@cookshookpk: Atta Kneading Mashine || Dough Maker | Dough Kneader | kitchen appliances #kitchenappliences #kitchengadget #foryoupage❤️❤️ #viralreel #viralgadget

Cook Shook
Cook Shook
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 27 August 2026 15:11:54 GMT
170285
3474
245
1021

Music

Download

Comments

maahipb
Jyot :
Warm water 3 minutes large hai asta lava e ke liye
2026-08-31 12:16:26
1
niki46929
@niki :
kia kia kaam kr skty hyn is Mai
2026-08-31 11:23:44
1
angeleyes12000
angeleyes angeleyes :
yar ly to lon .per jitna time issy wash kerny main lagyga..itny main aata gond jyga
2026-08-31 14:49:43
1
sobialiquat2
sobialiaqat :
jtni dair mai ismy aata pani dalna h phr wash krna or bill dyna to utni dair mai wesy aata gondh lyty
2026-08-31 10:50:19
2
mimimaryam264
mimimaryam :
yeh gadgets sirf hmain nakaara bna rahy gym ko prefer krny sy behtr ghr k Kam jam k kro gadgets py rely na ho yeh achi promotion ni h agr koi health conscious h to
2026-09-01 07:37:25
1
ehsas678
Ehsas_ :
😁hm free bhi na ly masheen
2026-08-31 17:14:11
0
minnigirl911
UGC🎀💅🏻 :
jahez ki electronic chezy wsy e pri h oven b saas use e n krny dyti..bijli Zaya hoti h🫠
2026-08-28 05:22:58
37
mrs.ali1100
Mrs Ali :
main Kal hi laker ae hon ye wali allhumdulillah
2026-08-31 06:41:58
8
hinach623
hina ch :
kia price h iski
2026-08-28 09:06:00
1
fairy.angles2
Fairy Angles :
msla lny ka nhn msla bill kon pura kry
2026-08-31 11:46:29
5
aminarajpoot_
AMINA rajpoot ❤️ :
اللہ تعالی کی ذات کا کروڑوں دفعہ شکر ہے اس نے ہاتھ دیے ہیں پھر مشین سے آنا کیوں گوندنا ہے 17 18 ہزار کسی اور جگہ پہ بھی لگائے جا سکتے ہیں
2026-08-28 13:01:38
10
sadia_noor097
Sadia noor 💗🦋 :
mere pass wakai hi nahin hai
2026-08-28 07:35:43
7
itszunairashahmir
It's Zunaira❤️ :
sale bhi lagti hai toh TB bhi nahi niklte...kyun k Sach mai nahi paise
2026-08-31 18:42:02
1
user963871132
nazia Malik 530 :
menay tu abdullah walo k li h 10 saal hogae h uzvker rahi hi
2026-08-31 10:35:32
1
samtv8372
WitCh⚕️ :
roti bnany k Liye koi gadjet btaa do roti maker k ilawa😏 roti bnaty huy mout prti hai mujhy
2026-08-28 06:54:46
7
muhammadkhizer53
dia,🥰 :
ye bhttt achi machine ha aur bijli b zyada use nai Hoti es ma
2026-08-28 14:40:18
2
mirhabags29
Mirha Bags :
asy Kisi ko nai kahte. 17 hazar TU buhat dor ki bat 1700 b nai huta Kisi k pass
2026-08-28 13:14:14
2
husnain.amna
Husnain bhatti 😎😎🤬🤬😈🙌🏻 :
kedr say mely gi
2026-08-28 12:10:29
1
zobidobido
jannat janu :
Mere ps hr km k liye machine hai mere hby khud la k dete hain
2026-08-28 13:33:51
1
novelistic_ashu
Ayesha Chaudhary :
part 2 please
2026-08-28 11:38:08
1
blackcat30211
::::: :
15k ka liya hai
2026-08-28 13:02:59
1
user71858846923601
ashoo :
parso li hy
2026-08-28 11:20:57
2
parirajpoot32
Zohan Rajpoot :
joint family me ni ly sakty na alag ghr ho to or bt ha
2026-08-28 11:09:28
2
sumbul.mustafaali
bulbul :
itni mehnat is ko saf kerny me lgay phir kitchen me bhi phelwa hi rehta h is se acha hath se hi gondh lo phely ki urty Ghar k Kam khud kerti thi active Rehti thi aj ka TU bimariya itni h q k hum se exercise nhi hoti or Ghar k Kam se achi exercise ho jati h . I'm gen z 😂
2026-08-31 12:55:56
1
beats9041
Screemybeats :
Bill kon dy ga .....wo b solution dea kero baji
2026-08-31 07:35:12
1
To see more videos from user @cookshookpk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About