tinggi sis 152 & berat sis skrg 55 kg.Klau tahun sebelum2 nie berat sis 61kg..tak sesuai dgn tinggi.So,skrg nie berat sis dh maintain.Sentiasa jaga makan,cut sugar & 2,3 Kali seminggu jogging atau brisk walk.Bukan nk kurus,tapi nk jaga kesihatan jer.
2026-08-29 21:26:08
48
W I N A ☻ :
Tak kisah klu berisi msalh perut plk ikut buncit 😭
setuju..Saya Brisk walk 3 atau 4 kali seminggu..Umur 57..saya x mau terlalu kurus..nanti muka cengkung..X Suka..😁
2026-08-29 11:14:52
33
zilas :
yang penting pergerakan solat dgn sempurna, bebas bergerak spt berjalan, buat kerja rumah, mencangkung, naik turun tangga tanpa rasa sakit...
2026-08-29 13:44:26
28
shella :
betul.nk kurus masa umur 30an.kalau dh 40an kena ada isi sikit.baru nampak fresh.orang kata sedap nk dipeluk.x rasa tulang.tapi perut Jagan buncit ya.ehh..
2026-08-29 11:58:33
33
azura shima :
dulu wktu muda berat 43 kg je.naik 30an dh mcm tgkorak tgok muka.hilang seri.nekad tmbah berat.skamg berat 65 kg tinggi 160 umur 46.rmai tgur lg cntik dri dlu.
Tpi aku jenis kurus x kurus pn muker ttap x kurus ..letih nak kuruskan muka
2026-09-01 09:42:23
1
Jue Review Buku :
saya tak kisah semua tu janji Allah bagi saya kesihatan yang baik untuk beribadah kepadanya tu Pon hadiah paling bermakna buat saya😭😭
2026-08-31 03:49:10
7
KD :
Nak nampak muda ke nak sihat? Saya pilih sihat tak sakit lutut dan senang nak bergerak lebih2 lagi pada usia emas ni. Lantakla apa org nak kata. Sbb yg empunya badan je tau mcmana.
2026-08-30 07:15:12
6
csue dah :
x jd laa nk diet😁😁
2026-08-30 09:22:52
2
yennnnnnnnnnnn :
tinggi 161 berat 72kg gemuk tak ? ku malass tanyaa laki ku nt diaa jawab daa cantik dahh takot diaa jagaa hati je padahal kita cam badak air 🤣🤣🤣🤣
2026-08-31 12:21:11
1
Kak Ana MN :
Yuppps bukan nak kurus but to fill energetic🤲🏻👍🏻💪🏻Akak 60s🥰
2026-08-30 09:17:13
2
user9569057013371 :
setuju
2026-08-29 13:39:24
1
usha :
ya betul
2026-09-01 02:40:37
1
Norzilah :
Setuju
2026-09-01 03:25:24
1
mokcik kioh :
SETUJU....
2026-09-01 16:12:38
1
trudreamer :
betul. setuju. klau ikut bmi saya berat 55 kilo. tp saya nk capai berat 65 shj. klau 55 nmpk cengkung. skrg saya dh dpt berat 69 daripada 73. Alhamdulillah. ringan sket bdn. nk ibadah senang.tak sakit lutut. niatkan utk mudah buat amal ibadah inshaaAllah dpt pahala kebaikan. di dunia dan akhirat.
2026-08-31 00:22:16
1
Oshino_One :
setuju
2026-08-31 00:41:26
1
🦋 Ra 🅰️®️ :
ada orang tak payah struggle pun nak kurus.. memang da baka dia kurus. rezeki dia.. tapi macam saya ni.. ikut baka arwah ayah. da berumur ni.. bersesuaian la dengan umur.. pakaian, imej semua tu.. tak perlu nak kurus sebab nak jadi macam zaman muda dulu... nampak sangat sekarang majoriti bila da kurus nak berlawan dengan anak perempuannya.. ada kadang anak pulak pakaian lebih sopan banding maknya.. hummm.. moga kita yang da berusia ni, diberikan kesihatan yg baik², minda yg sihat dan dipermudahkan tiap urusan. in shaa Allah...
2026-08-31 23:34:49
1
akmar syg :
setuju sgt😁
2026-08-31 00:24:22
1
che ta :
setuju
2026-08-30 00:26:41
1
Amy Shafy :
Yg penting sihat..berisi ckit xpe. Jgnlh kurus sgt..kdg2 berat ideal pun x match dgn fizikal kita. Muka cengkung..bdn pun x nmpk bentuk. So jgn kejar berat ideal utk kurus. Kdg2 berat lbh ckit pun nmpk cun n gojes. Pakaian main peranan jg. So sama2 kita istiqomah…behave..🥰
2026-08-31 02:58:58
1
roslynaa :
Sokong
2026-08-29 16:42:33
1
To see more videos from user @ayaomar_06, please go to the Tikwm
homepage.