walaupun ramai komen minyak kuat,,, kena g setting dgn specialist unser, baru minyak jimat,sgt berbaloi,, dh 2 generasi pakai,,,
2026-08-27 09:43:59
7
ARE-D'09 :
minyak barah kuat
2026-08-27 06:40:58
1
Maziz Marzuqi :
Toyota Kijang pak. bukan Unser. Itu Mobil Bapak 2 bukan Kereta Ustaz.
2026-08-27 04:43:22
1
°شهر الإزوان° :
1.8cc dengan body besar, minyak parak perkara biase, dengan 50 ringgit bersubsidi boleh range dalam 210++km je,tengok cara pemanduan, berbaloi je pakai unser ni, x perlu takut nak pakai unser ni😁
2026-08-27 09:03:33
2
raup :
Toyota harrier 2nd gen banggg
2026-08-27 10:39:39
1
Mat Duan :
Minyak kuat
2026-08-27 10:21:22
4
McLaren :
Mitsubishi xforce plis
2026-08-27 10:43:02
1
:
Perarri pink mawek manaaa
2026-08-27 05:37:26
2
tok haji labo :
dari kl ke Kelantan 130 ringgit tahun 2019..skrg xtau brapa liter dia telan
2026-08-27 13:50:28
0
Shah :
Next “naza chira”
2026-08-27 09:38:26
1
RiZalardina :
Nazaria?
2026-08-27 06:23:00
1
Gopinath Gopi :
minyak kuat mkn tak blh tahan baik pakai alphad velfire😂😂😂
2026-08-27 08:20:52
0
fikrieee98 :
kete para2 ustazah duluuu2
2026-08-28 03:09:12
1
anfilmproduction :
Sebut ooonser atau answer? 😭
2026-08-27 15:42:32
0
SajerShare :
unser pun unser laa
2026-08-27 11:09:05
1
tAKOyaKiE Merbau Pulas :
kedarah minyak kuat
2026-08-27 07:58:02
1
Mek Kuntum :
minyak parak tapi sedap bawak
2026-08-27 09:21:21
1
zackD :
minyak cam air sirap..
2026-08-27 04:50:40
2
WattZ :
model diesel 1.8 minyak mcm minum bandung special...🥺
2026-08-27 05:38:21
2
Lipan Bara :
nissan sunny bro....Dulu top ni
2026-08-27 11:06:13
1
Yusrie saiful :
saya masih pakai.. minyak kedarah kuat.., tapi saya modified sikit convert ke autofan, jadi ada la jimat sikit minyak..tak banyak pun dalam 15 ke 20 percent, kereta sangat lasak...tak banyak kerenah .
2026-08-27 22:33:45
1
evoryian :
Innova 2010 bang
2026-08-27 11:46:38
1
杰哥JL :
boleh review Toyota ipsum kah? plis
2026-08-27 10:26:27
1
To see more videos from user @apexmotoringmy, please go to the Tikwm
homepage.