tidak, setelah die berjaya.. die tinggal kan kite ☺️
2026-08-29 11:31:47
114
FABAAZMI 63💲 :
diakhir cerita orang lain yg merasa hasil, kita hanya peneman sepanjang tempoh proses☺️
2026-08-30 00:17:30
31
rraishk_ :
semua dahh , tapi akhirnya allah amik diaa darii saya 🥺 al fatihah suami 🤲🏻
2026-08-30 21:45:21
17
@𝒜𝒾𝓂𝒶𝓃_ :
apa pun kekuranggan nya aku tetap memilih nya kerana dia lah satu satu wanita yang terima susah ku dan terima kekuranggan ku🫂❤️
2026-08-30 04:43:47
30
Diannnn 🤍 :
Aku dah tak percaya sebab pernah menunggu & bertahan tapi wanita lain yg menikmati hasil dia ☺️
2026-08-30 07:15:36
17
Rianie❤️🩹 :
Bertuahnya kalau yg tak ditinggalkan🙂
2026-08-29 12:11:19
22
★ ชาฟิก ★ :
Plot twist yang paling kelakar ialah bila kita ingat dia nak tunggu sampai hujung cerita, rupa-rupanya dia cuma singgah sahaja😌😌
2026-09-04 12:06:47
0
@sitie :
sy kenai suami dari zmn selekeh😅 ex5 buruk lpastu pinjm sym bnus kak magat patah😂😅 msa tu tak mlu pun jnju susah bersma ank2 jdi saksi. skrg ni tak kaya cuma alhamdulillah reta ada moto 3/4bji allah izin ank2 shat.. tq suami buktikan kerja kerasmu untuk ank bini smoga allah angkat darjatmu... malas nak tag nnti sedih😭
2026-08-31 05:49:00
4
️ :
Semua tu dusta … hati hati dengan mulut manis k 🤗
2026-08-29 13:28:32
7
Na 🧸ྀི :
Diajak susah✅ diajak senang✅diajak menunggu proses sukses✅ pada akhirnya pergi☺️
2026-08-30 05:14:13
4
𝒜𝓁𝓎𝒾𝒶🍫🧁🍔🥨🍗 :
tidak 😊💔hanye bole menunggu ia proses sahaja,dan terus buang saya seperti sampah yg busuk
2026-08-29 07:56:31
9
Najib135 :
Hanya kata2 tpi hakikatnya die tk sanggup pon .
2026-08-30 05:56:47
2
Ai3nn :
Ok noted ✅
2026-08-30 12:51:53
1
Mrs.F :
susah boleh tapi jangan menyusahkan☺️
2026-08-29 13:37:11
2
nu er sha :
hmm kenapa la macm ni jer yg limpas
2026-08-30 03:04:08
2
pEmILik ❤️ dia🤭 :
2026-08-30 05:02:19
1
baby siska :
Blum tentu yg mcm tu jd plihan 😌😌
2026-09-01 01:13:59
1
MelowIced~ :
Selalunya last2 kena tinggal 🫠
2026-09-03 00:14:09
0
ZeYLLa :
sorry nk teman Dr zero lagi...cukup 12thn brsama,akhirnya org lain dia ajak hidup senang...kita yg Dr zero dgn dia,buang mcm xda harga diri...cukup now dgn anak2 je...single mom is tenang🥰🥰🤲
2026-09-04 05:48:53
0
To see more videos from user @notfound2065, please go to the Tikwm
homepage.