Bungee jump, flying fox, wall climbing, Dan berberapa extreme sport lain aku dah buat.. Kecuali yg ni.. Paying terjun je tak pernah.. Sbb kena ada lesen katanya.. Teringin giler... Nak rasa 2minit floating kat udara like a bird is super sweet moment...
2026-08-28 11:12:38
8
LOLA JULIA :
Mudah2an semuanya baik2 belaka dlm lindungan rahmat Allah kerana setiap sorang penerjun tu adalah adik, abang, anak, suami atau bapa kepada seseorang…bravo gais!!
2026-08-30 23:38:51
1
A W E K H U D U H🌼 :
ya Allah...auto gayat aku bang
2026-08-28 01:48:19
2
teh ais cincau :
Semartt
2026-08-28 05:56:48
1
mr.fyrul :
salute ..
2026-08-28 05:29:17
1
F E N D Y M.M 🇲🇾🇵🇸 :
🙏🙏🙏🫡🫡🫡
2026-08-28 01:09:12
1
rzwnyzd :
Bang saya tak ready kena bawak tinggi mcm ni
2026-08-28 14:14:36
1
Mr K.A :
padukkkk
2026-08-28 02:09:25
1
IsMoonz🍀🍄🌿🌻 :
Respek
2026-08-28 05:06:21
1
Encik Iman :
Salute. 😎
2026-08-28 02:38:56
1
Abu Zayd :
Bismillah...
KepadaNya kita Berserah
2026-08-28 04:53:08
2
DeanRodeo73 :
Gempak bro 💪🏽
2026-08-28 03:04:06
2
~quraitul aisyah~ :
best lg mlm landing drpd siang hari 😁😁
2026-08-28 07:44:55
1
Mukhlis Zawawi :
terbaik vat69
2026-08-28 01:55:45
1
Ar. Shop :
mohon vd ke2
2026-08-28 00:19:22
1
To see more videos from user @horro1969, please go to the Tikwm
homepage.