yes but AJ kl os. ke qdr nhi hoti Jo pyso KY liya Sath who wafadr lagti ha AJ kl loyal ke qdr nhi ha
2026-08-30 16:19:00
0
it's_me_queen_of_TEARS_✨ :
literally it's me 🤌🏻
2026-08-30 05:45:47
0
Yaqoob Khan :
never see
2026-08-30 08:45:54
0
Itx.Mano_ :
or vo Aurat Meri Ami hai mene ase ase time se apni Ami ko guzrte hue dakha hai but Salam hai mere Abu ko ki us ne Ami kabi bhi Akala nhi chora hr ache Bure time me Sath deya mere Alfaz km par rahe han un ki taref me bus Khuda un ko lambi zindagii de Ameen 💞
or mere khuwahis hai ki me bi asi Kasi ki Humsafar banu but Dua hai ki Mera Humsafar bi asa hi ho inshallah ❤️❤️❤️❤️❤️💯💯💯💯💯💯
2026-08-29 16:02:38
1
Mahnoor fatima :
Literally me 💯
2026-08-30 07:25:57
0
Hҽαɾƚ Hαƈƙҽɾ Bσყ 🍁🚩 :
all ok but Khush nhi kr skte
2026-08-29 16:59:30
1
Shehrzad 🌺 :
r Jo admi asi aourt ko ....na pyr dy ...na Izzt...na hi dolt.....to phr is rishty ko qayam rkhna chahiye ya chor dena chahiye???
2026-08-30 15:25:47
1
👑HTK🚩 :
bas yahi bat ,Jo koi samajhta hi nhi😏
2026-08-29 08:22:43
3
عبدالقادر :
asi orat kha hn bhai maa he hn wo bss or koi nhi ho sakti hn
2026-08-30 18:34:56
0
loose character :
mujhe gift chahiye 🤣🤣🤣
2026-08-30 20:32:53
0
zanib Fatima :
right 😭
2026-08-30 17:21:45
0
Dream Traders :
Mery pas hain asi loyal aurat alhamdulilallah 🥰🥰
2026-08-30 08:55:13
0
.. :
🫀 bilkul 💯
2026-08-29 21:30:24
1
aaaa :
Sahi 💯
2026-08-29 15:20:33
1
💔🥀 Arooj jatt 🥀❤️🩹 :
Right 🥺😞
2026-08-30 05:56:41
0
اديب ڇوڪري🍂 :
Bx yahi waja hai kai mai akeli hu
2026-08-30 08:10:50
0
Rüjpūt Queen❤️🔥😎👑💌 :
bilkul 💔🙂
2026-08-29 17:52:37
1
@SilentWhisper🥀❤🩹 :
bilkul 🙂
2026-08-30 03:43:39
1
Beeha World🇬🇧 :
2026-08-29 05:26:31
2
🖤✨ :
bs Yara
2026-08-30 13:11:46
0
Shabbir Khaskhaeli :
❤️👌👍
2026-08-29 15:54:56
1
لائبہ 🕊️ :
@Fezi_Rajpoot ✨😔
2026-08-30 15:34:04
0
:
@$
2026-08-30 07:22:53
0
Ibrahim :
🥰🥰🥰
2026-08-30 09:48:35
0
To see more videos from user @pukhtoon1900, please go to the Tikwm
homepage.