ese hi logo ki wja s 12 Rabi ul awwal manana logo ko glt lgta h..jb k simple way m bhi mana skty
2026-08-30 19:33:41
64
Honey Rajput :
galat h sub
2026-08-31 11:41:29
0
Jan 💞 Jani :
please pana mango
2026-08-31 02:15:45
0
با با کی شہز ا د ی تھی 😭😭😭 :
اللہ تعالی ہر عذاب سے محفوظ رکھے امین
2026-08-30 18:04:27
37
Umaid Khan Zai :
Beshak💯
2026-08-31 11:23:28
0
ShazifGaming :
great yarr 👍👍👍👍
2026-08-30 12:36:16
5
säñêēhâ-Irshad🥰 :
but aghar hum eid manaya lakin public na kary.. allah or nabi ki riza ki khatir bas personal life ma?? to sahi hai
2026-08-30 16:18:05
11
Saadi 🤩 :
alhamdullilah Mera taluk ahl e sunnat wa jamat se hai lekin ye bilkul Galat hai hamare ulma aese chezo se mana krte hai lekin Kuch log nhi smjte to wo unka hi masla hai
2026-08-31 05:57:12
7
M naeem :
Toba had h
2026-08-30 17:11:08
1
Ayeshy🤍 :
ye galat he ise rokna chahiye
2026-08-31 09:42:11
1
Dia Marvi :
توبہ
2026-08-29 13:28:12
4
Khan :
subhan ALLAH YH SAMJH NH ATA WURAN K HUATY HUWAY KOI KU APNA FORQA BNA RHA HAI 😳
2026-08-31 11:08:43
0
precious💎 :
2026-08-28 16:12:53
3
❣️ :
ye Kis trhn ki milad ti
2026-08-31 00:06:53
1
𝓤𝓶𝓮𝓻 𝓣𝓪𝔂𝔂𝓪𝓫 :
nhi thik nhi ha yq
2026-08-29 10:58:51
3
islam ki shezadi :
right
2026-08-28 20:00:12
3
cute 🥰 girl :
ya kaya hai
tauba tauba
2026-08-29 16:16:17
10
sawera :
right
2026-08-29 06:21:18
2
CUTIE PIE 🦋🦋 :
bhut galat hy
2026-08-30 23:54:28
1
313SyeDa 👑📿 :
yh chiz songs pr q ni apply krty ...milad krna ghlt to ni han media pr an ghlt ho skta hai ..
2026-08-31 10:20:38
0
Mohi-ud-din Mir :
Milad ko kya se kya bana diya 😔
2026-08-31 11:56:07
0
user3288056832962 :
1500🥰🥰🥰🥰
2026-08-31 10:49:31
0
To see more videos from user @ume.aroob, please go to the Tikwm
homepage.