@asmatomarr: Jangan terlalu lama terperap dalam rumah #asmatomar #kesihatanmental #kaunseling #psikologi #mindasihat

Asmat Omar | Kaunselor
Asmat Omar | Kaunselor
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 06:37:00 GMT
1381191
93524
2582
27196

Music

Download

Comments

mohammedsarizal
Mohammed Sarizal :
Seronoknya duduk dlm bilik
2026-08-29 08:42:18
4366
im_emy12
꧁°𝓔𝓶𝔂_𝓔𝓶𝓲𝓵𝓲𝓪°꧂ :
saya rasa better lagi x keluar rumah, coz asal keluar rumah je duit kena pecah😂.. x pecah duit tak sah.. 🤣
2026-08-29 07:50:21
4140
asmatomarr
Asmat Omar | Kaunselor :
Ramai rupanya yg salam faham ye. Kalau duduk rumah tapi ada aktiviti sihat tu okey. Yang tak okey tak buat apa2 dalam masa yg lama. Itu yang tak sihat.
2026-08-29 09:39:20
1155
ohkopilatte
koppiLatte :
xsesuai utk org mcm sy.. sb sy pcinta dok dlm rmh. klo kluaq jd xbleh lma²..rasa rimas. Lgi sronok dok rmh..klo kluar hya beli brg kperluan. Cpt letih klo dok diluar. Bkn xbjln mkn angin lgsung..travel jgk, tp lbih suka dok rmh..lgi bhagia😂. Normal kann.. sy ada geng tak disni..😁
2026-08-29 09:52:42
795
sweetavocadoice
avocadorable :
Utk extrovert ya. Introvert tak. Tak boleh pakai utk semua org
2026-08-29 09:18:19
862
carolineisabel52
carolineisabel52 :
Can't stop watching 😍
2026-09-05 02:04:50
0
fittriealfira
ceotudungsarung :
sbb xde duit ,ad duit g jln .. xde duit ddk la umh 😂😂
2026-08-29 16:44:08
547
tiya5473
tiya5473 :
Rasa statement tu tak applicable untuk semua orang. Ada ja yg bahagia terperap dlm rumah. lagi produktif
2026-08-29 08:32:37
480
suesuzie63
ANGAH Suzie :
saya suka duduk rumah.. Enjoy dan tenang👍
2026-08-29 08:41:57
413
username11024521
blank🤤 :
Tapi bila keluar dengan suasana jem..org ramai... serabut...baik duduk lam umah jaaa....
2026-08-29 07:46:59
60
chokie265
Chokie2 :
kalau keluar pon serabut jgak, mikir duit habis
2026-08-29 12:20:01
123
lenorelenora
Lenora :
Lagi best duduk sorang2 dalam bilik. Especially utk perempuan, blh mengelak dari sesi mengumpat dgn kawan2
2026-08-30 04:09:53
58
fasyaema_78
umie_fasya :
ok jer pun…. xda apa lh bg sy… aman dn tenang lg…mgade tol lh
2026-08-30 05:44:08
19
mamazana076
Zana@75 :
Alhamdullilah saya tk rasa macam tu..suka ddk rumah emosi lbh baik lbh fokus..blh solat awal waktu..klau keluar slalu jd rimas tgk keadaan org dan tempat sekeliling jiwa mcm kacau..lain org lain rasa..
2026-08-29 08:52:14
51
anakmusang1990
EZZIEB1TCH :
saya duduk rumah 3 tahun ok je.dia duduk dlm rumah jgn xbuat apa2 jgn matikan otak .itu sbb akan mjadi kite punya otak lemah smgt semua takda..jgn layan emosi down..saya dok rumah kemas tgk movie main gan anak2 bulus .cari bende yg boleh kite buat ..
2026-08-29 14:17:36
19
hnurlilykasih23
🌷Mawar Berduri🌷 :
duduk dalam rumah lah best, duduk luar rumah byk guna duit
2026-08-30 13:20:21
28
honey_76066
𝑯 💍 𝒏 𝒆 𝒚 :
Best apa ddk rmh,lagi keluar lagi serabut tgk drama sekeliling,lagi ramai kawan lagi byk drama.
2026-08-31 05:30:22
11
redleo_77
🎴ผู้พิพากษา🎴 :
Aku malas nak keluar sebernarnya Sebaab serabut Tengok Generasi Baru
2026-08-31 04:00:20
19
suhaaa041
Nasuha 🇵🇸 :
Suka duduk rumah sebb boleh solat awal waktu,klu selalu keluar pastu balik rumah penat pastu solat makin lambat
2026-08-31 07:12:55
5
itsmesya_eyka
𝓘𝓽’𝓼 𝓔𝔂𝓴𝓪 :
Ehh tapi rasa mcm lagi best je duduk rumah..healing,tak serabut dgn masalah kat luar..keje pagi balik ptg,balik duduk rumah cuz ada byk keje boleh buat..kite nye suke kemas rumah and deko walaupun tak sepah mana😭
2026-08-29 08:46:16
7
dyh_11dee
SiBongsu🦋 :
Bile duduk umah rsa nak klua, bila dah klua nak cpt2 balik umah nak baring telentang. 😅
2026-08-29 08:52:19
15
sukacilipadi
Naaaniiii🌶️ :
Jns suka duk umh mcm sy ok je kot. Since x mnt jmp org sbb xde tenaga utk itu. Abis solat je. Bc quran. Antara cara utk cerdaskan otak. Kluar nt byk abis duit pulak. Jd duk je umh. Rasa nk amik angin, pegi ke depan. Kena matahari. Siram pokok dsbgainya. Better dr jmp org. Umpat sana sni. Sumpah x mnt
2026-08-30 04:22:06
41
cucucoyah
سيتي :
Org extrovert stress duk umh. introvert lebih seronok duk umh. xsemua sama.
2026-08-29 12:01:14
31
fakhrul6685
Fakhrul :
takla..aku duk dlm.umah..lagi tenang Emosi then time free keluar
2026-08-30 06:01:28
13
rogayah.mat0
Rogayah Mat :
saya tak kesah tak pi bercuti saya jaga mak yg.uzur tak palah nak jadi apa serabut ka lemau ka Aku tak kisah
2026-08-30 00:16:03
7
To see more videos from user @asmatomarr, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About