@apexmotoringmy: "Toyota Unser: MPV Tahan Lasak Sampai Sekarang" #toyotaunser #unser #toyota #mpv #fyp

Apex Motoring MY
Apex Motoring MY
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 27 August 2026 04:31:25 GMT
44518
2141
104
154

Music

Download

Comments

milikyangabadi2
MilikYangAbadi :
minyak jimat dak unser ni
2026-08-27 04:47:38
21
seven7738
Free Palestine :
Minyak kuat ni jenis petrol
2026-08-27 07:06:46
7
abezultanahitam
Abe zul :
walaupun ramai komen minyak kuat,,, kena g setting dgn specialist unser, baru minyak jimat,sgt berbaloi,, dh 2 generasi pakai,,,
2026-08-27 09:43:59
7
kzothman
ARE-D'09 :
minyak barah kuat
2026-08-27 06:40:58
1
mazizmarzuqi69
Maziz Marzuqi :
Toyota Kijang pak. bukan Unser. Itu Mobil Bapak 2 bukan Kereta Ustaz.
2026-08-27 04:43:22
1
_md.shrulll
°شهر الإزوان° :
1.8cc dengan body besar, minyak parak perkara biase, dengan 50 ringgit bersubsidi boleh range dalam 210++km je,tengok cara pemanduan, berbaloi je pakai unser ni, x perlu takut nak pakai unser ni😁
2026-08-27 09:03:33
2
raup_17
raup :
Toyota harrier 2nd gen banggg
2026-08-27 10:39:39
1
matduan89
Mat Duan :
Minyak kuat
2026-08-27 10:21:22
4
desinged_good_quality
McLaren :
Mitsubishi xforce plis
2026-08-27 10:43:02
1
miruwii
￴ :
Perarri pink mawek manaaa
2026-08-27 05:37:26
2
edjust11
tok haji labo :
dari kl ke Kelantan 130 ringgit tahun 2019..skrg xtau brapa liter dia telan
2026-08-27 13:50:28
0
shah._172
Shah :
Next “naza chira”
2026-08-27 09:38:26
1
rizalardina
RiZalardina :
Nazaria?
2026-08-27 06:23:00
1
gopinathgopi295
Gopinath Gopi :
minyak kuat mkn tak blh tahan baik pakai alphad velfire😂😂😂
2026-08-27 08:20:52
0
fikriee98
fikrieee98 :
kete para2 ustazah duluuu2
2026-08-28 03:09:12
1
anfilmproduction
anfilmproduction :
Sebut ooonser atau answer? 😭
2026-08-27 15:42:32
0
sajershare
SajerShare :
unser pun unser laa
2026-08-27 11:09:05
1
liey.mm50
tAKOyaKiE Merbau Pulas :
kedarah minyak kuat
2026-08-27 07:58:02
1
mekkuntum
Mek Kuntum :
minyak parak tapi sedap bawak
2026-08-27 09:21:21
1
z4ck.d5
zackD :
minyak cam air sirap..
2026-08-27 04:50:40
2
wattapai
WattZ :
model diesel 1.8 minyak mcm minum bandung special...🥺
2026-08-27 05:38:21
2
lipan.bara65
Lipan Bara :
nissan sunny bro....Dulu top ni
2026-08-27 11:06:13
1
yusrie_89
Yusrie saiful :
saya masih pakai.. minyak kedarah kuat.., tapi saya modified sikit convert ke autofan, jadi ada la jimat sikit minyak..tak banyak pun dalam 15 ke 20 percent, kereta sangat lasak...tak banyak kerenah .
2026-08-27 22:33:45
1
evoryian
evoryian :
Innova 2010 bang
2026-08-27 11:46:38
1
jleon057
杰哥JL :
boleh review Toyota ipsum kah? plis
2026-08-27 10:26:27
1
To see more videos from user @apexmotoringmy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About