@athirahshahudin:

AH
AH
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 28 August 2026 05:30:57 GMT
251821
37513
106
29102

Music

Download

Comments

sikin.ahmad
Sikin Ahmad :
thanks Alya maisarah stay with me untill now
2026-08-31 16:29:49
0
jicyia
Jicyia :
Tk de luck dlm berkawan :)
2026-08-29 00:23:34
63
introvert.space01
introvert space 🌱 :
Thank you Allah sebab hadirkan kawan kawan yang baik, walaupun kawan saya tak ramai tapi diorang tetap stay & teman saya throughout every phase in my life 🤍
2026-08-29 13:29:52
12
saymimy16
rina💕 :
Macam mana dengan jenis tikam belakang ni
2026-09-01 14:13:56
0
farahazmin01
farradalady :
kwn yg baik, tak semestinya hanging around each other 24/7.. tak selalu contact tp selalu follow perkembangan each other.. bila diminta pertolongan, tolong setakat mampu.. aku x mtk byk.. dpt saing sobat yg blh terima aku seadanya pn dh ckop.. terima kasih byk² sudi berkawan dgn aku yg short temper, yg terlalu outspoken.. juga terima kasih menjadi tangan yg menarik aku ketika aku leka.. terima kasih dgn nasihat n teguran.. syg saing sobat paghah dunia akhirat🥰
2026-08-30 14:00:51
1
qlhsna
𝔮𝔢𝔢👻 :
allah dh tarik nikmat berkawan bf je laa bestie aq skrg🫠
2026-08-30 08:39:18
1
fetteee
spanish latté :
wei nk stu bestieee 😌 kitanya dduk jb ni kwn dh khwn la, bz la, apa2 dgn bf tu pn klau dia tk bz. 🥺
2026-08-29 06:30:53
2
nurfaseehamustafa
fa3sha :
Ameen ♥️
2026-08-31 17:35:43
0
ainnajerlah
Ainner :
Tak tahu sampai bila rezeki ini, but to my friends love you guys so much and thank you so much, please go chase your dreams, take care my dear 🤍
2026-08-30 15:32:57
0
hudaalii19
deejaa :
Teringin nak ada kawan2 macam org lain pergi lepak, travel dgn kawan . tapi tak pernah lucky dalam berkawan . 🙂
2026-08-30 12:22:07
2
aniqipiupiu1
Aaqin suka milo ais :
Buat kawan marah😌
2026-08-29 14:41:14
0
husnanurul45
Husna :
Sorry aku dh tak percaya pada perkataan bestie.. kepercayaan aku dirosak sebab terlalu percaya
2026-08-30 03:09:00
0
walnutme
Zee :
Sedih tgk ni.Saya tak ada kwn rpt & bestie saya pun x rpt dgn saya. Saya je suka chat org lain cuma dieorg mcm x appreciate saya.. Saya rasa ditakdirkan tak ada kwn rpt atau bestie/kwn yg sekufu .. huhu 😭
2026-08-30 12:47:36
0
cvlili1
elly :
saya pernah heartbroken gila dgn someone and decide utk pergi tasik sorang sorang, lepastu saya perasan kawan saya perhati saya dari jauh, dia taknak kacau saya tapi dia nk tgok saya okay ke tak, bersyukur sgt allah hadirkan kawan mcmtu 🥲
2026-08-30 18:05:05
0
kiz570
P :
Tkda luck dlm berkawan mampu tengok orang jerr🫠
2026-08-29 09:56:07
1
fairuzsafiyah
fairuz :
bestnya ada kawan while aku xde kawan huhuhu 😭😭😭
2026-08-29 10:13:17
0
azfar2552
Azfaa :
hmmmm
2026-08-29 07:37:47
0
aeennadeera
NuNad :
Sebenarnya rindu kwn kwn🥲
2026-09-01 15:15:21
0
cangwho
CANG'E :
For u gais..thkies gais for all the moments and memories😘utk kamuu @hanin @frhna @caca @imiyy @sunitaa We’ve got 21 months left together, while you two @V @M1eLRa we only have 15 months left..really hope we can spend more time together before the former roommates of R1-10 officially go for our separate ways🥹🤍luv u gaiss
2026-08-29 05:06:58
5
isyasrh
isyasara :
@ɐuǝ 𝜗ৎ @Fieyraaa @hermione
2026-08-30 06:19:36
3
n4z_zwa
itsnazwa :
@아만다 💗 @Yaya_ @نِسَاء @pie🧁 @ZULKEFLI ILIAS
2026-08-30 19:31:00
4
syzzz_delta
Syzzz :
@نزيرول @afqhmzh @arif iskandar @arifshakirin_ @SAZALI walaupun korang nakal aku tetap sayang korang
2026-08-29 04:16:14
2
To see more videos from user @athirahshahudin, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About