😂wo kahta ha confirm nai hota ma apko perfect signal nai bta sqta
2026-08-28 11:24:09
24
account not found :
not working 😂
2026-08-30 16:33:47
0
ITX HAMII🫀 :
Mujhy ye btao kay next signal hamari buy ayegey ya sell
2026-08-28 11:59:08
4
SAAD SHEIKH 👑 :
Bhi reply
2026-08-28 10:49:42
3
🍁H 么 M Z 么 J U T T🥂 :
bhai timer kya set karna hy
2026-08-31 15:08:17
0
Hafeez🥀 :
waqi sahi keh rhe hai aap
2026-08-28 10:53:11
3
꧁༒☬𝓢𝓲𝓛𝓮𝓝𝓽 𝓟𝓲𝓪𝓝꧁༒☬ :
Real ha ya pack
2026-08-28 12:15:47
2
Baloch brand :
hi
2026-08-28 10:54:48
2
Aiza shahzadi :
many boht bar try kiya chat gpt Galt batati hy or dosra onko allow NAHI hy batana
2026-08-29 04:04:31
0
e0 gaming :
sir app profit wali strtegies laty hey thank you
2026-08-29 08:04:42
0
SĒlf BÈlivĚŘ💸1×10 :
or kch ni
2026-08-29 19:21:43
1
YASIRJAN :
Bhai Mugha be sekawo plz
2026-08-31 04:28:04
0
Don’t No 🖤🖤 :
Whtsapp link open hi nhi hu raha
2026-08-29 15:44:18
1
Asad Marwat :
manta hai sirg
2026-08-28 11:23:18
2
SAAD SHEIKH 👑 :
Hello
2026-08-28 10:50:44
1
ᴀʟɪᴘʟᴀʏꜱʟɪᴠe×TEAM×ESP :
thanks
2026-08-28 11:11:42
0
📰 :
surf aik screenshot sa next trade ka fasla nahi ho sakta bahi kon sa trader ho ap kabe bhe GPT sa aik screenshot bag kar signal nahi la Sakta or na he vo kunfrm bataen gie
2026-08-29 17:54:51
0
Lexi 👸 :
Ye tumhe Aaj Pata laga?😂
2026-08-29 08:32:38
0
SĒlf BÈlivĚŘ💸1×10 :
jhot only video py vews
2026-08-29 19:21:40
0
it’$ yk_07🎖️ :
@it’$ yk_07🎖️: : میں آپ کا بہت بڑا فین ہوں اور آپ کو ہی اپنا ٹریڈنگ مینٹور مانتا ہوں- سر ، میرا اپنا اکاؤنٹ بھی واش ہو گیا اور ابا نے سمسٹر فیس کے لیے 600 ڈالر دیے تھے، وہ بھی ٹریڈنگ میں ضائع ہو گئے۔
سخت پھنس چکا ہوں، سمجھ نہیں آ رہا کیا کروں۔ آپ سے گزارش ہے کہ مجھے کوئی رستہ یا مخلصانہ مشورہ دے دیں۔
جزاک اللہ، اللہ آپ کو خوش رکھے۔reply must do sir plz
2026-08-30 06:58:11
0
Abid_Shahzad 😎 :
❤️❤️❤️
2026-08-28 10:48:31
1
𝙍𝘼𝙅𝘼 𒆜𝙎𝘼𝙄𝙈 🚩 :
❤️❤️❤️
2026-08-28 10:51:15
1
MR.AURA :
😊😊😊
2026-08-28 10:49:46
1
AFFAQXLIVE38 :
❤️❤️❤️
2026-08-28 10:47:37
1
To see more videos from user @sp.traderbinary, please go to the Tikwm
homepage.