sebenarnya kawan u yg nampak berjaya tu pun tengah struggle with their life.. takde benda yg indah sangat dia macm u still follow the flow and we all never know what will happen tomorrow and next2 day
2026-08-28 15:51:51
2761
Miyrah ᗴ> :
Plis..that’s true😇
2026-09-01 13:40:29
0
Single4life :
life mcm stagnant je. x best x boring x stress just same old thing
2026-09-01 18:22:01
0
erniezakri :
hugs.
2026-08-31 17:58:45
341
wan :
Me as a friend with the lowest salary 🫠
2026-08-29 03:44:24
555
cemah♡ :
suka dengar member cerita pasal hidup masing² but at the same time rasa mcm my life story mcm xde apa yg best/buruk pun utk dicerita..so biasanya lagi suka jdi listener je..sbb memang x tahu nk cite apa..rasa hidup biasa je x happy sngt tak sedih sngt😂😂..just natural, follow the flow je😂
2026-08-28 18:26:51
631
Midy Grande :
The time will come. Trust Allah’s plan for us ♡♡♡.
2026-08-31 03:59:27
0
star 💫 :
Me as the oldest sister sacrificing my dream for taking care of my siblings. Im not regretting the decision it just hurts sometimes, seeing all my friends with their carriers and life :')
2026-09-01 16:24:46
0
Mr.Q :
dia macam best dengar story kawan-kawan dah kerja hebat-hebat. cuma saya jelah kerja biasa-biasa. tak jealous cuma kadang terlintas, saya pun nak kerja macam tu jugak. Moga ada rezeki.
2026-08-29 17:25:43
70
[ZHOU] 周伟廉 / 조위련 :
ye, mcm saya kelas ade 16org, 15org semua praktikal cikgu n sy je krja kmpung, but somehow i need to bersyukur sbb every month sy prgi brcuti luar negara n dpt beli ape² sy nak tu pun tnda saya ok jgk cuma hmmm bila compare kerja yup mereka semua hebat²
2026-08-29 00:25:08
49
idkelgg :
kdg rasa kerdil nya diri ni. kawan lain dah bnyak pncapaian
2026-08-28 10:37:06
117
A_NISS 🌸 :
sakit kan, tapi masing2 ada ujian dia.
2026-08-29 11:51:35
33
MHM🇵🇸 :
setiap orang ada struggles masing ii.
2026-08-28 19:24:44
12
likmnl_4p :
kalau aku jadi kau, aku akan happy sebab member aku dah berjaya, lagi ii kalau diorang cerita achievement diorang, tk kisah pun dia ada berapa kereta pun janji diorang masih hargai friendship ni
2026-08-28 15:01:10
22
. :
Ada orang pernah tanya aku kenapa ig semua dah deactivate, ni lah jawapannya. Aku happy untuk kawan-kawan aku yang dah berjaya, dan aku deactivate social media aku sebab aku nak stop comparing life aku dengan life orang lain. Like semua dah berjaya, dah ada pasangan, ada anak, while me, masih lagi di tempat yang sama.
2026-09-01 10:38:42
6
qistinaa :
sebenarnya dia pon tngh fikir benda sama dalam otak dia , sorng study sorng keje , sorng stress assignment sorang stress dngn keje , kite samaa cuma tempat je berbeza
2026-08-29 02:10:11
12
lumi_ere :
Dekati kawan yg motivate u. Jauhi kawan yg demotivate u dgn crita kbhgiaan sndiri.
sebab tu kalau boleh bila lepak elakkan cerita pasal bahagia, harta, kerjaya, kesihatan, keluarga secara berlebihan. selain menjaga hati org, kita juga menjaga hati sendiri dari sifat mazmumah.
2026-09-02 02:19:22
2
zeafluz :
"life u living now is someone's dream"
2026-08-29 02:44:40
5
moon_sarang :
sy ada degree tapi kerja supermarket je. yg lain semua keje setaraf dgn pendidikan. kdg malu jgk. hmm
2026-09-01 13:33:01
2
To see more videos from user @aizkosong, please go to the Tikwm
homepage.