@qariqaiserofficial: Request Repost #qariqaiserofficial #ukaccount #pasndkishadi #nikah #rabiulawwal

Qari Qaiser official
Qari Qaiser official
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 28 August 2026 15:36:49 GMT
73466
3660
421
214

Music

Download

Comments

nwabzada580
Nawab Zada7075 :
sir mery husband out of country hain me uske pas jana chahti hn uske ly wazefa bta den
2026-08-31 17:16:22
0
user688620708
Umar Jutt :
ma b bht tens ma hu meri b help kry
2026-09-01 14:40:44
0
raziakhan879
💯 :
wazifa btaye plz ghr Lena hy shadi wazifa Kia hy plz
2026-09-01 16:29:35
0
shakeel.ahmed9461
Papa ki pari❤️ :
Mera bhi ak masla ha plz help me plz 🙏
2026-08-31 17:25:35
1
meena43712
meena :
mny to bhut paise barbad kea hin plz Mera b masla hall kr den
2026-08-31 15:15:13
0
ghamzda061
ghamzda :
mari help plz
2026-08-31 16:51:35
0
rizwanawaqar3
rizwana waqar :
plz bhai agr AP real hain to plz help me log bs asy he hain
2026-08-30 04:11:17
2
bintahawa149
My life B 😘 :
please mera liya dua kar dain ka mera rishta ho jai ameen summa ameen 😢
2026-08-28 16:56:21
7
khlljl530
Khilji 530 :
السلام علیکم جناب ہم نے بھی اپ سے ایک مسئلہ حل کروانا ہے اپ کا نمبر نہیں مل رہا آپ اپنا واٹس ایپ نمبر دیدو
2026-08-30 06:42:08
6
zohameer72
🩶🩶🩶 :
Bhai mujuy divorce krwani h kr den gy msla hal
2026-09-01 12:04:44
1
nimra14865
`𝓝𝓸𝓽 𝓨𝓸𝓾𝓻 𝓣𝔂𝓹𝓮` :
bahi ma ny bi apna masla Hal krvna ha shdi ma Boht rakwty ha angmente tut gai hui ha
2026-08-31 09:24:32
2
cutehuyr096
Cute :
Bahi ma uski hona chati hun basss Mary ghar waly or kahyi mari shaide karwa rahy Hs plzzz help kar da bahi mari
2026-08-31 09:17:48
1
angle_girl56
Angel :
please no dy
2026-08-31 22:09:15
1
allhamdulliah308
🕸️🦋🤗🦋🕸️ :
shdi ka msla h humre Liye b hum 5 bhen h abu nhi
2026-08-31 07:41:23
2
m.ahmadgujjar036
AHMAD GUJJAR # 99 :
السلام علیکم ہم نے بھی اپ سے ایک مسئلہ حل کروانا ہے اپ کا نمبر نہیں مل رہا
2026-08-29 03:34:37
7
iloveyoua2284
ansarzadii❤️ :
Lekin paisy Mang lety hn phr b🥺
2026-09-01 15:36:30
2
ayanbabababa812
samreen bibi :
Bhai inbox plz
2026-08-30 08:03:50
1
minza.furqan
Minza furqan :
Kisi ne Kam kawaya h to plz batap me bhot pateshan ho
2026-08-29 12:06:35
5
cute.emmuu
😘Meri jan😘 :
aslamo alikum bahi mujy ap se bat Karni ha plz apna num send kary mujy b wazifa bata dy meny husband se talaq Leni ha
2026-08-31 20:20:13
0
hareem.khan3614
Hareem khan :
help me
2026-08-30 03:35:10
1
cutehuyr096
Cute :
Baji Mary ghar waly ni man rahy ma pasnd karti hun kesi ko laikne both zyd lari ho gi ha sab kuch kthm kar diya ha laikne ap batia da kuch plzzzzzz help me
2026-08-31 09:16:16
1
fatk12364
@Sahile Ali💕❤️💔 :
Aslam Bhai Kesy rabta kry msla jaiz he sub k samny nahi bta sakti
2026-08-29 16:35:16
1
hameed.ud.din.babar
Hameed Ud Din Babar :
bhai mere karobar khatam honi ki position pr aa gaya hai. or tangdasti or rizq mai mushkilat buhat ziyada hai. bs itna kr de k ke Mera rizq khul jai
2026-08-31 08:53:25
2
fajar.fatima455
Fajar Fatima :
aoa bhai mujhy mere shor ne mujhy ghr Sy nikal deya hy dosri shadi Karne k ly plz mujhy bataen MN kia karon bhot phreshan hon
2026-08-29 16:24:25
2
To see more videos from user @qariqaiserofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About