meri b AJ Beti Hoi 1st after 2 year Allhumdolillah
2026-09-05 16:11:36
1
My Life Is Tim good 👍 :
ameen sum ameen Allah mujhay jo merzi day day mai khush hoo
2026-09-05 07:16:45
1
💲-_shari_-💲 :
yr please AJ juma h sab mery Liye dua kry muje be rab rehmt se nawaz de dua kry please 😥
2026-09-04 04:54:08
0
naved Musa hold💪 :
ameen Summa ameen
2026-09-05 06:56:57
0
4 shyzadu ki Mama :
Dua kru Allah mujy b bati dady ya mojza ho jay ameen sumameen 🤲🏻🤲🏻
2026-09-05 16:33:49
1
Muhammad Shan muhajir :
Beshak
2026-09-04 21:38:25
0
🐝 :
mri ak beti hai 2 bety hain abi phr prgncy hai sub khty as br b beta ho ga lkn mri dilli khwish hai Allah mjy brti dy ma huzur pak (saw) ki sahabia ki nesbet sy us ka name rkhu ge🥹🌺
2026-09-03 05:38:00
2
umairumairjokhio :
ye set kaha Sy liya ha ap ny sister
2026-08-30 06:39:26
2
🌺 :
Ameen 🥰🤲🏻🌺❤️
2026-08-29 21:48:22
3
💕🥰Mrs,❤️,zakir🥰💕 :
mashallah Allah pak naseeb achy Kary
2026-08-28 12:56:45
2
Soni Kori❤️ :
mashallah
2026-08-29 01:41:10
2
mahar567 :
price ktny h
2026-08-31 15:34:07
1
Ali g :
muje talb ha beti ki🥰🥰 duwa karo Allah muje beti de