@mohdrifdi: Replying to @honeyginger_ Setakat ni Omni Flash boleh guide cara AI menyanyi, tapi nak lock suara + lenggok penyanyi asal memang belum semudah tu. Kalau korang tahu workflow lain yang menjadi, share kat komen 👀 #OmniFlash #GoogleFlow #AIVideo #AITutorial #KyraAI
copy link dari video penyanyi asal dan suruh chat gpt generate prompts, dan masukkan sekali lirik asal , nanti ai akan generate tempo,mood,scene dan cara nyanyian lpstu baru generate video di omni. pastikan lagu dan lirik tidak bercanggah, saya pun nk buat mcm tu sebenarnya tapi makan modal dn saya xmampu😭😭
2026-08-29 13:22:02
1
Alwanz & Co :
saya masih fail masa nak tukar scene tu nak maintain color grading, brightness, contrass etc. mesti ada lari sikit. Suara character pun ada lari sikit jugak padahal dah letak prompt voice yg sama for all scene.
2026-08-29 05:06:33
0
bukan saya tahu :
kadang jadi muka lisa. .kadang jadi muka melayu jawa. 🤣🤣. cmne nk kekalkan. walaupun dah buat character sheet.
2026-08-29 05:23:43
0
honeyginger_ :
ok tq kyra🥰🥰🥰
2026-08-29 03:50:43
0
🌻 وان حسنيزار وان حسن🌻 :
Nak tahu jugak tricks lain tu
2026-08-29 05:45:11
0
Aisyah :
nampak kurus kakak, kurang makan prompt ya 🤣
2026-08-29 09:20:18
0
ascobar777 :
👏👏👏
2026-08-29 05:30:17
0
To see more videos from user @mohdrifdi, please go to the Tikwm
homepage.