Naik motor best tapi asing2 lah. Belum halal lagi👌
2026-08-29 06:55:34
36
Datin Fira 🦋 :
Boleh naik motor tp motor stndard , bukan motor ekzos paip atau ekzos perang, binggit oii 😆
2026-08-29 03:07:31
10
🥞 :
mto la best..parking senang😂😅
2026-08-29 09:05:04
2
Mukhlis Mokmin :
padu 🔥🔥🔥
2026-08-29 07:30:18
2
ADEK ENTERPRISE :
Naik moto ja aihhh
2026-08-29 08:58:49
2
Itachi🔥🦜 :
best nye view gini🥺
2026-08-29 10:22:08
3
Si kerdil :
kena libas dgn emak aku kalau berganding dgn laki berdua gitu
2026-08-30 00:13:00
1
Chang :
RXZ.. cuba try moto lain tgk sanggup tak sanggup..
2026-08-29 23:58:57
1
178 :
jadi macam saya je bang tak bercinta
2026-08-29 17:49:23
2
yengz :
hok tu dh lahhh
2026-08-29 12:43:01
1
wans🦸 :
bang demo lalu depe rumah kawe tu,rindu nk balik kampung ,salam perantau🔥
2026-08-29 12:28:12
3
epoy :
Naik moto la best blh tambah syg....tp utk yg dh halal
2026-08-29 10:27:26
2
Hakak Faten :
pada saya bang motor lagi best sebenarnya dari naik kereta .. boleh chilok ii 😂.
2026-08-29 09:05:58
5
Danial_Nazmi :
abg tak mau moto buruk tuu abg bagi saya bang AHAHHAHAHAA
2026-08-29 11:19:36
1
seri :
buknya org dting naik kereta ke..naik moto lh best🤭
2026-08-29 04:44:31
2
pinaaaaaje :
Firstdate dia ambil naik kereta myvi mak dia pergi makan mamak . Seconddate dia bawak pusing ii jb naik 125z , yaallah roh mau tercabut ye 💀 ni katanya nak bawak gi karikambing40hari naik double r 😵💫
2026-08-29 14:10:00
1
AMPTC✓ :
moto buruk nii kurang2 ada harga lgi bang tpi klau moto mcm saya lgi la org xpandang bang 🤣 tapi apa2 pn bersyukur apa yg ada .
2026-08-29 08:53:25
2
Teah.My :
sayaa relaa naik motor dari hadap jem 🤣
2026-08-29 02:49:57
5
Dyana💞 :
naik moto la best blh healing 2
2026-08-29 03:22:05
4
F A I Z ⚒️ :
Hmm
2026-08-28 17:49:07
2
aliff_fazrul :
rela x naik mto nie nk dating..risau nk tggl jauh²😅😅
2026-08-29 01:11:56
3
To see more videos from user @blacksphanters, please go to the Tikwm
homepage.