@whrwordsrest:

where words rest
where words rest
Open In TikTok:
Region: PH
Thursday 27 August 2026 01:17:09 GMT
1026560
253295
235
31867

Music

Download

Comments

iz3yl3z
️ :
kapoy kaayo bai ☹️
2026-08-27 10:18:02
435
w3nyyy_y
🩵 :
What does "kapoy" means in Tagalog?? somebody please translate
2026-08-31 03:16:05
1
yisnot
ye-ye :
i think i absorbed too much negative energy, cuz i feel so drained
2026-08-27 14:40:39
176
mabiniii
mabin :
life has been draining lately all I can say is "kapoy" I feel okay when I'm out laughing and forgetting for a while. but when I get home and everything gets quiet, all the feelings I've been holding come back at once.
2026-08-31 09:45:15
1
rhizelle_amorganda
Rhizelle Amorganda :
kapoy, every time you go home, being alone with the people you're close enough. longing for your parents hugs and lambing. but you're still in a tough situation. that you choose to be alone instead.
2026-09-02 00:00:45
1
ee.rikaaaaj
e :
i need someone to talk to, please..
2026-08-27 15:28:47
60
ig.khatevalenzuela_
khatevalenzuela :
exactlyyyyyy
2026-08-31 10:55:20
1
itsurclacla
CLARISS :
KA IS POY NA KAAYO WAY EXIT ANI??
2026-08-27 22:57:13
73
lirrah_que
Loreina_lux :
Remember guys to pray even when we face difficulties in life. It’s part of God’s plan naman, and there’s always something good after every hardship. So, it’s okay to feel drained. I just want you to remember that you’re not alone in this situation we all experience moments like this. May God replace your worries with happiness someday🥹☺️🫂
2026-08-27 16:10:51
22
sit.sharon
. :
gi kapoy ko pero mas gi kapoy si mama ug papa nako
2026-08-30 12:22:51
18
aglossd_
agustdihh⁷ :
earlier today sige kog gina sungog ni mama "kaon nasad dae? abi ko bag ga diet" katawa rako kay lagi yaga yaga ragud nya while nag ibot kog uban niya nag chika² mi nya gi sultian ko niyas disappointment sa akong papa sa akoa, nahilom ko so mao to nagpadayun ang adlaw nahilom ko ug nag kdrama kahilakon nakay ko, until panihapon nag hikay ko hilom gihapon ko nakafeel akong mama sa akong ka hilom, nauna silag kaon unya usually di jud ko mo kaon ug panihapon pero ni kaon ko kay akong utok nagdagan ani nga thought "what if mamatay ko nga gutom dili ko ganahan"😆 pero btaw basta makadungog nas mama na maghukad ko sungogon jud ko niya pero ganiha wala ko niya sungoga nafeel niya nga dili ko okay so mao to gakaon ko nga nag pugong sa'kong luha😅 nya kay tulog naman sila karon nako mo hilak😆 karon ra nako na sabtan na naliwat jd kos akong mama and I love it (dugay ga abroad si mama nya nauli na siya for good maong karon pa nako na figure out na liwat jud diay kos akong mama🥹) LOVE kaayo tika MAMA🫶
2026-08-27 15:31:00
17
hannah0317
marieee :
i wanna go home na :(
2026-08-27 12:48:48
9
ronnycapilitan
ronnycapilitan :
kapoyaaaaa na 😭
2026-08-30 06:22:47
2
yancyy18
riana :
bat ayaw ma dl🙁
2026-08-31 03:28:37
1
cloudy.thoughts78
🍁 :
KAPOY NA KAAYO YAWAA
2026-08-31 01:21:00
1
injil_era
jill :
kapoya. pati birthday ginapahilak ko HAHAHA wla man lang gipa lampas akong bday
2026-08-27 13:13:47
7
applej.c
App_le :
tired of everything
2026-08-30 08:49:37
1
crizz_018
CRIS :
kanang mohilak nalang ka without knowing nganong nihilak ka kay bug at lang gyud kaayo imong pamati
2026-08-29 15:28:41
4
regentroi
Don Alinton :
☹️☹️☹️
2026-09-01 01:52:13
2
engrjaspark25
Engr_justjasper :
kapooyyyyyyy
2026-08-29 16:44:30
1
rae_urboat
raebies_goco :
and to think nga oks namis ako parents rn but lyk
2026-08-29 14:48:27
1
To see more videos from user @whrwordsrest, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About