@aidansui_: Baby sebenarnya memang dah ada ability utk mengunyah, just like how they naturally know how to latch. Bila baby gagging, their brain is basically going, “Okay, there’s food here, but we don’t want to swallow this yet… let’s bring it back out.” That’s why gagging is a normal part of learning to manage food. So instead of panicking, try to stay calm and give baby the space to learn. #gaggingbaby #gaggingreflex #blw #babyledweaning #blwtips

Nadia being a mom ˚⟡♡ 🦢ᢉ𐭩
Nadia being a mom ˚⟡♡ 🦢ᢉ𐭩
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 29 August 2026 05:29:12 GMT
17145
1003
35
233

Music

Download

Comments

norfaezahjumaat
Nor Faezah :
Bende ni x berlaku bile jadi depan atuk nenek dia . Kite yg kene marah balik😂
2026-08-29 10:21:05
8
emy005776
emy :
comeynya dia 😍
2026-08-29 06:21:54
8
unamirul
Unamirul :
last tu mkn kt luar,sy xbrani blw😅risau nnt ada yg dtg tegur atau pndg pelik2😅xsmua org fhm.sbnrnya kakak kpd baby 6 bln sy ni sy btul2 jaga mkn xblh itu ini,byk bulan jgk mknn btul2 halus.sy xpnh tau psl sensory ke apa..tp sjak kakak nya dktor sah kan mild autism,sy byk bljr bnda baru&utk baby,sy ambik pngajaran dr apa yg jd dlu..pnh gagging,sy ckp dgn suami xpa tgk dlu,Alhamdulillah dia buang sdri😅byk sy rujuk video awk.terima kasih awak&maryam🫶🏻
2026-08-29 09:48:15
3
wwinkywinkk
mayya 🪐🍄 :
mommy nadia beli kerusi baby dekat mana yaa?
2026-09-03 07:11:52
0
izzidihar
izzidihar :
hiiii. boleh ke tahu pinggang baby tu beli dekat manaaa
2026-09-03 08:31:45
0
n.fatinnsya
atyn :
comel nya bib tu, beli mana 😬
2026-08-29 13:46:04
1
zettyizeck
ZettyJaehyun :
sarung baju tu.. ape name dia??
2026-09-01 11:43:29
0
hawamahat
Hawa Mahat :
Start umur berapa baby dah boleh duduk dekat kerusi ea?
2026-08-30 07:28:18
0
kukuromi52
Piupiu :
Sis. Yg first tu ada keropok ke apa warna putih? Nk link
2026-09-02 05:16:03
0
jellyypencil
jellyypencil :
blw ni bole start dari 6m kee?
2026-08-31 15:11:39
0
nurlee93
NURLEE :
pandainya dia makan . baby i dah 8 bulan still refuse to eat ... kenapa ye ? mcm2 i bagi dia xnk buka mulut . bagi mkn sendiri pn dia main2 je ... i bagi dia duduk high chair tapi xdiam ye , bergerak sana sini pusing2 habis semua benda dekat kerusi tu dia explore . bknnya nk fokus dekat makanan 😭
2026-08-31 16:21:58
0
jiahulala17
Jiyah :
Nak link pinggan stainless stell tu
2026-08-30 14:34:28
0
iek_96
Ieka bunga :
Ank sye bila dh gagging terus tk nk mkn. Mcm mne nk buat ye
2026-08-30 17:44:47
0
ayden.alisya
AydenAlisya :
Anak sye mkn mcm ni la dh blh skit2 tp hujung hbis die muntahkan smue yg die mkn td
2026-09-02 04:54:40
0
fara_aa31
FaR_Aa :
betullllll lepas da follow doc Adli Hidayat... da faham da masalah n perlu nyaaaaa fasa gagging ni...
2026-08-31 05:15:01
0
jom.shawarma
Jom Shawarma [Sri Gombak] :
@أم لقمان
2026-08-31 03:16:26
1
hainieroni
Haini Eroni :
🥰🥰
2026-08-29 13:14:22
0
ainunsyfqh
ع ن :
@𝒜𝓂𝒾𝓃™
2026-08-30 08:07:57
0
To see more videos from user @aidansui_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About