@tehoaisviral: Keadaan latihan perarakan zus coffee sempena kemerdekaan kawasan sekitar perbadanan putrajaya Credit owner nour.lyyna #viral

Teh O Ais MY
Teh O Ais MY
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 27 August 2026 02:32:06 GMT
902372
85984
940
33540

Music

Download

Comments

hayeorieee
🦋 누나 :
skrg zus coffee ni one of business yang menaikkan ekonomi negara and bawa nama malaysia ke luar. apebenda yg korang tak boleh fikir ni aduhai netizen
2026-08-27 05:30:58
13343
ellyyyy305
𝓔𝓵𝓵𝔂🍁 :
Aku fikir kate mainan siak
2026-08-27 04:22:13
4549
thespanishlatte97
RJ :
Sebab zus berjaya, sampai orang tak sangka zus sebenarnya local brand 🥲
2026-08-27 08:03:04
3156
muhamzqpxou
MZI :
ini ada tak nanti agak2
2026-08-27 05:19:15
2248
rxfiq_20
Fiq$ :
kami cuba bagi yang terbaik untuk korang semua 🫶🏻
2026-08-27 07:31:47
1565
muhammadramadzan
Ramadzan :
Promot sikit pruduct bumiputra. bagi sama adil lah
2026-08-27 03:36:55
884
user4062031928160
skyisblue :
jgn gerak lelebih,nnti tergolek...hahaha comel
2026-08-27 04:04:45
446
azzmm266
𝓪𝓽𝓶𝓪𝓪 🍉 :
Korang ni sampai ke zus nak buat isu perkauman .. dah kenapa korang ni ..yg penting dia produk Malaysia .. tak kisah la bangsa mana pun .. yg penting buatan Malaysia
2026-08-27 11:09:32
427
hyedear22
Hyedear22 〰️ :
apa sumbangan zus pada kemerdekaan negara??
2026-08-27 04:07:42
424
litvynbloom
ㅤᵕ̈𐙚˙⋆ᡣ𐭩 :
Hahahahhahaha comelnyaaa air zus godek godek behave je 😭
2026-08-27 05:48:31
299
nurulhamdan__
Puan Nurul 🤍 :
Haus boom, farm fresh, ku puteh, telajak laris, takde ke? (tanya dengan nada yang sangat berakhlak)
2026-08-27 05:59:41
286
tyn_zafirah
🕊️ :
2026-08-27 04:16:58
283
userisgone037
lya’ :
view dri office 😂
2026-08-27 06:13:34
201
elliza1401
Elliza :
zaman skrng xleh tnya sikit..ramai yg mroyan dan tpaling semprna sgt..owg btnya sbb xtaw..klu rsa xnk jwb xprlu jwb..ni jwb smpai nk bodoh2kn owg dan kecam..alahaiiii manusia
2026-08-27 05:14:09
171
cherio34
Che Rio :
Malas nak research, lepastu buat assumptions mcm2. Founder zus ni 2 org, both Malaysian..cuma dlm few years ni dorg jual shares sbb nak expand worldwide. Billionaires PHI beli, dpt bukak kat PHI..then a group of investors termasuk KWAP & Kapal Api (Indo) pun beli. Dah besar level Asean dorg ni tp Malaysia lah origin dia..
2026-08-27 11:09:07
91
syafiqsapik2303
Syafiq 🦊✨ :
jappp, yg komen zus promo benda semua ni, takde tgok ke perarakan sebelum ni yg monsta , les copaque bawa upin ipin boboiboy semua tu jadi maskot jugak, konsep sama: produk kebanggan Malaysia.
2026-08-27 22:54:04
22
azimahdharma
NorAzimah :
mcm mana generasi sekarang nk paham erti merdeka kalau perarakan pun ngarut2 je..
2026-08-27 05:56:18
20
paan_1991
Muhammad farhan :
mne ade org prgi tgk, semua boikot kemerdekaan
2026-08-27 06:41:06
16
aliasawiee
aliasawiee :
mcm tak sesuai.
2026-08-27 06:37:34
15
suhaila.shila.com
suhaila md.som :
Zus ek🤔🤔..nk tya, adakah ter katagori dlm erti kemerdekaan..??
2026-08-27 04:47:36
13
hafizhamzah86
apiz :
perarakan kemerdekaan ,ni aset kerajaan kementrian mne ye tk pnh tngok
2026-08-27 03:58:21
13
sweetbagz
sweet bagz :
Ada perahu RORO baru aku pi tengok perarakan. Kalau tak tahun ni malas aku nak pergi tengok. 😏
2026-08-27 06:38:52
12
To see more videos from user @tehoaisviral, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About