@omputclippers: someone ni sape dho🥶 #MLBBxJJK #MLBB

omputclippers
omputclippers
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 27 August 2026 01:05:39 GMT
1210804
60526
1372
13792

Music

Download

Comments

qell1027
Zharr :
skali live gaji sebulan dokk
2026-08-27 06:43:06
5499
hiruzen9
Minato :
Yg bagi naik motor, yg diterima naik mustang
2026-08-27 13:38:11
3566
lillyyyssa
Starshine🌟 :
Rezeki dia. Kalau perasan lah, dalam 5 jam tu takde mencarut pun dia main. Itu satu benda yang i put high respect on him lah.
2026-08-28 00:37:40
4093
blue_ape21
Blue_Ape21 :
Thank you. Finally someone compiled his pay during livestream . 🙏🏻 Mucha gracious for you effort 🥺
2026-09-01 12:34:44
0
angahiszuan_
angahiszuan_ :
soloz ni antara streamer yg berbaloi utk ko donate sebab,kau ada peluang utk mabar sekali,apa yg ko donate tu dia pakai utk bg gift dkt streamer kecil,bg makan kucing tepi jalan dan lain lain . live pun layan je dgr dia bercakap . rajin layan viewer . takde nk terjerit jerit . asyik gelak memanjang . gameplay pun puas hati
2026-08-28 00:19:24
406
yard8538
yard :
x heran la dia punya perjalananya Sgt sukar berbaloi ni la orang yg usaha Tampa ptus asa
2026-08-27 07:50:50
1574
azrulroslan92
azrul roslan :
pelik ad budak2 yg bg duit tu. sedangkan yg bg tu pun kais pagi mkn pagi
2026-08-28 12:20:08
46
_aliff7_
Alif Nadzmy🐍 :
5 jam dapat selesaikan masalah sebulan😂
2026-08-27 09:17:38
425
kingrtz
Matnong :
pttla streamer2 ni kaya 5 jam streamer dh dpt cover hidup untuk 2 bulan kedepan
2026-08-27 08:39:12
116
buah_engkalak89
LonganBrazil_ :
mana org² tua fb ckp main game xda masa depan😏
2026-08-28 08:43:06
23
userpluto3915
imizouko :
Sumpah aritu aku tngk someone ni donate kat soloz rm500 sekali donate do😭
2026-08-30 13:24:21
3
mohdsafiuddin1986
SAFIUDDINSALIMEN :
pemurah betul rakyat Malaysia.
2026-08-27 08:20:51
27
puihhhhh
Kopi O :
tak paham aku concept donate2 kat influencer ni. mmg utk bg diorang makin kaya ke? padahal org yg donate kerja kasi pg mkn pagi. 😂
2026-08-27 15:24:03
17
gpzieofficial20
ZIE〽️ :
too bru sosiabuzz blum gift lg 😭
2026-08-27 05:00:49
156
fatinidahlin2
Nurfatini🥴 :
Aku tak faham.. org yg bgi duit ni untuk apa? Boleh sapa bgitau x?😅
2026-08-27 11:48:41
22
abanghitammanis_
Abang Hitam Manis ( Faris ) :
Mmg patot pon support org mcm soloz ni. tak penah mencarut, maki. sentiasa humble. sbb tu aq suka tgk soloz dari zaman fb lagi
2026-08-28 04:46:53
16
user007583685
Bellthering :
Tapi soloz ni banyak bgi gift kt streamer tiktok yg tk ramai views sekali bgi gift beratus salute patut ramai sayang
2026-08-27 08:54:34
14
selamat.sejahtera93
Sila ambil tindakan :
mana mak ayah yg dlu cakap main game xblh buat duit tu😂
2026-08-27 10:27:38
16
mentari0782
mentari. :
Tak termasuk gift lagi, tiktok bagi lagi😭
2026-08-27 10:39:07
66
mohdabnr63l
AD :
For me la kan soloz ni mcm Khairul Amin tapi versi gamers, dorang ada vibe positif yg buatkan orang suka and dorang mcm xde haters, even ada pon blh dikira je
2026-08-27 14:04:46
19
hafiz123din
￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
Gila sekali live lebih dari gaji sebulan aku😭
2026-08-27 09:22:02
5
en.sharul
Sharul Rizam :
someone tu bukan orang yg sama. kalau nk donate, boleh tick tanpa nama, dia keluar la someone.
2026-08-27 08:11:27
37
alhaqsya
ᯤ 𝖆𝖑 °࿐ :
gaji basic 1 bulan pun baru 1,700 dia 1 hari nk dekat 5000 gila la 😂😂😂
2026-08-27 10:58:30
6
To see more videos from user @omputclippers, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About