@mn_shan_0: බලාපොරොත්තු ඇස් ඉස්සරහම බොද උනා 🥺😓 #alanwalker #billieeilish #portcity #pop #srilankan_tik_tok🇱🇰

𝐒𝐮𝐳𝐢𝐞 🫧
𝐒𝐮𝐳𝐢𝐞 🫧
Open In TikTok:
Region: LK
Saturday 29 August 2026 01:52:59 GMT
92160
11732
353
264

Music

Download

Comments

achintha_77
Achintha Mihiran :
මම නම් ගියා දවස් දෙකටම 😁. supiri unak thiynnoni owta asa. salli kohen hari enaw ethkota. 😪
2026-08-31 10:56:54
0
insith0
arosh sathishan :
කවද්ද තිබ්බෙ ඔක. ටිකට් එකක් කියක් ද වුනේ
2026-09-01 01:59:01
1
x_kavinubimsath
X_kaviiiz 💸 :
No stress bro, we’re tearing it up next time..😎💥
2026-08-30 20:49:23
5
ran.perra
『ITZZ•RANITHA•PERERA』 :
Aththa Mamath yanna hitiye exam Nisa bari una 🥺
2026-08-30 07:32:49
0
vihangasipsarana
𝐒𝐚𝐧𝐮_𝐕𝐢𝐝𝐮_😎 :
දවසක ලන්කාවෙ ඒවට නෙමේ පිටරට ඒවටම යමු...❤️❤️
2026-08-29 03:48:29
267
s_a_n_d_u_2003
S_S✨ :
ආයෙත් එන්න 🥺❤️
2026-08-31 04:59:31
0
pahandi.gunawaradana
Chill Coner. :
kamakk yaluwaneee. salli thibba dawasata api yamuuuu. 😊😊😊😊😊
2026-08-29 03:10:39
88
lokuslbro
LOku BRo :
full show eka live dunna apu nathi ayata 😁
2026-08-31 08:34:59
0
akashs...gamin
FF AKSH PIGI😊 :
ඔවූ බන් මෙ ඔක්කොම සල්ලි නැති හින්දනි😔😔 දවාස උගේ රටම ගිහින් යනව බන්🤜
2026-08-29 14:46:21
54
fr3dd1e_97
Yasas Jaliya :
මට මාර දුකයි බං. අපි edm අහන්න ගත්ත කාලේ ලංකාවෙන් edm ඇහුවේ 1% ප්‍රමාණයක් උඹලත් ඒ 1 ඇතුලේ ඇති. අපි ඒ දවස් වල track අහද්දි දැන් edm පැලෙන්න අහන ගොඩක් උන් ඇහුවේ කෝ බං මේකේ සිංදුව කියල. ඒ දවස් වල හීන දැක්ක alan walkerල වගේ international artistල ලංකාවට කවද එයිද ආවොත් අනිවා යනව කියල ඒත් යන්න බැරි උනා. අපෙන් මේකේ සිංදුව කෝ කියල අහපු යනව carima අවුල් 🥺💔.
2026-08-29 14:34:38
33
jenugirl0
𝐉𝐞𝐧𝐮 🎀🌍 :
මම නම් ගියා හැබැයි කවද හරි දවසක හැමෝටම යන්න පුළුවන් කාලයක් එනවා අන්න ඒදාට හැමෝම එක්ක ඒ දවස සමරමු... 😼💥💯
2026-08-30 02:05:07
9
rusirudarshika
රුසිරු දර්ශික 💯💯 :
අඩෝ සල්ලි තිබුනේ නැ bn යන්න 🥺😭
2026-08-29 05:00:41
7
madushi25921
S :
ticket ganna salli nethi unath giya ayata hari dakkinna wasanawa thibbane kiyala hitha hadagaththa 🥰😊
2026-08-29 04:34:08
5
_hiruuu_x
♕HIRUU♤ :
patta awl yanna bari una 😓❤️‍🩹
2026-08-29 14:48:59
5
manisha.madushan0
Manisha Madushan :
මේක you tube එහෙම දාලා නැද්ද බන්
2026-08-29 06:31:46
12
.viper28
.... :
Mona karaneada.....iye Mage birthday Eka. yanna pinak thibea naha eth live baluwa. kawada Hari Hoda thanakata awith aniwaryenma me wage concert ekakata yanawa 🥺❤️‍🩹 apita puluwan
2026-08-29 03:54:49
17
warzkenzo1
KᴇɴᴢᴏㅤFFヤ :
💔🥹
2026-08-30 14:28:01
2
nayana.priyadarsh
Mioraa Fashion Store :
mamath aasai yanna monaa karannadha thaama 15i nee loku veelaa pitarata ehekatama yanava 😔🥹❤️
2026-08-29 10:36:30
8
ranmith2011
×͜× EX -RANA 亗 :
ee ow bn mara awul mata apita salli nathi nisane me okkoma
2026-08-29 02:31:19
8
navi__68
•𝘕𝘈𝘝𝘐💋" :
2026-08-30 10:48:06
1
kairo_page2
𝐊 𝐀 𝐈 𝐑 𝐎 🩸" :
Ticket ekak price kiyd bm
2026-08-30 15:57:43
0
sanjeewani.athapa
Sanjeewani Athapaththu :
අනේ ඔව් 🥺
2026-08-29 12:53:59
1
hiroshavisal
VISAL 🐉🀄" :
awlh
2026-08-30 01:20:38
1
chanu_184
chanu_බට්ටා😀 :
magetj
2026-08-29 13:20:46
1
To see more videos from user @mn_shan_0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About