Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@syarminedayanaa: Here are the swatches untuk semua shades fav skintint i ✨
Minnnn
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 28 August 2026 10:00:00 GMT
171032
3221
55
199
Music
Download
No Watermark .mp4 (
15.19MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
21.98MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
5265119512_ :
is it just me or asian makeup brands lack darker tones? when most of us has darker skin shades?🥀 hina sangat ke kulit gelap guys?
2026-08-30 12:00:56
125
ths_qa :
waitttt whyyyyy 😭 baru je smpai cheesecake nye sbb mmg tunggu granita x masuk😭
2026-08-28 10:58:32
110
انا :
granita ni kalau g2g code custard sesuai tak?
2026-08-28 23:03:16
20
1cepriincesung<3 :
kalau g2g shade 02 praline nak ambik yang mana ehhh
2026-08-29 03:07:51
8
Sueeee :
Kalau maaez creme brulee/skintific petal, skintint ni baked alaska atau granita?
2026-08-29 06:05:48
3
hjr :
cepattttt nak suppporttt beg kuningggggggggg
2026-08-29 04:25:13
1
Xavira :
blh guna sebagai foundation ke eh
2026-08-29 03:58:13
0
celestialbellaa :
Beli brush from mana, babe?
2026-08-29 08:03:10
0
GajahBaring :
kalau g2g ginger, ni code apa ye?
2026-08-29 09:07:08
0
asyaaaaa :
Oxidize takkkkkk
2026-08-29 07:49:40
0
☁️ :
My fav skintintttt love gila weh makeup satu hari stay je dooo letoppppp
2026-08-28 16:59:47
1
:0 :
puff ape?
2026-08-28 12:27:26
0
azie.rsd :
cantiknya finishing😍
2026-08-29 02:46:36
0
Minnnn :
cheesecake dengan granita mana lagi gelap ya?
2026-08-28 11:03:40
0
✨ :
Brush & puff apa tuu
2026-08-29 02:41:51
1
Myna 🕊️🌻 :
Finally ada granita!
2026-08-29 08:16:13
1
latishaanjalara :
Macam mana you buat eyeliner bawah mataaa tuto please
2026-08-29 01:34:15
1
˶’ᵕ‘˶ :
Cantiknya makeup & color tudung 😍❤️❤️
2026-08-28 13:41:49
1
✨ :
finally granitaaaaa 🥹 dah takyah tunggu restock dkt jkt 😆
2026-08-28 22:28:26
1
﮼داميا :
u punya undertone apaa? and kalau skintific cushion u pakai code apaa
2026-09-01 06:42:32
0
fath. :
guys !! cubremi code medium code apa sesuai please bgtau 🥹
2026-08-31 08:34:54
0
cat :
hii nak tanya if saya pakai cushion shade hazel, kalau skin tint saya sesuai shade apa??
2026-08-31 07:55:41
0
future :
kalau pakai skintific 02, yg mana satu recommended untuk sea make up ni
2026-08-31 04:23:48
0
mayyyyy :
YEAY GRANITA DH MSUK
2026-08-31 03:02:48
0
nafeesya :
lippies code apaa
2026-08-28 13:14:49
0
To see more videos from user @syarminedayanaa, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Als je nog maar een kleur pak aan zou mogen, welke zou dat zijn?🙌 #suits #maatpak
#padahariini
#ဘာကိုမှလဲမမျှော်လင့်ရဲတဲ့ဘ၀မို့အရာရာကိုငါပိုင်မှာပဲလို့မတွေးရဲဘူး🍓🍓?🍓🍓
3 trio bocil menggokil 😹😂 - Dj Nanda Lemon #shizukayoshimoto #linchiyo #kusuriyakuzen #100girlfriendsthatreallyreallyloveyou #fyp note: gatau deh intinya nih mentahan...
Semira🧕🔐
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy