@dynyshe: satu jam lebih gak eh aku siang tak kan tak nk post HAHAHAHAHAH finally boleh masak ayam😌

dd
dd
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 26 August 2026 14:25:53 GMT
376382
15348
101
2378

Music

Download

Comments

matchalangit
‧₊ ᵎᵎɱҽʅαƚιƙԋα✮‧₊˚ :
ayam senang sikit, ikan tu auto terdiam aku.
2026-08-26 16:00:32
2490
_.antsha
Im 𝕐𝕒𝕪𝕒𝕒𝕒 :
The real of "ayam gunting" 😭
2026-09-01 15:03:51
0
imanmsyth
trusky🚀 :
gutting tu beli mana HAHA first time jumpa org belah ayam guna gunting😭
2026-08-26 16:28:06
1147
ndiyaaa.mh
yaya :
while me masih tk reti nak potong ayam sekor 😭😭
2026-08-26 17:47:56
145
putryndrhh
put3 :
First time aku jumpa org siang pakai gunting selalunya parang sis😌 pasni potong kan kat umah aku sekali dini😌😌
2026-08-26 16:22:38
538
sabbbbbbb13
sabbbbbbbbbbbbb :
itu ayam nakk bukan pokok😂
2026-08-26 16:20:18
46
meetairun
Black maggie kari🖤🍉 :
ayam saya belajar ikut youtube, ikan, lantak ko la, aku malas makan ikan.
2026-08-31 09:10:15
34
mellowwxyzz
velysss :
apa nama gunting ni kak 🤣
2026-08-31 13:56:40
6
emouryy
emory :
even aku tak siang ayam, aku nk beli gunting tu
2026-09-01 13:03:59
4
atisadila06
Atis adila :
sis gunting tuu beli mana ada link tak
2026-08-27 04:06:39
2
nisa.sowhat
nisa :
aku support kau kak sebab aku reti masak je 😭 , beli barang kt supermarket atleast yg dh potong or siang
2026-09-01 11:03:37
4
nrlsyzn0
شازرينا :
sia guna gunting pokok ke 😂
2026-08-26 17:07:58
1
feif98
Feif98 :
guna cutter je dik😅....kacau2, btw gudjob👍
2026-08-26 14:38:06
18
luqs.786
🄼🄰🄽 🄰🄽🄰 :
kenapa siang..kenapa tak malam je.
2026-08-26 17:16:15
11
ju092878
juwaiiryahh✿ :
i love siang menyiang ikan, ayam semua laaa lurvee
2026-08-26 17:31:24
4
sayaasukaaislemontea
fatihah :
lebih rela ikan,ayam lagi hanyir dari ikan💔
2026-08-26 16:22:17
2
starrymond
✧ :
Allah malasnya nak siang sendiri memang suruh orang jual siang terus😌
2026-08-26 16:15:41
5
starqisz
Balqis🎧 :
I thought you guna yang gunting ranting pokok tu AHHAHAHA btw first time tgok gunting ayam, tajam eh…nak beli ar nanti
2026-08-30 09:46:00
3
raenyfall
Rae :
saya jenis beli dada je kat grocer😭 senang takde tulang, potong gitu je
2026-08-30 13:35:14
3
bookworm_thatscook
Ainiey Masyitah :
saya 1st time kena kerat ayam sendiri, pecah papan dibuatnya 😅😂
2026-08-26 16:35:51
2
To see more videos from user @dynyshe, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About