@dulangika.prasada: දැනට තියෙන හොඳම video editing app එක ඔයත් try කරලා බලන්න....හදා ගන්න බැරි උනොත් inbox massage එකක් දාන්න..ඕන video එකක් edit කරන්න පුළුවන්.. #viral#trending#black quotes#million likes#fyppppppp

apex quotes
apex quotes
Open In TikTok:
Region: LK
Friday 28 August 2026 06:47:05 GMT
143282
13990
121
732

Music

Download

Comments

shavi1125
Doop🌪️🥷 :
Okkoma mod app pawicchi krana mama🙂
2026-08-29 01:27:48
31
d_a_s_u_n02
D_A_S_U_N 🍀🦦 🇰🇷 :
ඔක්කොම කිව්වා. ඇප් එකේ නමවත් ss එකක්වත් දෑවෙ නෑ 👍
2026-08-29 01:23:33
10
crazy__damiya
𝔻𝔸𝕄𝕀𝕐𝔸 🥷 :
Inshot pro එක free පාවිච්චි කරන මම
2026-08-28 22:49:41
4
cuduuu_
𝑰𝒕𝒛_𝒎𝒆 𝑹𝑨𝑵𝑻𝑯𝑨𝑹𝑨 :
Ayye oken koomd video ekaka background blur krnneee
2026-08-31 09:18:47
2
dila_offcial_07
🫀.D.I.L.A.💫 :
නම මොකද්ද ඇප් එකෙ 🥺
2026-08-29 04:40:50
1
tommy__off0
TOMMY 🦅❗️🥷 :
App eke ss ekk danvko
2026-08-28 14:12:41
3
mahelapradeep6
Mahela pradeep :
Meka neda
2026-08-29 15:23:59
1
pruthuviamarasing
PRUTHUV1🖤🖤 :
ayye app eke nama hariyata dennako
2026-08-28 08:50:26
4
dr_ruby10
 𝓓𝓻_𝓡𝓾𝓫𝔂 🦅 :
Mekada ayye
2026-08-28 11:46:18
5
ygtsara
ミ★BEN 10  :
App eke nama
2026-08-28 15:59:59
2
rashmitha_lakmal1
🧿༄✿࿐RUSH༄✿࿐🧿 :
Mekada
2026-08-29 03:27:44
1
exdaniya
亗𝕰𝖃メ𝖝𝕯𝕬𝕹𝕴𝖄𝕬亗 :
link ek dennko download karanna
2026-08-28 08:48:04
1
enoshfernando2
CRIME MASTER :
Bro app eke name eka mokak dha
2026-08-28 15:55:35
1
sudiixo7
Sudii🌟 :
Nama mokkda app eke
2026-08-28 16:11:05
0
p.d.c.lakshan
P.D.C.LakshaN :
anroid saport ekak nadda
2026-08-28 16:31:01
1
d_a_s_u_n02
D_A_S_U_N 🍀🦦 🇰🇷 :
මේකද
2026-08-29 06:33:21
2
diwantha_
Diwantha :
Meka neda 🤔
2026-08-29 02:46:00
2
x_fixxy
Cʜᴀʀɪʏᴀ  " :
Meka neda ? 😌
2026-08-29 00:07:12
0
savishka.sashen
𝙸𝚝𝚣_𝚂𝚊𝚜𝚑𝚎𝚗_💖😫🫰 :
name plz...
2026-08-28 14:04:49
1
kashin_tharusha
𝐊𝐚𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐓𝐡𝐚𝐫𝐮𝐬𝐡𝐚 :
Mokkd bn app eke nama screen shot ekk dhnko
2026-08-28 16:06:05
2
pasi17501
P A S I N D U 🍃🥷 :
App eke icon eke ss ekk dannko 🙂
2026-08-28 16:22:57
1
amila____indusara
𝐀•_•𝐦𝐢𝐳𝐙🧌" :
App eke nama mokkd
2026-08-28 17:53:06
0
nadeya8944
Shaggy_traveling..😎..🌏..💀 :
Mn oka app store eketa dapu gamanma use karanna gaththa 🥰❤️
2026-08-28 16:45:30
1
m.p.kamal
M P Kamal :
brother can you send me the contact number please
2026-08-31 07:05:31
0
cuduuu_
𝑰𝒕𝒛_𝒎𝒆 𝑹𝑨𝑵𝑻𝑯𝑨𝑹𝑨 :
Ayyee oke mokenda background blur krnneee
2026-08-31 09:18:18
0
To see more videos from user @dulangika.prasada, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About