@drasmaamjad: moisturiser for oily skin !! @oblivionbeauty !! . . . . . . #moisturizer #oilyskin #skincare #unfrezzmyaccount #fypシ゚viral

Dr Asma Amjad
Dr Asma Amjad
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 28 August 2026 13:12:53 GMT
31317
813
18
45

Music

Download

Comments

ay_.raa0
Ayra :
Ethiglo> Oblivion moisturizer>sunsative/dr asma sunscreen For barrier repair!!!!! kia ye routine sahi hai ager nhi to ap kindly kuch add krky bta dein i will be very very very very very very thankfull to you mene abhi buy nhi kiya.. confirm krhi hun 💓💓💓💓💓
2026-08-28 16:53:36
2
user19458296011495
user19458296011495 :
oily skin klye kasa hai ye multan ki grmi klye
2026-08-28 14:38:21
2
user7427622020588
RAHA BEAUTY COSMETIC :
Honestly, agar aap ek achay Face Wash ki talash mein hain jo skin ko fresh, clean aur soft feel de, to RAHA Beauty Cosmetics ka Face Wash zaroor try karein ✨🫧💙
2026-09-03 16:50:01
0
zulekhanjan576
زُلیخا (Pisces)♓️ :
Yh milna kdr s
2026-08-28 18:41:24
2
its_areeba005
Areeبa🥀🌸 :
Is it non comedogenic?
2026-09-01 00:01:24
1
..angrybirds4
😠✨sania✨🤨 :
Kya ma triac cleanser or skinoren ka sath aserderm rice toner use kar sakti ho. Moisturizer ki jaga ? Plz batady face pa thoray sa acne ha only cheeks pa or Kuch past anne marks ha ma skinoren use kar rahi ho cetamoist suit ni Kiya
2026-08-29 07:19:32
1
helloweyou
MUZAMIL PATHAN :
please tell me with fragrance leni hain ya without fragrance skin comedogenic hain
2026-09-01 05:30:54
1
adnantabassum51
SaHIbA 🌜❤️ :
kider sy order krain
2026-08-28 17:00:06
2
khoula.xoxo
چاندنی 🌙 :
kia ye extreme oily combination or comedogenic skin k liye acha hai ?
2026-08-28 16:05:15
1
umair_ahmad202
⚜️ 𝙐 𝙈 ع 𝙄 𝙍 ⚜️ :
2026-08-29 20:25:37
1
urwa.zahoor0
urwa zahoor :
lofty lab vitamin e moisturizer ka review ker do please
2026-08-28 15:45:23
1
bintebaba46
bintehawa :
price?
2026-08-28 14:54:38
1
muhammad.zain04388
Muhammad Zain :
will try 💗
2026-08-28 14:40:39
1
cutegirltt17
cutegirltt17 :
itna kouch bata deti ha har roz new recommendations ajeeb
2026-08-29 07:15:49
2
skindewy6
Skin Dewy :
Meri b skin oily hy or boht acne hy phir me ne aik 2 organic products use kiey jiise meri acne bilkl theek hogai
2026-08-30 17:36:21
1
To see more videos from user @drasmaamjad, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About