systemic castration as per netizen's idea is just unacceptable. (I have read many similar comments like these all over social media) . This is wrong and out of pure hatred, anger and emotion no amount of reason should justify this.
Your personal experience dealing with the said foreigners doesn't necessarily reflect it on the entire population. You should know this as an educated, wise person.
Ingat mereka pn manusia Dan Muslim jg.
Jom selawat di pagi jumaat ini, hasbiallah hula hailla walaihi tawakkaltu wahuarabbilarsyil Azim..🤲
2026-08-27 23:58:53
1
ctubydah :
Syes pelik diorng samenye org palestine.. another universe jauh di
2026-08-27 13:04:31
0
lubuk racun :
Tak sama pun. Satu lari mencipta kesusahan. Menceroboh Dan menyusahkan negara org. Satu lagi berjuang, stay utk tanah Air. Dibunuh di ajar tetap pertahan kan hak di tanah air
2026-08-28 09:37:51
1
kekwaa's shop :
😁😁😁
2026-08-27 03:35:14
0
FAIZAH G. :
🥰🥰🥰
2026-08-26 23:29:29
0
To see more videos from user @adawiyahshaarani, please go to the Tikwm
homepage.