@arooshedits: Aww Qais😭😭 #foryoupage #unfrezzmyaccount #viralvideo #fyppppppppppppppppppppppp #novel

Zumar Yousaf🌸✨🎀
Zumar Yousaf🌸✨🎀
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 27 August 2026 16:36:12 GMT
43017
3992
82
214

Music

Download

Comments

user7015332332399
🔥🖤 attitude girl 🖤🔥 :
she writter said وہ وقت پر آتا تو کہانی کا شہزادا ہوتا and me said وہ کہانی کی جان ہے بسمل اگر آج مشہور ناول میں سے ایک ہے تو صرف قیس کمبير کے کردار کی وجہ سے 🖤🖤🤍🤍🤍😍😍🥰🥰🥰🥰🤍🖤
2026-08-28 09:49:21
99
jalwsha10.14
٭˙˚𝐀𝐥𝐢 ˙˚٭ :
Jis khandan k liye os ny apni muhbat chori osi khandan sy dhoky mily os ko
2026-08-28 07:48:25
44
nimraa_tariqq
nimraa_tariqq :
Hayeeee 😭
2026-08-31 08:59:17
0
karaaye09
AYTAC :
جنہیں مطلب نہ ہو قیس کے دکھوں سے انہیں بسمل کا مطلب سمجھایا نہیں
2026-08-28 12:22:54
20
jennie07731
↘︎ 𝑪𝒉𝒆𝒓𝒓𝒚 🍒 ↙︎ :
wo na a ke bi Basha hai👑
2026-08-31 12:03:29
2
wajjhatsajjadahmed
@ነጕሃ _ ልክኗረቿ :
novel name
2026-08-28 07:24:29
5
yusramalik38
ی 🌔 :
uska wqt pr naa he tu usy villain bna gaya😭😐
2026-08-28 14:44:09
9
mq_nature.vibes
𓆩🌿𓆪 𝑴𝑸_𝑯𝒂𝒛𝒆𝒍 𓆩🌿𓆪 :
Sara khail hi waqet ka tha ... sub ko sub nahee milta .. but Mehdi's always mine fav because he gave respect every women . on nah ka mutlab bhi samjhta tha .. badhla nai laita tha Kisi orat sy . but qais ki ending achi honi chahiyeah thi without zeeniya.. koi or Hoti Jo uc smait leato
2026-08-28 18:34:15
3
arabicbeauty36
Arabic girl :
par humare Liya wo ab Bhi shahzada ha 🥹
2026-08-28 10:30:41
6
brown_guirl
𝘼𝙧𝙚𝙚ب𝙖 گل ♥︎ :
I think agar wo izzat deta toh waqai shahzada hota 😭 Qais ka gham hi alag hai is insan NY bohot sacrifice kia hai bss court mein insanoo Wala behave kar leta 🥲
2026-08-28 16:20:31
10
innocent.girl60240
innocent girl 🥰 :
vah chahta to waqt per pahunch jata😭 😭 lekin vah majbur tha...q k us per khandan ki jimmedari thi😭😭😭 us ko apna. Dil Marna padh rha tha😭😭..warna vah shahzada HOTA..... hyeeee 😭😭
2026-08-28 09:17:24
6
22222april
AWAN✨ :
Acha howa nahe aaya..😂
2026-08-31 12:27:39
0
gulshan.ali329
Gulshan Ali :
wo ab b shehzada he h
2026-08-28 06:26:21
4
roohyraaz
🌸Sindhi mohtrma🌕 :
hn or ab to mujy b lagny Laga ha k me b apni Kahani ki qais kambeer hun💔💔
2026-08-28 16:41:29
4
www.mohammadumar
Mohammedumarsura :
yessss phir bhi shehzada hi hai ❤️❤️
2026-08-28 13:41:08
3
maanishqam
دشتِ وحشت🖤🕊️ :
عام سی لڑکیوں کے لئے شہزادے نہیں آیا کرتے🖤🥀
2026-08-28 16:35:09
5
jannatqurashi7
𐙚ᥫ᭡𝔅𝔦𝔰𝔪𝔦𝔩.˚🦋༘ :
move on krna do 🥺🤕
2026-08-28 11:28:13
4
meshiii716
Meshiii :
wo kahani Ka ASA kirdar tha jis ky marny sy kahani je uthi 😔❤️
2026-08-28 18:43:44
1
bella60614
✧Zeeniya Hakim✧ :
lakin phir bhi wo hamara shahzada ha or Mahdi sa zada azizz ha 😭😭
2026-08-28 13:29:45
4
taetaekook63
💜✨김 수마이ㅑ💜✨ :
wo phir bi story ka shehzada tha 🥺🥺🥺🥺
2026-08-28 11:17:07
2
zamazg
PTI :
name
2026-08-28 13:19:03
3
muhammadaarham137
It's you imagine :
right but hmary ly to ab bhi hy shezada 🥰🥰
2026-08-28 10:13:58
4
alibhai22482
AK :
hmm waki 🤗
2026-08-28 10:07:49
3
ze31991
Ghumman😎😎 :
yes she is right when she said this .🥺
2026-08-28 14:55:21
3
To see more videos from user @arooshedits, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About