@itshajra6: You can now create your UK TikTok account completely FREE 🆓🇬🇧 Follow me for a step-by-step guide on how to set it up! ✨ #contentcreation #contentcreator #fyp #f #ukaccount
mara ban gaya ha lakin region Pakistan aha Raha ha or VPN b on thaa fr b
2026-09-02 14:13:24
3
Habiba Khan :
agr hm is TikTok me uk account bnayn to phr Pakistani account ues krskty hen yani ek hi TikTok me do account chlskty hen ek uk ka dosra Pakistani
2026-09-02 14:36:56
2
Arham x Gamer :
Aapi acc bhi ban gya Gmail bhi UK ka but pakistan me video show nahi hori Sirf UK me horhi
2026-08-29 07:48:45
1
Amna Malik :
appi sab Kuch bn gaya but region Pakistan arha h
2026-08-27 17:45:29
3
•𝑨🐆 :
thanks Mera ban gaya
2026-09-01 16:42:23
2
@Anaya and Mommy💞 :
aoa sis m ny ya bnaya h new account
2026-08-30 13:34:20
1
𝘽𝙖𝙙𝙙𝙞𝙚🚩 :
ye dekhy apii btanaa please sahi h naw
2026-08-27 16:47:33
0
𝙅𝙞𝙖 :
Orr ess sy earn ksy krna h?
2026-08-27 16:20:29
1
eezy eezy :
I make the account mix videos arhi hain out of country and Urdu . and I checked for confirmation region is uk. and balance option proper. can I share a screenshot to you can you confirm my account is right or not
2026-08-29 09:34:50
0
𝐃𝐞𝐚𝐝 𝐒𝐨𝐮𝐥 :
wo tou sb thik hai lekn Monetization wala process batayen payment kaise hasil kareingi us k liye bata dey ab shyd jawab na hoo
2026-09-03 07:00:12
0
K N O X :
USA ka bhi ban skta hai aesy?
2026-09-03 15:56:26
0
𑣲𝓜𝓾𝓼𝓯𝓲𝓻𝓪❤️🔥˚.⋆ֹ :
vpn konsa
2026-08-29 22:44:22
0
🚩 :
sis bna to liya ha lakin UK ki videos nhi arhi
2026-08-28 06:42:08
0
user45459518632 :
konsa app instal krna ha
2026-08-27 09:14:14
0
DK Arian🥰 :
VPN kha Dy download Hoga mjhy Kuch bta dy
2026-09-01 09:02:44
0
فضاءعثمان🫶🏻 :
mera google sim k num mang raha hai
2026-08-28 12:40:40
0
eezy eezy :
kia Pakistani account ko shift krskty hein ya new hi banana hoga must
2026-08-29 09:06:39
0
Mama papa's Princess👑❤️ :
android phn me ni ban sakhta?
2026-08-29 15:41:25
0
T@yبba Muغ@l🩷 :
api Mera account ban gya tha lakin jab check kiyea to region Pakistan aa Raha tha bnaya bhi bilkul wasay ha jasy ap ny btaya ha ab Kya karu 🥲
2026-08-27 15:24:13
2
sahar✨❤️ :
uk account k Liye email new hona chcahiye? or TikTok to new nh na?
2026-08-26 22:54:17
3
💸⸙⤹•شیـــ֟፝͢ـــرنی جٹی<ε★🔪 :
api jinka phly TikTok account hu wo uk account bna skty hn kyaa
2026-08-29 02:28:40
3
✯⏤͟͟͞͞★⃟᠁🇦シ︎🌺⃟᠁✯ :
bn nhi rha
2026-08-28 06:22:11
0
بیاS❤️✨ :
Yr mra ye account hai jo ispa he balance me 75$ show horhy hain lekin live ka option nahi arha mera bar bar wo keh rhy k live aye or reward earn krly kafi dfa mjhy notifications b aye k apka account pay pay vouchers availab hain use kry boost me etc kia matlb hua iska?
2026-08-27 13:24:39
0
To see more videos from user @itshajra6, please go to the Tikwm
homepage.