semalam baru kena.. duk kt ttdi g pickup subang ehh sekali drop off kt bangunan aku masuk tdi 😑
2026-08-27 02:21:01
3
roronoa_nad :
🥰
2026-08-27 08:29:13
1
amad :
2026-08-29 18:53:55
0
ʏᴀɴ ᴛʀɪᴄᴏ🚀 :
pernah kena gak mcm ni baru je tdi🤣
2026-08-26 14:54:31
1
nenek_tenggiling :
fare rm4 lebih..😌
2026-08-27 07:42:38
1
ℂ𝕒𝕞𝕡𝕖𝕣 ✓ ᙭ᗩᑘᑘSᕲ :
FP kata guna Ai ,
betul² Ai atau manual ?
😌
2026-08-31 22:36:54
0
Jijul :
baru kena 2 hari lepas. pergi balik 25-30km dpt nya 15 ringgit je. dlam tempoh 4 jam saya dpt 3 order berturut2 mcm ni.
2026-08-27 01:43:42
2
pidauh :
jemput customer pergi amik order sekali
2026-08-27 06:12:21
0
Abang Foodpanda 🇲🇾 :
2026-08-27 06:09:09
0
Daddy Luthfy :
pernah kena, rase nak mencarut😂
2026-08-29 05:15:08
0
ainuldonutmuar :
fare panda 🐼 skg mengarut...baik duk bacth 3 atau 4 ,job jauh semua tendang, amek jon dekat2 je,hati tak sakit pasal fare 😂😂😂
2026-08-27 19:38:10
1
°°bıɟɐʎs pɐɯɯɐɥnW°° :
jauh dy tarik😂😂..lagi bisa kalau kena time dh nk abis😂😂
2026-08-27 02:00:21
1
0316 :
sama la kne jgk hritu
2026-08-27 04:55:12
0
Abang POV :
Semalam aku baru dapat !!! Lagi 10 minit nak abis dia tarik aku pegi metro point kajang , aku nie dekat evo mall , lepastuh hantar oder dekat dalam evo
2026-08-27 07:19:04
0
MARK :
2026-08-27 07:35:49
1
Moca🐢 :
😪
2026-08-27 07:01:32
0
initial R :
dia suruh jemput customer pegi makan dkt vendor😂
2026-09-02 02:16:10
0
Amore :
🗿
2026-08-27 03:33:27
0
️ :
hmm
2026-08-27 11:29:11
0
To see more videos from user @san.nafis05, please go to the Tikwm
homepage.