@syikin_90: Lebih kurang macam syikin juga. Syikin tak boleh berkerja atas fizikal yang tidak kuat. Tapi dengan BE, syikin boleh buat dari rumah saja. Sebenarnya kalau selalu duduk rumah je pun tak berapa bagus kerana kurang berinteraksi dengan orang. Jadi keyakinan diri akan semakin down. Bila syikin start join BE, syikin dah mula jumpa orang ramai semula. Semua dengan satu tujuan, untuk menjadi orang yang BERJAYA di dunia & di akhirat. InsyaAllah, syikin bersyukur sangat berada dalam circle BE International. Ada yang mahu join & grab peluang bersama syikin? Terus je klik di link bio syikin. Syikin akan reply secepat mungkin ya. 😉 #slefighter #anxiety #anxietyrelief #creatorsearchinsights #8keffect