@aizkosong: kadang tu sedih tapi dah takdirkan??

aizkosong
aizkosong
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 28 August 2026 08:45:03 GMT
367864
78033
172
3121

Music

Download

Comments

raiyynnn
ray :
sebenarnya kawan u yg nampak berjaya tu pun tengah struggle with their life.. takde benda yg indah sangat dia macm u still follow the flow and we all never know what will happen tomorrow and next2 day
2026-08-28 15:51:51
2761
miyaahhh03
Miyrah ᗴ> :
Plis..that’s true😇
2026-09-01 13:40:29
0
unknown._ais
Single4life :
life mcm stagnant je. x best x boring x stress just same old thing
2026-09-01 18:22:01
0
erniezakri23
erniezakri :
hugs.
2026-08-31 17:58:45
341
disuserisopacarophile
wan :
Me as a friend with the lowest salary 🫠
2026-08-29 03:44:24
555
miss_cemah
cemah♡ :
suka dengar member cerita pasal hidup masing² but at the same time rasa mcm my life story mcm xde apa yg best/buruk pun utk dicerita..so biasanya lagi suka jdi listener je..sbb memang x tahu nk cite apa..rasa hidup biasa je x happy sngt tak sedih sngt😂😂..just natural, follow the flow je😂
2026-08-28 18:26:51
631
midygrande
Midy Grande :
The time will come. Trust Allah’s plan for us ♡♡♡.
2026-08-31 03:59:27
0
deapplepi
star 💫 :
Me as the oldest sister sacrificing my dream for taking care of my siblings. Im not regretting the decision it just hurts sometimes, seeing all my friends with their carriers and life :')
2026-09-01 16:24:46
0
qsfq13
Mr.Q :
dia macam best dengar story kawan-kawan dah kerja hebat-hebat. cuma saya jelah kerja biasa-biasa. tak jealous cuma kadang terlintas, saya pun nak kerja macam tu jugak. Moga ada rezeki.
2026-08-29 17:25:43
70
zhouwei_lian
[ZHOU] 周伟廉 / 조위련 :
ye, mcm saya kelas ade 16org, 15org semua praktikal cikgu n sy je krja kmpung, but somehow i need to bersyukur sbb every month sy prgi brcuti luar negara n dpt beli ape² sy nak tu pun tnda saya ok jgk cuma hmmm bila compare kerja yup mereka semua hebat²
2026-08-29 00:25:08
49
idkelg
idkelgg :
kdg rasa kerdil nya diri ni. kawan lain dah bnyak pncapaian
2026-08-28 10:37:06
117
a_niss881
A_NISS 🌸 :
sakit kan, tapi masing2 ada ujian dia.
2026-08-29 11:51:35
33
hxsrin
MHM🇵🇸 :
setiap orang ada struggles masing ii.
2026-08-28 19:24:44
12
likmnl_4p
likmnl_4p :
kalau aku jadi kau, aku akan happy sebab member aku dah berjaya, lagi ii kalau diorang cerita achievement diorang, tk kisah pun dia ada berapa kereta pun janji diorang masih hargai friendship ni
2026-08-28 15:01:10
22
who._.o.o
. :
Ada orang pernah tanya aku kenapa ig semua dah deactivate, ni lah jawapannya. Aku happy untuk kawan-kawan aku yang dah berjaya, dan aku deactivate social media aku sebab aku nak stop comparing life aku dengan life orang lain. Like semua dah berjaya, dah ada pasangan, ada anak, while me, masih lagi di tempat yang sama.
2026-09-01 10:38:42
6
asyhqstna._
qistinaa :
sebenarnya dia pon tngh fikir benda sama dalam otak dia , sorng study sorng keje , sorng stress assignment sorang stress dngn keje , kite samaa cuma tempat je berbeza
2026-08-29 02:10:11
12
lumi_ere05
lumi_ere :
Dekati kawan yg motivate u. Jauhi kawan yg demotivate u dgn crita kbhgiaan sndiri.
2026-08-29 01:42:34
6
arjuna97s
Oliver :
allah tak adil kan.
2026-08-29 15:51:40
15
hashira_naffi
나삐. 하시라🍉 :
𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘨𝘨𝘭𝘦 𝘥𝘪𝘢 𝘮𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨². 𝘥𝘪𝘥𝘦𝘱𝘢𝘯 𝘮𝘶𝘯𝘨𝘬𝘪𝘯 𝘥𝘪𝘢 𝘤𝘦𝘳𝘪𝘵𝘢 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘥𝘪𝘢 𝘫𝘦. 𝘴𝘫𝘢 𝘯𝘢𝘬 𝘣𝘨𝘪 𝘩𝘢𝘵𝘪 𝘳𝘢𝘴𝘢 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘫𝘶𝘨𝘢. 𝘯𝘢𝘬 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘢𝘵𝘦 𝘬𝘦𝘫𝘢𝘺𝘢𝘢𝘯 𝘥𝘪𝘢 𝘥𝘢𝘯 𝘵𝘢𝘬𝘯𝘢𝘬 𝘰𝘳𝘨 𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘢𝘶 𝘬𝘦𝘴𝘶𝘴𝘢𝘩𝘢𝘯 𝘥𝘪𝘢. 🥺
2026-08-30 12:37:41
3
eyzarilla
イザ :
sebab tu kalau boleh bila lepak elakkan cerita pasal bahagia, harta, kerjaya, kesihatan, keluarga secara berlebihan. selain menjaga hati org, kita juga menjaga hati sendiri dari sifat mazmumah.
2026-09-02 02:19:22
2
zeafluz
zeafluz :
"life u living now is someone's dream"
2026-08-29 02:44:40
5
moon_sarang8
moon_sarang :
sy ada degree tapi kerja supermarket je. yg lain semua keje setaraf dgn pendidikan. kdg malu jgk. hmm
2026-09-01 13:33:01
2
To see more videos from user @aizkosong, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About