@malaysia.ratu: TAANUSIYA CHETTY | MISS WORLD TOP MODEL TOP 60 🇲🇾 Malaysia takes the runway once again. @taanusiyaa_ Miss World Malaysia 2025. 🇲🇾 takes the stage for the Top 60 of the Miss World Top Model Competition at Vietnam Beauty Fashion Fest XVII. For this round, Taanusiya will be walking the runway in a creation by renowned Vietnamese designer @ntk_minhtuan.nguyen. A new look, a new runway and another moment to shine on the Miss World stage. All the best, Taanu. Own the runway and make every step count. Malaysia is behind you! 🇲🇾 Collection: THIRD KINGDOM Brand: NGUYỄN MINH TUẤN Designer: @ntk_minhtuan.nguyen #MissWorld #MissWorldMalaysia #73rdMissWorld #TopModel #vietnambeautyfashionfest

MalaysiaRatu
MalaysiaRatu
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 27 August 2026 16:21:51 GMT
124629
5208
216
158

Music

Download

Comments

basariah.basrah2
Basariah Basrah :
gorgeous!!!🥰
2026-09-02 18:29:19
0
farahsha02
Farah Sha :
macam ni punya woww tak masuk top 5?seriuslah..😭😭😭😭
2026-08-27 16:42:27
210
qhaichi_mchi
qhay🐚 :
yg wjib top 5 mesti tuan rumh.. serabut
2026-08-27 16:42:51
230
tong.biskut90
tong.sekut :
Malaysia tak pandai catwalk, so far yg betul2 nampak yakin Sandra Lim je.
2026-08-27 23:20:24
43
eim.ran
•𝐄𝐢𝐦• :
sebenarnya banyak negara irihati dengan Malaysia kerana kehebatan negara dalam pelbagai hal, sebab tu susah nak bagi menang.
2026-08-27 23:00:25
93
linazahir99
🍉🍗🌮🍕🍫🍧🍪🍮 :
Tanusiya nampak kurang semangat😳. I think contestants more or less dah boleh agak siapa yang menang.
2026-08-27 17:03:54
56
pinksodaaaaaa
pinksoda :
keren sangat loh Malaysia ini, ❤️from Indonesia 🥰
2026-08-28 04:46:11
47
wafie_romla
starry starry night :
sumpah cantik tapi rasanya juri tk pilih Taanu sbb nampak vibe dia lebih kepada evening gown pageant bukan top model ,salahkan pada pakaian yg dia dpt sbb Taanu hanya perform accordingly to her gown ,cuba la dia dlm 1st group yg kita bole nmpk pelbagai variety mcm Vietnam
2026-08-27 17:11:31
20
ejam_othman
Senorita :
Please join Miss Universe next year 🔥
2026-08-27 17:41:03
16
arspyan
sopyansand :
bener bener yeee, indo sama Malay se kerennn ini ga masuk top 5, bener bener malah tuan rumah hummmm ✌
2026-08-27 18:21:42
40
white_furry05
me :
doakan guys mana tahu rezeki TANNU kat BWAP
2026-08-27 22:57:10
12
linora_89
LinORA :
Mata dia masa masuk tu mcm sedih..xtau kenape..senyum dia mcm x selalu..☺️
2026-08-28 01:09:22
6
anabel_ang
Anabel_ang :
Jujur malaysia sejauh ini favourite.. cuman krn ma world agak” mulai curang.. nampak agak down dari malaysia.. kek fight spiritny agak redup. Dont worry queen keep fighting
2026-08-28 12:29:28
16
ezanlysani
Ezanly Sani :
Banyak2 wakil malaysia yang ni aku setuju ada aura miss universe....
2026-08-28 09:02:43
9
arnabpink19
arnabpink19 :
Cantek sgt npk clen👍🏻🥰🥰🥰🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾
2026-08-27 17:04:05
9
faizasmdi
faiz :
Meletop meledakkk wehhhhh 😍
2026-08-27 16:38:20
9
quinn_yaya
Yaya :
ini cantik Miss Malaysia..saya suka..love from Indonesia ❤️
2026-08-28 12:42:09
6
sukriroky93
SUKRI MONZ :
dah agak lah dari dulu memang semua cooking show jer..juri ni anti dngn Malaysia..secantik ni pelik juga tak dapat top 5 ..miss grand pun mcm tu..selagi juri Yang sama..hantar lah secantik manapun takkan dia orang bagi menang
2026-08-28 00:23:57
11
kill.a.dead.body
kill a dead body??? :
it's okay guys, tanu dah lakukan sebaik mungkin, mana² beauty pageant pasti ada result yang spoil sikit tapi kita tetap jangan putus harapan selagi journey tak habis sesiapa ade peluang jadi miss world dan fas track bukan jaminan peserta mara ke peringkat tertinggi dan ia dibuktikan beberapa miss world sebelum ini tak masuk apa² fast track tapi boleh jadi miss world 🥰
2026-08-28 01:52:32
7
suesweet86
suesweet86 :
punye lawa mcm ni juri wei buat ke
2026-08-27 17:44:45
5
maey.fluff
maey.fluff :
Tk msuk top 5 dhlah mls tgk MW🙂
2026-08-27 16:36:16
11
aydaazizi90
AydaRozaly :
Terkejut tgk pakaian yg masuk top5 Asian. Memang Selera Juri dh btukar ka
2026-08-27 16:56:02
8
aidhit
Aidit :
dia jalan kalem dan tenang aku rasa dia bgtu perfect 🫰
2026-08-28 23:06:26
2
subsgurl
SUEBA :
malaysia
2026-08-31 15:05:56
1
giar93
GR :
parah bnget malaysia ngk masuk top 5 padahal bgus loh
2026-08-29 12:38:44
1
To see more videos from user @malaysia.ratu, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About