@bilaldogar.24plus: Chairman Ka Election Asan Kesay Hai #BilalDogar #whattowatch #contentcreator #foryoupage #foryou #Journalist #tiktokgrowthchallenge
Is it mandatory to become counsellor before chairman?
2026-08-29 06:54:29
23
Ans ex Naval :
جناب اگر میں غلطی پر نہیں ہوں تو۔آپ ایک بات شاید بھول رہے ہیں کہ جب کونسلرز 13 مکمل ہو جاہیں گئے تو وہ کوئی بھی پارٹی جوائن کریں گے پھر پارٹی ٹکٹ جاری کرے گی پھر چیرمین کا انتخاب ہو گا۔ جس پارٹی کے کونسلرز زیادہ اس کا چیرمین اور وائس چیئرمین ۔۔
2026-08-29 11:53:01
18
sajawalkhan2425 :
وائس چیرمین وہ کیسے بنے گا
2026-08-29 08:10:14
6
Nasir Ali :
یہ بچارے کونسلر ایک ایس ایچ او کی ہوتے ہیں وہ کیا کریں جس کو حکومت چاہے گی وہ چیرمین بن جائے گا یہاں ایم پی اے ایم این ایز کی کوئی ویلو نہیں کونسلر کیا ہے
2026-08-30 02:36:36
5
Afzal Bhola Chairman :
بھائی جان پوری یونین کونسل میں سے 9 پہلے نمبر پر آنے والے کامیاب قرار پائیں گے ایک ووٹر ایک ووٹ ڈال سکے گا کوئی پینل نہیں بن سکتا چئیرمین بننے کے لئے کونسلر کا الیکشن لڑنا ضروی ہے اپنی معلومات درست کر لیں
2026-08-30 17:39:56
3
Azhar Sohail :
فضول بات کی آپ نے ہر ووٹر نے ایک ووٹ کاسٹ کرنا وہ ایک ووٹ ایک بندے کو پڑے گا
7 ووٹ نہیں ڈالنے ایک ووٹر نے
کونسلر لیول کے بندے کا ووٹ بنک کتنا ہوگا زیادہ سے زیادہ 4 -5سو اور اگر 6 بندے کھڑے کرے گا تو مطلب 3000 ووٹ چاہیے یہ ممکن ہی نہیں ہے
2026-08-29 07:54:53
13
zohaib :
Khub paisa chly ga es py ..
2026-08-29 12:16:44
2
Rana Mubeen Riasat :
childhood Memories 😂
2026-09-01 06:19:01
0
Kashif Gujjar :
چیرمین کے لیے پہلے کونسلر کاالیکشن لڑنا پڑے گا
2026-08-29 12:24:09
5
zahoor sheikh@... :
Bhai Jan Mon se batain Karna asan he
2026-08-30 18:46:41
2
Abdullah Gujjar :
Baty krni sokhi han Kabhi election larna phr prta chly ga
2026-08-31 03:32:35
0
Rana Muhammad Akhtar :
bhai jan chairman keleye qualification kea
2026-08-31 11:18:37
0
Rai Sajid Hussain :
yha pr to counselor paiso ma khud ko beacha gyee end pr paisa lgyee gyee
2026-08-29 14:22:46
1
Sunny Sheikh :
bhai election he nhi ho ga mere jn.
2026-08-29 11:50:23
1
Mubashar.Warraich17 :
kaaam kuch b nae krna chairman's, counselor, etc ne Sirf chamchu giri aur awam ka pasia zaya hona hai
2026-08-31 19:03:55
0
Ch Shafqat Javed :
Jis cunclar k pas Pasay hon gay wo chairman
2026-08-29 19:44:34
1
Abdul Qudoos gujjar :
او بھائی جان سب سے اسان طریقہ تو یہ بنا دینا کہ جو سب سے زیادہ ووٹ لے وہ چیئرمین جو اس سے کم لے وہ نیب چیئرمین اور باقی کونسلر بن جائیں
2026-08-29 08:36:27
1
Asimkhanda :
یعنی کے آپکو الیکشن لڑنے کی ضرورت نہی
2026-08-29 07:10:06
0
Ehsan Sahni Gujjar :
Right
2026-08-30 05:24:32
0
Syed Amjad 🇵🇰💫 :
بلال بھائی ❤️
2026-08-30 15:25:44
0
Pti 1712639 :
کرپشن کا دروازے کھل جائے گا سیدھی بات کریں پیسہ پیسہ
2026-08-30 06:41:46
0
Ab Ahmad :
The government’s bad intentions seem to have started right here. If the people can elect an MNA or an MPA through their votes in such a large constituency, then why can’t they elect the representatives of a Union Council through their votes?
2026-08-30 06:18:13
0
حسن🇦🇪 :
O bhai jan youth consular bane k liye age 20 se 25 k dermiyan honi chaiye or garnal counslar or chairman bane k liye age 25 sal se ziyada hona lazim hai isliye youth counslar chairman ni ban sakta
2026-08-31 14:23:35
0
Talha Khan :
بہت مشکل ہے 😂
2026-08-30 18:13:51
0
Shahid Dogar :
agr ap k bandy na win kiye jo ap ny khary karny hn tu
2026-08-29 07:22:25
0
To see more videos from user @bilaldogar.24plus, please go to the Tikwm
homepage.