@vannexmoto: Raider Carb Gas Consumption 62KM 28mm Keihin Sudco #keihin28mm #raidercarb #raider150 #Keihin #raider150carb

VannexMoto
VannexMoto
Open In TikTok:
Region: PH
Friday 28 August 2026 11:48:20 GMT
16090
514
78
25

Music

Download

Comments

cjwebb85
cjwebb :
anong jettings gamit mo boss
2026-08-29 17:59:29
3
bossjay9999
ジェイ・マグシコ・アドカン :
carb and jettings reveal dol. rs permi.
2026-08-29 03:10:13
1
riannebri12
Im Better than no one.. :
pabulong jettings paps
2026-08-29 16:51:30
0
capt.temio
art :
jetting reveal idol
2026-08-29 07:19:05
0
justcallmeaaa
AA :
matipid ba sakin boss? full tank e 80 km?
2026-08-30 14:39:44
0
oriajalilab
ROJ :
wash out vanex😁 from POLOMOLOK
2026-08-29 12:32:15
1
g1an_4q
g1an_4q :
nakakamis sa mindanao🥹
2026-08-29 17:26:38
1
moody_xx8
Bajoy♾️🌻 :
paps mangutana lang , mag change carburettor na ba ko? haha kusog Kay mukaon ug gas akong raider man, stock carb pa japun ko
2026-08-29 05:34:00
0
immo8018
Fangyuan :
nyare sakin motor all stack lng pero 1 liter d Kaya 30kph🥀
2026-08-29 10:39:17
0
amicus477
aMiCUs :
Lods Asa ka nagpa tuno carb unsa jettings Thank u
2026-08-29 01:23:05
1
asta72891
™ASTA™ :
matipid naman yong raider carb kapag diginagamit haha sabayan moba nang 68mm at 34 mm carb sagad yong tipid
2026-08-29 12:38:27
1
_matcha.coffeee_
Milo🍥 :
naka digit BA sa helmet mo pang vid mo boss or go pro yan boss
2026-08-30 04:07:20
0
rafykunroom
raf :
naka open carb ka po ba bossing?
2026-08-29 05:37:01
0
_00carti
444 :
boss pa send naman link ng carb
2026-08-28 18:38:28
1
talamayanjomrie
it's jomarie😝 :
boss Roundslide ba yan??
2026-08-29 11:13:40
0
genesisecleraselg
Genesis Eclera Selga :
anong gamit mong cam idolM
2026-08-28 12:41:26
0
raffy_poliga
raffy_poliga :
open carb pa bayan boss?
2026-08-30 01:14:54
0
lourencev
LOURENCE🌀 :
anong jetting ng carb mo paps??
2026-08-28 19:04:18
0
yanz_tv1
aaaARaaaay KOooohH :
ano jet mo boss?
2026-08-31 11:58:05
0
ravenraga
Tedeeeng :
Tipid jud basta open highway lang diha jud ka patyun basta stop and go
2026-08-31 11:26:38
0
marsolijon04
Gee'eeMoto :
matipid nayan boss
2026-08-30 04:20:56
0
pacundo72
Pacundo :
tipid na kaayo na boss, naka 28mm carb naka ,, dili gyud kalas ug dili puga.on ug ayo😅
2026-08-30 01:47:51
0
samcartajenas
samcartajenas :
tipid kaayo imoha boss akoa Keihin 28 mm full tank 90km lng
2026-08-29 23:58:00
0
ertuyanz21
Edril Cabinta :
kahit stock malaks gas hahahaahah kahit 2k rpm lng haha
2026-08-29 21:28:17
0
djparzzz
Paran, Danny James :
tipid ah
2026-08-28 18:05:12
0
To see more videos from user @vannexmoto, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About