Seriuslah bang potion dia gitu? Setelah akak nasi lemak tu , nasi lemak abang saya love kalau gini 😁
2026-08-29 04:51:24
759
من :
yang ni aku like. yang lagi 1 tu aku report
2026-08-29 15:22:24
452
dudu. :
LOCATION PLITHHH
2026-08-30 19:07:48
0
Ateynnn🦋 :
scoop nasi tu memudahkan eh..kat mana nak dapat
2026-08-29 13:11:28
232
AidilRahim :
asing la ikan bilis dan kacang tu, jadi customer ada pilihan.... jarang2 jumpa melayu buat camtu, mungkin sebab kos mahal
2026-08-29 15:43:28
60
𝕝𝕪𝕟𝕟𝕟 :
bapakk bykk siak laukk
2026-08-29 10:12:31
110
Anggun Dahlia :
sy jual rm3, nc semangkuk sambal asing ikan bilis kacang asing, timun 2 keping, telo separuh, masih ada yg pertikai kan mahal 🥲🥲
taktau nak sedih ke nak kecewa ke ape
2026-08-29 14:44:24
43
cantik kerenn :
sy x suka sbb nasi bnyk sgt. sy mkn bukan nk jadi gemuk.
2026-08-29 16:26:02
6
ahmadtarmizi :
ni br btl nasi lemak..wlpn minta nasi lemak telur mata..telur rebus ttp ada,kacang ikan bilis timun.bagus penjual ni tahu asas nasi lemak..
2026-08-30 11:08:22
15
ZMILA :
Akak beli la kertas coklat tu 2 saiz...utk nasi lemak biasa pakai yg saiz kecik ckit..utk yg nasi lemak berlauk pakai yg saiz beso ckit.
2026-08-30 14:06:38
6
𝘤𝘢𝘭𝘭𝘮𝘦𝘸𝘢𝘯 :
dekat je nk dtng lah bukk dari kul bape ?
2026-08-30 04:38:49
6
usernotfound204289765 :
ni baru betul nasi lemak 👍 letak lauk letak telur mata tapi telur rebus x hilang .. kt tmpt aku bila beli nasi lemak letak lauk tiba2 telur rebus hilang,ikan bilis hilang 🤣
2026-08-30 11:17:49
11
MANUSIA@ :
sambal udang !!!!!! astaga ak lemah
2026-08-29 13:16:25
9
Pak_janggut :
esok bukak tak?
2026-08-29 16:00:48
1
Eis Zych :
Lahh kat triana ke? 😂 Esok sy mai
2026-08-29 17:04:40
1
Mohamad Salihin :
Triana eyh bang ?
2026-08-29 16:00:04
1
Ig : @Ri___m55 :
wah puas bnyak betul nasi dan lauknya ini mantap 🤙
2026-08-29 10:06:38
18
sahahrul :
mane port ni
2026-08-30 10:36:07
0
Prince ( Junboy ) ⚡️ :
Bukak jam berape smpai jam berape bang ?
2026-08-30 04:40:04
0
Fie_Qah :
pernah beli sedap dan portion banyak😊
2026-08-31 04:35:43
1
𝓚𝓲𝔀𝓲 🐣 :
Sebagai pencinta timun, terima kasih kak sebab bagi lebih dari seketul. Hidop kak rose!