If it is that easy to make money as he claimed to be, why would he wants to tell you? He would do it himself instead of wasting his time desperately making multiple TitToks just to convince you, UNLESS... you are his way of making money, certainly NOT you.
2026-08-31 03:54:49
7
khaibiz :
10K dengan strategy ok, tapi tengok trade consistent tak.
2026-08-29 11:30:30
2
user1492330688118 :
betol Sifuuuu...salute...
2026-09-04 08:31:38
0
The pro trader :
as simple as that
2026-08-31 09:59:03
0
landak :
kalau snng mcm ni satu dunia org kaya boy2
2026-08-28 02:33:56
1
pixing.yang :
betul tu cikgu.
2026-08-27 09:11:10
0
sHaMsOL :
paduuu
2026-08-27 12:05:44
0
SHAFF STAR :
sokongan penuh daddy
2026-08-28 01:28:46
0
an :
10 dolar ke
2026-08-28 02:26:49
0
tenang is good :
kau pikiaq semua org kya ka bro nk depot 1k 5k tu . aku 100usd boleh shri boleh dpat 1k usd tu pon tgok market la kalau market elok boleh profit satu jgn tamak ja biru2 angkat trus ad dak yg buat mcm ak ni sikit xpa 4jam 1k ok la tu 😅
2026-08-28 20:32:12
0
CintaPendosa :
sembang para IB 🤣🤣🤣🤣
2026-09-05 07:18:36
0
C.E.O ikan masin :
🔥🔥
2026-09-05 14:34:37
0
To see more videos from user @atufusamahh, please go to the Tikwm
homepage.