Hidup xpayah fikir lelaki... Hidup utk diri sendiri.. Kalau xdpt lelaki yg syg dia lbih dari kita baik single yg penting duit ada..xyah jadi jahat utk balas dendam tp jangan terlalu baik utk smua org.. Guna akal bukan perasaan emosi lg🥰🥰
2026-08-30 10:55:31
16
Axie Aura Qasih :
betul perempuan baik selalu kena dipulaukan kenapa eakkkkkk
2026-08-30 12:16:27
4
💞S|aNa AmraN💕 :
Buat baik pon , lagi orang buat taik kat belakang 😂😂😂😂
2026-08-31 01:49:48
4
... :
Betul x payah fikir pasal lelaki buat sakit hati je last ii kena tinggal
2026-08-31 06:02:06
1
💚MUMY UCU💚 :
trueee lagi ii kalau orang xreti hargai ,,🫠
2026-08-30 02:40:15
3
kulit :
hidup fikir diri sendiri kerja solat rehat dan tido
2026-08-30 12:52:09
3
😅 :
sama Je, lelaki pom Ada Je bernasib buruk macamtu,hmmm😞
2026-08-30 15:26:55
1
JOYAH🥰 :
Betul
2026-08-30 11:32:06
2
Aina Maisarah :
betul kak
2026-08-30 11:54:01
1
Jaa Hee Raa :
Hm sy x tahu nk buat mcm mana 😭
2026-08-30 10:03:50
1
"Nik" :
Setujuu
2026-08-29 05:41:22
3
𝓪 𝓵 𝓲 𝓼 𝔂 𝓪 𝓪˚𐙚˚ :
2026-08-29 10:00:41
2
Kema Zaydy49 :
setuju sangat😅
2026-08-29 16:20:22
1
📸 Langit :
2026-08-29 12:06:18
1
To see more videos from user @emyliadla_, please go to the Tikwm
homepage.