@malaysia.ratu: TAANUSIYA CHETTY | MISS WORLD TOP MODEL TOP 60 🇲🇾 Malaysia takes the runway once again. @taanusiyaa_ Miss World Malaysia 2025. 🇲🇾 takes the stage for the Top 60 of the Miss World Top Model Competition at Vietnam Beauty Fashion Fest XVII. For this round, Taanusiya will be walking the runway in a creation by renowned Vietnamese designer @ntk_minhtuan.nguyen. A new look, a new runway and another moment to shine on the Miss World stage. All the best, Taanu. Own the runway and make every step count. Malaysia is behind you! 🇲🇾 Collection: THIRD KINGDOM Brand: NGUYỄN MINH TUẤN Designer: @ntk_minhtuan.nguyen #MissWorld #MissWorldMalaysia #73rdMissWorld #TopModel #vietnambeautyfashionfest
macam ni punya woww tak masuk top 5?seriuslah..😭😭😭😭
2026-08-27 16:42:27
210
qhay🐚 :
yg wjib top 5 mesti tuan rumh.. serabut
2026-08-27 16:42:51
230
tong.sekut :
Malaysia tak pandai catwalk, so far yg betul2 nampak yakin Sandra Lim je.
2026-08-27 23:20:24
43
•𝐄𝐢𝐦• :
sebenarnya banyak negara irihati dengan Malaysia kerana kehebatan negara dalam pelbagai hal, sebab tu susah nak bagi menang.
2026-08-27 23:00:25
93
🍉🍗🌮🍕🍫🍧🍪🍮 :
Tanusiya nampak kurang semangat😳. I think contestants more or less dah boleh agak siapa yang menang.
2026-08-27 17:03:54
56
pinksoda :
keren sangat loh Malaysia ini, ❤️from Indonesia 🥰
2026-08-28 04:46:11
47
starry starry night :
sumpah cantik tapi rasanya juri tk pilih Taanu sbb nampak vibe dia lebih kepada evening gown pageant bukan top model ,salahkan pada pakaian yg dia dpt sbb Taanu hanya perform accordingly to her gown ,cuba la dia dlm 1st group yg kita bole nmpk pelbagai variety mcm Vietnam
2026-08-27 17:11:31
20
Senorita :
Please join Miss Universe next year 🔥
2026-08-27 17:41:03
16
sopyansand :
bener bener yeee, indo sama Malay se kerennn ini ga masuk top 5, bener bener malah tuan rumah hummmm ✌
2026-08-27 18:21:42
40
me :
doakan guys mana tahu rezeki TANNU kat BWAP
2026-08-27 22:57:10
12
LinORA :
Mata dia masa masuk tu mcm sedih..xtau kenape..senyum dia mcm x selalu..☺️
2026-08-28 01:09:22
6
Anabel_ang :
Jujur malaysia sejauh ini favourite.. cuman krn ma world agak” mulai curang.. nampak agak down dari malaysia.. kek fight spiritny agak redup. Dont worry queen keep fighting
2026-08-28 12:29:28
16
Ezanly Sani :
Banyak2 wakil malaysia yang ni aku setuju ada aura miss universe....
2026-08-28 09:02:43
9
arnabpink19 :
Cantek sgt npk clen👍🏻🥰🥰🥰🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾
2026-08-27 17:04:05
9
faiz :
Meletop meledakkk wehhhhh 😍
2026-08-27 16:38:20
9
Yaya :
ini cantik Miss Malaysia..saya suka..love from Indonesia ❤️
2026-08-28 12:42:09
6
SUKRI MONZ :
dah agak lah dari dulu memang semua cooking show jer..juri ni anti dngn Malaysia..secantik ni pelik juga tak dapat top 5 ..miss grand pun mcm tu..selagi juri Yang sama..hantar lah secantik manapun takkan dia orang bagi menang
2026-08-28 00:23:57
11
kill a dead body??? :
it's okay guys, tanu dah lakukan sebaik mungkin, mana² beauty pageant pasti ada result yang spoil sikit tapi kita tetap jangan putus harapan selagi journey tak habis sesiapa ade peluang jadi miss world dan fas track bukan jaminan peserta mara ke peringkat tertinggi dan ia dibuktikan beberapa miss world sebelum ini tak masuk apa² fast track tapi boleh jadi miss world 🥰
2026-08-28 01:52:32
7
suesweet86 :
punye lawa mcm ni juri wei buat ke
2026-08-27 17:44:45
5
maey.fluff :
Tk msuk top 5 dhlah mls tgk MW🙂
2026-08-27 16:36:16
11
AydaRozaly :
Terkejut tgk pakaian yg masuk top5 Asian. Memang Selera Juri dh btukar ka
2026-08-27 16:56:02
8
Aidit :
dia jalan kalem dan tenang aku rasa dia bgtu perfect 🫰
2026-08-28 23:06:26
2
SUEBA :
malaysia
2026-08-31 15:05:56
1
GR :
parah bnget malaysia ngk masuk top 5 padahal bgus loh
2026-08-29 12:38:44
1
To see more videos from user @malaysia.ratu, please go to the Tikwm
homepage.