@syedaa407: #💔🙏🥹🥹🥹

syeda g
syeda g
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 28 August 2026 07:11:29 GMT
381417
10995
121
5168

Music

Download

Comments

user3441664249046
Hurain Fatma :
Kash hmri nsnd bi asa so sochti
2026-08-30 16:44:16
0
mouaiza
Muaiza meow 😺 :
pata nhi Kon log hoty hain itny Khush kismat jinhy aysi behnon Jesi bhabhiyan milti Hain magar Allah pak ny jinhy ata ki hai Allah pak unhy hamesha he rakhy ameen or humari waliyon ko bhi hidayat dy Allah pak
2026-08-28 21:53:32
22
haareem.fatima78
Hareem Fatima :
exactly....🥰
2026-08-28 16:51:11
10
hussainqureshi1155
Hussein 🥰 :
Achi to ap ho jis ne is pyar ko sumjha our sub k samny bhabi ko ezat de rahi ho🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘
2026-08-28 20:44:50
21
mona.shah5
Dr.Bahu Diaries👩🏻‍⚕️ :
Hm be baray armano sy apni or apni bhabhi ka bind dekh k susral gaye thy but bdlay me jo nandain mili unho ny reality check dy dia… phr realize hoe k srf bhabhi ka acha hona zaroori ni nandon ka b acha hona zaroori hota hai…
2026-08-29 08:13:55
2
zoyakabeer55
🇸🇩🌼zoya❤kabeer🌼🇵🇰 :
allhumdulialla mere bhabi buhat pyeeri hai Allah pak salamat rakhe mere bhai k liye 🤲🤲🥰🥰
2026-08-29 11:43:07
5
zoya17719
🕊️❣︎•𝒁𝒐𝒚𝒂•❣︎🕊️ :
Aap bahut khush kismat ho jo aapko behan jaisi bhabhi mili warna aaj kal ki bhabhi aur nand bandook aur talwar jaisi hoti hain kab kis par war kar dein yahi sochti rehti hain! 🥰
2026-08-29 11:16:32
4
minallnadeem
Barbie_Doll ❤️❤️ :
Meri bhabhi bohst bohat achi hn
2026-08-29 07:04:54
2
azeemhumi
Humi's Vlog's :
alhumdulilah
2026-08-28 22:17:07
3
aiman.akhlaq
Aiman Akhlaq :
meh hu wo khush qismat 🥰🥰🥰🥰
2026-08-29 07:56:00
2
shaziaansari007
ShaziaAnsari🇵🇰❤️🇵🇰🥰 :
💯🥰🥰🥰🥰🥰
2026-08-29 11:52:25
2
foziaazamsoomro
Fozia Azam Soomro :
hamein tu sub ki sub mili hain
2026-08-29 14:34:46
2
mrs.hussam23
Mrs Hussam :
bilkul 😍😍😍
2026-08-30 06:57:22
2
abrarlovejanbeti143
ABRAR :
Kia kehny bae MASHA ALLAH ❤️
2026-08-29 05:06:46
1
sanarajput287h
Sanarajput :
same
2026-08-29 06:37:34
2
anya.and.shayansha
Allah behtar Karna Wala h :
ameen ameen ameen 🤲
2026-08-29 11:17:41
3
mirhaasrar2
mirhaasrar :
pata NH bhaee Khush naseeb h AP bas yahe bolun gi
2026-08-29 14:01:04
2
sheerni97
Sheerni :
Bilkul
2026-08-29 07:18:50
2
www.tiktok.comhabib71
...Noor...☺️ :
bilkul aisa hi h mri bhabhi hi mri bestie h 🥰🥰🥰
2026-08-28 19:55:54
1
hamza.raza388
Hamza Raza :
g mashallah bht achi hai
2026-08-28 21:43:55
1
dessertsoul253
Mrs Usama❤ :
koi aesi achi lrki Meri bhabbi bnjy
2026-08-30 06:45:16
1
shareezshaikh
Shareez Shaikh :
hahahaha ya sub bt juti bt han 😭😭😭😭
2026-08-29 02:47:47
1
foziaazamsoomro
Fozia Azam Soomro :
same Mari bhabhiya sub easi e hain shukr Allhmdillah🥰
2026-08-29 14:34:17
2
raniyak890
raniyakhan 🐼 :
abhi to me nh hn lucky k like du
2026-08-30 18:41:00
1
mrs.azeem55
Mrs King 👑👑👑 :
wah itni achi nand
2026-08-28 21:41:57
1
To see more videos from user @syedaa407, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About