@aliminyaman30: saya suka partnership saya yag “A”🫣 #aiteamsementara2026

AliminYaman
AliminYaman
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 26 August 2026 11:28:02 GMT
479205
25510
216
395

Music

Download

Comments

yourfar3e
FarAlways :
Tolong hargai piqa kami 🫶🏻 she is sensitive even nampak dia garunkk hehe goodluck chaiyok !!
2026-08-26 14:41:08
1752
rhixi45
nana👁️👅👁️ :
Piqaaa
2026-08-30 03:05:58
0
blossombreeze_2
BB Blossom :
Jaga our piqachu baik2❤️mintak dia bawak g tempat aventure
2026-08-26 14:34:26
566
ariffariffin2000
Ariff7 🇲🇾🇵🇸 :
tahniah ni lah jawapan nya semoga buat yang terbaik 👏🏻👏🏻 ✨✨..#qamin
2026-08-26 14:16:31
268
penggunatelalucantik
angely 🫶🏻 :
“A” mesti asslah knnn
2026-08-26 12:10:33
226
stevee0412
Steve?° :
Support Qamin genk💪😝comform ontop ni genk🙌🏻keep my word⚔️
2026-08-26 15:36:58
54
azharsaf3
azhar.rarrw🌹 :
semoga awak dapat jdi tetap di ai team selama lamanya
2026-08-26 12:44:36
26
shakilaazizan.kl
ShakilaAzizan.kl :
let gooo #qamin on toppp 🔥🔥🔥 mat limin bukti kan syukri yahya muuu..aku yg mileniaa tak sabar tgkk korangg
2026-08-26 17:44:01
19
hkgmevejdnjdxjnn.jso0i28
ola :
bila ct partnership??
2026-08-26 11:42:50
9
user_1307122
MATLIMIN_FANS :
first min!
2026-08-26 11:29:16
8
d0n0tdisturbb
baby :
takde org pilih awak kan, takpe saya pilih awak 😫😫😂
2026-08-26 11:35:22
17
aiteamm2
S P I D E R M A N :
afiqah ke tuu
2026-08-26 11:48:45
14
wan_ngahhhh
W@n_Ng@h :
buat yg terbaik min💪🏻..#qamin
2026-08-27 03:34:57
1
livv.rverie
.✦ 𝐥 𝐢 𝐯 𝐯.✦ :
semoga dapat bagi kerjasama yang baik sepanjang bpartnership and habis journey ni. be confident limin, jadi diri sendiri, keluarkan dirii dalam tempoh yang ada, gunakan sehabis baikkk setiap masa yang ada. tak perlu sempurna, cukuplah letak rasa tanggungjawab nak buat yang paling terbaik untuk diri sendiri dan korang berdua bfore orang lain. all the best limin & piqa, kitaorang ada support.
2026-08-26 18:02:59
17
meaaaaaaa._
Meaa 🎀 :
buat betul betul tauu, give and take and bagi semangat kat each other. korang mesti boleh punyaaa, insha'Allah. piqa antara talent kp yang abe memang tak salah pilih. so, saya percaya qamin boleh buat yang terbaik. good luck piqa & limin! good luck qamin!
2026-08-26 18:25:06
10
shax_00012
﮼أليف :
Aina kannnn
2026-08-27 07:13:48
2
qaisara.emok
♡~𝐴𝑖𝑛𝑖𝑒~♡ :
caption siapa tu huruf a mesti piqa atau afiqa
2026-08-27 06:19:54
2
faizahnour1
faizahnour1🦈 :
good luck Qamin. sis support 100%
2026-08-27 04:53:24
1
uzmagame
𝐔𝐙𝐌𝐀 𐙚🧸 :
jaga piqa elok2
2026-08-27 09:04:36
1
khalyda_97
Erin Hfiz❤️ :
Qaminnnnn maju chaiyokkk💪🏼
2026-08-27 01:56:06
1
jamielah_1609
🌸 Jamielah 👈🏼👉🏽 :
Jaga piqa kami tau. Semangat korangs‼️
2026-08-26 18:13:51
1
To see more videos from user @aliminyaman30, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About