@syarminedayanaa: Here are the swatches untuk semua shades fav skintint i ✨

Minnnn
Minnnn
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 28 August 2026 10:00:00 GMT
171032
3221
55
199

Music

Download

Comments

5265119512_
5265119512_ :
is it just me or asian makeup brands lack darker tones? when most of us has darker skin shades?🥀 hina sangat ke kulit gelap guys?
2026-08-30 12:00:56
125
ths_qa
ths_qa :
waitttt whyyyyy 😭 baru je smpai cheesecake nye sbb mmg tunggu granita x masuk😭
2026-08-28 10:58:32
110
das.az
انا :
granita ni kalau g2g code custard sesuai tak?
2026-08-28 23:03:16
20
meandmyworld38
1cepriincesung<3 :
kalau g2g shade 02 praline nak ambik yang mana ehhh
2026-08-29 03:07:51
8
feyya.s
Sueeee :
Kalau maaez creme brulee/skintific petal, skintint ni baked alaska atau granita?
2026-08-29 06:05:48
3
hjreee
hjr :
cepattttt nak suppporttt beg kuningggggggggg
2026-08-29 04:25:13
1
whoxavira
Xavira :
blh guna sebagai foundation ke eh
2026-08-29 03:58:13
0
celestialbellaa
celestialbellaa :
Beli brush from mana, babe?
2026-08-29 08:03:10
0
gajahbaring1
GajahBaring :
kalau g2g ginger, ni code apa ye?
2026-08-29 09:07:08
0
asyakeasha
asyaaaaa :
Oxidize takkkkkk
2026-08-29 07:49:40
0
asyaarrs
☁️ :
My fav skintintttt love gila weh makeup satu hari stay je dooo letoppppp
2026-08-28 16:59:47
1
asmoifriuylyah2148
:0 :
puff ape?
2026-08-28 12:27:26
0
azie.rsd
azie.rsd :
cantiknya finishing😍
2026-08-29 02:46:36
0
minminnnnnnn__
Minnnn :
cheesecake dengan granita mana lagi gelap ya?
2026-08-28 11:03:40
0
thsunflwr
✨ :
Brush & puff apa tuu
2026-08-29 02:41:51
1
amalinazzzzz
Myna 🕊️🌻 :
Finally ada granita!
2026-08-29 08:16:13
1
latishaanjalara
latishaanjalara :
Macam mana you buat eyeliner bawah mataaa tuto please
2026-08-29 01:34:15
1
nhdiaries
˶’ᵕ‘˶ :
Cantiknya makeup & color tudung 😍❤️❤️
2026-08-28 13:41:49
1
littlestarspjs
✨ :
finally granitaaaaa 🥹 dah takyah tunggu restock dkt jkt 😆
2026-08-28 22:28:26
1
str4wbeerryyy
﮼داميا :
u punya undertone apaa? and kalau skintific cushion u pakai code apaa
2026-09-01 06:42:32
0
fathhidayah
fath. :
guys !! cubremi code medium code apa sesuai please bgtau 🥹
2026-08-31 08:34:54
0
ambmr7
cat :
hii nak tanya if saya pakai cushion shade hazel, kalau skin tint saya sesuai shade apa??
2026-08-31 07:55:41
0
awaremin
future :
kalau pakai skintific 02, yg mana satu recommended untuk sea make up ni
2026-08-31 04:23:48
0
mrn.rpn14
mayyyyy :
YEAY GRANITA DH MSUK
2026-08-31 03:02:48
0
aynfesya
nafeesya :
lippies code apaa
2026-08-28 13:14:49
0
To see more videos from user @syarminedayanaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About