@babybreath95: London to Edinburgh for only RM180 one way 🚄 train ni ambil masa dalam 4jam+ . So kalau dah sampai London tu , boleh la pergi Scotland skli😬🏴 #europetrip #Scotland #edinburgh #diytravel
view dari dalam train paling cantik London Edinburgh. Kalau bas view cantik dari Eastbourne ke Brighton.
2026-08-28 23:04:28
28
kojie :
Hari tu plan nak naik train ke Edinburgh tp tngk flight £150 return, tukar naik flight. Cuma rugi x dpt tgk view la
2026-08-29 04:04:31
0
Matt :
Drive lagi shiok tapi dalam 8 jam😅
2026-08-29 08:34:54
0
prof.my :
salam. sewa kereta dimana ? betul ke perlu securtiy fee guna credit card rm10K ?
2026-08-29 07:01:03
1
Mohd fadli Yusuf :
thank you for sharing. it would be helpful if you could also share the accommodation and rate, public transport n ticket price, interesting places and distance from city center etc
2026-08-29 02:03:47
2
Travel_Diaries :
Can you share this? 😍
2026-08-28 16:40:47
0
Les :
Boleh tahu pergi bulan bila?
2026-08-29 05:59:34
0
che_syaFi :
teringin sgt nak pergi Edinburgh tu... tp xda kwn... kitanya takut nak travel sorg psal xprnah pegi oversea
2026-08-29 10:24:36
2
s.dannypotter :
Awak book guna apps apa train london to edin? Book berapa hari sebelum depart?
2026-08-29 00:08:06
0
haiqal.zafri :
Nk tnya, brapa awal nk kena datang train station tu ye?
2026-08-28 22:30:14
0
Daddy Aidan :
Sis jalan2 Edin sebelum check up? Luggage simpan mana?
2026-08-29 01:06:31
0
Langit Jingga :
pergi the elephant house tak *
2026-08-29 01:56:06
0
IdaraNufa777777 :
Harga train tu 180 ringgit ke swiss franc?
2026-08-28 18:44:27
0
Cikpuanjaja :
Sis nnt share pergi mana dlm edinburgh and stay hotel mana ye nk jdkan referennce. Tq sisss ❤️
2026-08-29 16:36:10
1
Moshiye :
Omg rindu nyaaaaa Scotland
2026-08-29 02:09:35
1
AyueNisM :
jealous ahahaha..doakan sy dpt jejak ke sni gak
2026-08-29 04:42:16
1
ذوليكا :
Bestnyaaa jeles 😭 dah berangan dpt enjoy view train sekali train kiteorg kena cancel due to trespassers. So terpaksa berebut seat dgn org lain yg affected jgk 🥲
2026-08-29 11:16:35
1
yusofnordin393 :
uikkl diarang right in drive ke
2026-08-29 14:11:33
0
Hayati Khalid :
terimakasih🥰🥰🥰
2026-08-30 01:20:34
0
Frogie :
Dah tak sejuk sangat mcm jaman2 90s dulu
2026-08-31 12:50:56
0
themoonlitoven :
Salam, macam mana sis sewa kereta? Boleh share the pricing?
2026-09-01 03:04:47
0
rizanakluriz :
Rindunya Edinburgh memang bandar yg aman n best sangat…
2026-08-31 02:20:31
0
boom1086 :
berapa bajet keseluruhan kalau flight dari KL?
2026-08-30 03:48:37
2
intanuraisyaonlineshop :
Dah ada next video sambungan ni?
2026-08-28 22:22:16
0
To see more videos from user @babybreath95, please go to the Tikwm
homepage.