@dr.cardin_cloudies: Korang rasa normal ke kawan pegang tangan macam tu? 👀

Dr Cardin Cloudies
Dr Cardin Cloudies
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 28 August 2026 02:59:38 GMT
149034
24710
152
4208

Music

Download

Comments

valex1_
latte lover :
"kita pun mula dengan kawan jugak dulu"
2026-08-28 03:13:56
1886
harykyd_
Haryincase :
dak eh, leni dr cardin ni jual barang kaa juall perasaan 😇😇😇😇
2026-08-28 04:15:21
614
800nkeat
Dato B00N :
“What u give u get back”
2026-08-28 06:30:35
608
cannotrelatemuch
Littlelitletto :
Pls,make a playlist fr this😭penat scroll cari yang lama”😭
2026-08-28 05:40:39
102
jokszbnd
kerocem :
ok laa tuu daripada pegang hati
2026-08-28 03:34:52
22
qalifna
Qaliff :
dah salah pilih baru nk patah balik siaww
2026-08-28 13:34:06
26
._oatside
﮼حميرا :
Tknklaa beli kasut lgi dgn dr cardin😭
2026-08-28 03:58:27
15
biribiru.my
Techbros yg menternak :
pegang tangan dgn kawan perempuan tu tanda kepercayaan. setiap relationship kena ada TRUST. tiber
2026-08-28 08:36:00
31
littlecabby
Catalliya :
Ini yg paling aku takut. mungkin akan terjadi, atau tgh terjadi sekarang.
2026-08-28 04:03:07
19
eunr82t
azie. :
WOI
2026-08-28 08:12:42
3
takpelahaku0k
𝗦𝗜𝗔𝗣𝗔? :
“Kalau kita bukan kawan”
2026-08-28 05:23:05
15
arashk__
arashk :
skrng ni Dr cardin jual barang ke, jual perasaan😔
2026-08-28 04:24:49
26
zahir1570
zahir :
sekarang bagitau ada full version
2026-08-28 10:58:44
0
raja_shaiful_nazim
Raja Shaiful Nazim 👑 :
ni klau nk keje dgn Dr Cardin kne ada 3 tahun pengalaman pahit ke?
2026-08-28 07:33:46
9
thezulaikhaa_
Darling :
"Bukan kita kawan je ke" . Your word kak
2026-08-28 14:30:45
2
blubblubblubikan3
blubblubblubikan3 :
@storm: kronology episod 3 - jumpa "kawan" lama balik and meluah - husband si pp ni yg pegang tangan, as in mcm kantoi dengan pp lain - bila pp ni dh jumpa si "kawan" lama ni balik, ans disebabkan trauma yg husband dia buat, dia jadi tawar hati.. and mula berharap dengan "kawan" lama ni - sian kawan sorang tu, tau tau kene go through masa lalu🥀.. bro throwback semua kesakitan serta parut yg ditoreh di hati nya hidup hidup
2026-08-28 04:25:53
2
arashk__
arashk :
"kita pun mula dengan kawan jugak dulu"🙂
2026-08-28 04:23:54
1
amir.x.akmal
amir rosli :
dia kembali sebab dia dah rasa apa yang kita rasa dulu bila kita bersama dia, sorry taknak baca buku yang aku dah habis baca and habis air mata 🙏🏻
2026-08-28 06:56:15
3
h4nq.r
hanæ :
sudah sudah la din… buat orang sakit dengan cerita kamu ni din… lelah le kami ni din oii
2026-08-28 04:52:21
3
antis0cialwitch
♡ 𝖺𝗓𝗂 ♡ :
another episode of “lelaki mati ke kalau setia”
2026-08-28 07:49:25
2
l0lipop_pop
iss :
dr cardin jgn nak lebih² eh 😭
2026-08-28 10:19:04
1
To see more videos from user @dr.cardin_cloudies, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About