bhai jan is bar mujhe he giveaway de do wase bi capital ki bohat zarorat hi😥
2026-08-28 14:16:09
3
Malik edits :
brother help me for deposit 🙏
2026-08-28 14:04:10
2
ملک دانیال ایوب :
bhai love you ap bhot achi trading karate he apke signals ek dum accurate hote he
2026-08-28 14:00:56
2
3 little princess 😍😘🌝 :
proud of you Bhai "" risk leny ka hosla or mehnat dono dikh rhy Hai👑🔥🔥
2026-08-28 14:36:42
2
✨ALi🖤 :
Bhai allah pak apko apni Ami Abu k k Sath kush rekhy or unka saya ap k sr pr hamesha kaim rehy ap apni Ami Abu ko duniyan ki har kushi dy ski amen Suma amen 🫶 bhai
2026-08-28 14:25:35
2
Nazar Fareed Mallah :
geo shar aa love you
2026-08-29 02:58:34
1
Muhammad huzaifa :
beautiful looks 🥰
2026-08-28 14:01:03
1
Skill Empire :
Bhai trading apni jagah, lekin video ki vibe aur personality next level hai 🔥😮💨 Song + attitude ka combo full perfect! 💯❤️
2026-08-28 14:46:28
2
Asad Marwat :
awesome sirg evil Eyes off🥰
2026-08-28 14:24:24
1
𝐃𝐀𝐍𝐈𝐘𝐀𝐋 𝐊𝐇𝐀𝐍_𝟑𝟎𝟐 :
tusi great ho sir jee 😉
2026-08-28 15:14:14
2
WKING♥️ :
keep growing brother you are a best mentor and a lovely person 🥰 thank for thinking' good for us 🥰♥️
2026-08-28 16:29:41
1
🇵🇸پورباش💔آراٸیں👑3 3 3 :
Allah pak hamesha aapko logo ki khidmat karny ki toofeeq day yaaar hum bas Dua hi day sakty hain zyada Kuch nai🤗
2026-08-28 14:03:08
2
Usman Khan :
bhi ham garebo ki suno
2026-08-29 04:49:51
1
Waqas Malik :
Allah pak ap k ly or ap k maa bap k ly mazid ahsni frmay Ameen
2026-08-28 16:54:16
1
SP TRADER EDITZ :
GOOD BHI 😄
2026-08-28 16:57:28
1
Usman Khan :
Ham ko bhi reply Malay ga pleass
2026-08-29 04:51:48
1
Shaheena Noor :
Mashallah 😍
2026-08-28 14:07:39
1
Saad :
Sp trader on top
2026-08-28 13:59:57
1
aneeqmalik :
Handsome❤️
2026-08-28 14:07:41
1
🖤𝑫𝑨𝑹𝑰𝑵𝑫𝑨 𝑻𝑹𝑨𝑫𝑬𝑹 :
Kya baat ha apki sp Bhai Allah pak ap ko apna parents ka sath Umrah karway ameen🥰🥰🥰 Allah pak ap ko or taraky da
2026-08-28 14:03:02
1
Bisma Mariyam :
Sir G aap king 👑 hua
2026-08-28 14:09:17
1
Mirza Sharjeel :
O My Yess 😱
2026-08-28 14:01:02
1
Skill Empire :
Trading mein candles dekhta hoga, lekin yahan to bhai ne apni hi vibe se market green kar di 🔥📈😂
2026-08-28 14:46:14
2
To see more videos from user @sp.traderbinary, please go to the Tikwm
homepage.