@adawiyahshaarani: Terpaksa tapis banyak perkataan. Jemput dengar. #kemerdekaan #malaysiatanahairku #tanahtumpahdarahku🇲🇾💪 #wargaasing #pengalamanhidup

Adawiyah Shaarani
Adawiyah Shaarani
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 26 August 2026 10:27:43 GMT
70117
6062
54
161

Music

Download

Comments

xdjon_
Jon :
funny x penah mention myanmar yg actively the reason yg diorang jadi stateless lol, asyik MY je problem 😂
2026-08-27 02:16:28
432
teacherfazakejaya
teacherfazakejaya :
setuju. tak boleh samakan P dengan R. ada je orang R yang tinggal Dan berjuang di Arakan tu. yang hanyut tu lari Dari medan perang.
2026-08-27 05:40:50
124
ummihumaira592
Mi :
kesimpulannya plestin berjuang dan berusaha nk bangun negara sendiri. tp roro...
2026-08-26 13:24:17
111
shahdedebotshahdedebot
Shahdedebot :
betul.. bukti semasa pun ada waktu kita bawak balik rakyat p sekejao hari tu dekat wisma putra... lepas sigat je dia orang terus nak balik... tak nak duduk lama dalam wisma putra tu... tapi r lepas duduk sini sekejap terus tak nak balik...
2026-08-26 23:52:41
102
syarifahhaneem
SyarifahHaneem :
sy agree dgn pendapat awk
2026-08-26 15:21:21
106
bbudibudi0
bbudibudi0 :
ada org ckp roro lawan kt arakan.ye ye je.pemimpin pon roro takleh pilih.mmg betul takde perancangan n nk amik kesempatan kebaikan org
2026-08-27 11:42:37
16
firdaus.daughter
Anifa :
Setuju!
2026-08-26 21:40:38
9
hakimmohamad24
Hakim Mohamad :
2026-08-27 01:02:18
0
niuiz5
akakurungDhiaCottonKB :
nk share. channel 106 astro oasis. ada 1 program host dia ustaz wadi anuar. dia cerita psl akhir zaman. baja,y&m etc. salah 1 ayat yg sy ingat , dia kata negara P akan jd pusat dunia. semua ekonomi akan bertumpu ke situ 1 masa nanti. best program tu
2026-08-27 10:26:35
4
ilamadil
Ila Madil :
jauh beza . kompom
2026-08-27 16:32:29
1
usermawarwangi
Mawar21 :
Betul
2026-08-27 21:11:54
0
matnaim82
matnaim :
versi asia
2026-08-26 15:34:20
2
zaodndudbdke
zainab rahman :
Btul. Di klinik saya ramai org rohingya dtg.. bila sy tanya bila nak balik myanmar, diorang ckp bila perang dh hbis baru balik. Padahal diorang langsung tak melawan utk pertahankan tempat asal diorang. Memang takkan balik lah sampai bila2
2026-08-26 17:56:00
47
anakabah520
Crazy but not rich🇲🇾❤🇵🇸 :
Depa habis studi terus balik berjuang negara dia.. Malah ada yg viva Dr sana dan stay dia sana utk bangunkan negara dia.. Student uum.. Malu wei org kita pun x semangat belajar walaupun dok di negara aman..
2026-08-27 06:41:07
4
daisyt.t
daisy :
bagai langit dengan bumi oiii
2026-08-26 13:08:35
35
mzullfasim
Aduka Megat Parwira :
Melayu dulu lawan Jepun, guna senjata British. Ada bantuan aset ketenteraan dari British... Palestine, sama ada bantuan persenjataan dari Iran dan dana dari Qatar.... Rohingya? siapa bantu? berjuang sendirian..itu pun dilabel pengganas.
2026-08-27 11:36:42
1
yayuk0837
ngoh :
Depa ni asyik nak menyalahkan Malaysia je😏
2026-08-27 10:16:00
2
hye_awak25
afiq zikri :
dorg tk mcm P...dorg cm I🥺...
2026-08-27 12:40:26
1
takmiyyah
takmiyyah :
it might be true what you are saying. It's people. but vouching genocide, or systemic castration as per netizen's idea is just unacceptable. (I have read many similar comments like these all over social media) . This is wrong and out of pure hatred, anger and emotion no amount of reason should justify this. Your personal experience dealing with the said foreigners doesn't necessarily reflect it on the entire population. You should know this as an educated, wise person. Ingat mereka pn manusia Dan Muslim jg. Jom selawat di pagi jumaat ini, hasbiallah hula hailla walaihi tawakkaltu wahuarabbilarsyil Azim..🤲
2026-08-27 23:58:53
1
ct_ubydah
ctubydah :
Syes pelik diorng samenye org palestine.. another universe jauh di
2026-08-27 13:04:31
0
lubukracuntiktok
lubuk racun :
Tak sama pun. Satu lari mencipta kesusahan. Menceroboh Dan menyusahkan negara org. Satu lagi berjuang, stay utk tanah Air. Dibunuh di ajar tetap pertahan kan hak di tanah air
2026-08-28 09:37:51
1
wiershd
kekwaa's shop :
😁😁😁
2026-08-27 03:35:14
0
fazz_g
FAIZAH G. :
🥰🥰🥰
2026-08-26 23:29:29
0
To see more videos from user @adawiyahshaarani, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About